• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
  • Boeken
    • TOPgeMERKt
    • TOPgeMERKT e-books
    • VerMERKvuldig!
  • Ons verhaal
    • Ons team
    • Onze TOPgeMERKt-trainers
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • FAQ
  • Agenda
  • Lezing TOPgeMERKt
  • Contact
+32 493 34 41 28
  • 0Winkelwagen
Een Opmerkelijk sterk merk | Opmerkelijk
  • Branding
  • Communicatie
  • Klantbeleving
  • TOPgeMERKt
  • Academy
  • Onze aanpak
  • Gratis intakegesprek
  • Menu Menu
  • Blog

Opmerkelijke blog over branding en communicatie

In deze blogrubriek laten de teamleden van Opmerkelijk hun licht schijnen op uiteenlopende branding- en communicatietopics. Elk vanuit een eigen specialisatie en expertise.

Meer blogs lezen? Kijk dan zeker ook even op LinkedIn. 

Katlijn Voordeckers

7 vragen waar elke ondernemer best eens kritisch over nadenkt.

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Netwerken … Mensen die mij kennen weten dat ik het ontzettend graag doe. Connectie maken met ondernemers, luisteren naar hun verhalen en hen voorstellen aan anderen in mijn netwerk. I love it!   Maar AmmmAI, wat zijn die gesprekken tijdens netwerkevents de laatste tijd veranderd! De laatste drie netwerkevents die ik bezocht, ging het overal over […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2024/10/2Y5A8689-scaled-e1728644761654.jpg 1160 2560 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2024-10-08 11:13:122024-10-11 13:06:537 vragen waar elke ondernemer best eens kritisch over nadenkt.
Katlijn Voordeckers

Wat blijft in 2024 ‘BRANDend actueel’ voor de merkpositionering van kmo’s en familiebedrijven?

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Wat blijft in 2024 ‘BRANDend actueel’ voor de merkpositionering van kmo’s en familiebedrijven? Het is volgens mij echt een meerwaarde om hier als eigenaar-ondernemer vandaag bewust bij stil te staan om toekomstige uitdagingen en kansen te detecteren voor je business én je team. Ik vat dan ook graag enkele aandachtspunten en trends samen die in […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2023/12/Banners-nieuwsbrieven-Opmerkelijk.png 768 2560 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2023-12-12 12:28:292023-12-12 12:28:29Wat blijft in 2024 ‘BRANDend actueel’ voor de merkpositionering van kmo’s en familiebedrijven?
Blog-klantrelatie_Opmerkelijk
Katlijn Voordeckers

TOPdo’s versus TOPdon’ts: Bied een oplossing voor het probleem zich stelt

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Wat is onmisbaar om een TOPgevoel te verwezenlijken bij je klant tijdens de customer journey van je kmo, familiebedrijf of lokale onderneming? Een grote oplossingsgerichtheid. Want zo bied je een veilig en zorgeloos klantgevoel. Het startpunt: veel empathie én een goed zicht op je volledige aanpak en service tijdens de klantreis, zowel online als offline. […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/06/Blog-klantrelatie_Opmerkelijk-1.png 370 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2022-06-29 09:04:052022-12-02 11:23:25TOPdo’s versus TOPdon’ts: Bied een oplossing voor het probleem zich stelt
TOPdo - klantreis
Katlijn Voordeckers

TOPdo’s versus TOPdon’ts: Bewandel het pad dat je klant doorloopt

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Neem de proef eens op de som en vraag aan andere ondernemers of aan je teamleden wat ze verstaan onder een TOPbeleving creëren. Als ik zelf met ondernemers spreek over klantbeleving, dan maken ze vooral de associatie met ‘verwachtingen overtreffen’. Want het gaat toch over je klanten verrassen en buitengewoon excelleren in je service, niet? […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/06/Blog-klantbeleving_Opmerkelijk.png 370 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2022-06-27 09:31:192022-12-02 11:23:37TOPdo’s versus TOPdon’ts: Bewandel het pad dat je klant doorloopt
TOPdo-Vraag-feedback_Opmerkelijk
Katlijn Voordeckers

TOPdo’s en TOPdon’ts: Vraag feedback aan de mensen rondom je merk!

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Ik zag in de praktijk de afgelopen jaren veel ondernemers van kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen voor wie klantbeleving even on(be)grijpbaar was als gebakken lucht. Een doordachte TOPbeleving creëren voor hun klanten leek voor hen vaak moeilijk praktisch toepasbaar, zonder grote interne marketingafdeling binnen handbereik. ‘Waarmee moet ik dan in hemelsnaam beginnen?’, ‘Hoe krijg ik […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/06/TOPdo-Vraag-feedback_Opmerkelijk.png 370 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2022-06-07 12:25:402022-12-02 11:23:45TOPdo’s en TOPdon’ts: Vraag feedback aan de mensen rondom je merk!
TOPdo - kernwaarden
Katlijn Voordeckers

TOPdo’s en TOPdon’ts: Bepaal zo concreet mogelijk de kernwaarden van je merk

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

‘Ik doe alles voor mijn klanten’ of ‘Ik doe van alles en nog wat voor mijn klanten’? Een extra mile gaan voor je klanten is geweldig, zolang ze maar niet de perceptie hebben dat je ‘vanalles en nog wat’ doet. De valkuil van je klant centraal stellen? Dat je de essentie van je merk uit […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/05/Blog-kernwaarden_Opmerkelijk.png 370 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2022-05-20 08:41:022022-12-02 11:23:56TOPdo’s en TOPdon’ts: Bepaal zo concreet mogelijk de kernwaarden van je merk
TOPdo-vs-TOPdont - klant centraal
Katlijn Voordeckers

TOPdo’s en TOPdon’ts: Laat je niet verblinden door de blinde vlek in je klantbeleving

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

‘Voor ons staat u als klant centraal.’ Het klinkt zo mooi als ik dit een ondernemer hoor zeggen. Maar mijn positief-kritische blik daagt hem dan graag vriendelijk uit om de volgende vraag te beantwoorden: ‘Ben je daar eigenlijk wel zeker van dat je klant centraal staat?’ Heel wat merken lopen – vaak onbewust – tegen […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/05/TOPdo-vs-TOPdont_episode2.png 370 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2022-05-10 10:35:312022-12-02 11:23:59TOPdo’s en TOPdon’ts: Laat je niet verblinden door de blinde vlek in je klantbeleving
TOPdo's versus TOPdon'ts - klantgericht
Katlijn Voordeckers

TOPdo’s versus TOPdon’ts: Laat je klantbeleving niet in soep draaien

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

‘Dat moet ik even navragen bij de kok.’ Ik sta er nog altijd van te kijken als ik dit een ober hoor antwoorden op de vraag wat de soep van de dag is. Investeren in een geweldige TOPklantbeleving? Dat betekent niet alleen investeren in je klanten, maar ook volop investeren in je medewerkers of freelancers. […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/05/TOPdo-vs-TOPdonts_episode1.png 370 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2022-05-03 08:17:232022-12-02 11:24:09TOPdo’s versus TOPdon’ts: Laat je klantbeleving niet in soep draaien
Katlijn-Opmerkelijk
Katlijn Voordeckers

Dit verandert op 1 januari?

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

‘Dit verandert op 1 januari’. Maar volgens mij is het tijd voor een nieuwe, frisse wind. “Echt?”, vroeg ik mij dus af toen ik daarstraks het artikel (https://bit.ly/32OAlUV) begon te lezen op de app van het VRT nieuws. “Zijn dit dan de veranderingen die we voor 2022 mogen verwachten?” Want ik verwachtte mij aan een […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/01/Katlijn-1.jpg 800 1200 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2022-01-14 08:51:552022-05-03 08:20:13Dit verandert op 1 januari?
Blog_TOPbeleving-in-2022_Opmerkelijk
Katlijn Voordeckers

5 toppers die je merk extra grinta geven voor een TOPklantbeleving in 2022

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Een boeiende paradox. Zo kan ik mijn grootste inzicht over klantbeleving bij ondernemend Vlaanderen samenvatten. En eerlijk … zo van die opmerkelijke paradoxen? Daar hou ik eigenlijk wel van. Ze geven leuke uitdagingen en verrassingen. En dat past ook echt bij wie ik ben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben en blijf een mens uit […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2021/12/Merken-beleven_3.png 1288 2560 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2021-12-13 15:36:432021-12-14 12:49:065 toppers die je merk extra grinta geven voor een TOPklantbeleving in 2022
Katlijn Voordeckers

‘’Als je klantbeleving altijd al goed zat, is het dan nu tijd om je zorgen beginnen te maken?’’

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Triggert die vraag jou ook als ondernemer? Veel ondernemers beginnen een beetje ongemakkelijk op hun stoel te schuiven als ze de vraag horen en vervolgens over het antwoord beginnen na te denken. Het lijkt een gigantische paradox om je beleving in vraag te stellen als alles in het verleden goed liep … Een veranderende wereld […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2021/09/shutterstock_1006041127-scaled.jpg 1229 2560 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2021-09-20 11:51:172021-12-02 12:12:03‘’Als je klantbeleving altijd al goed zat, is het dan nu tijd om je zorgen beginnen te maken?’’
Blog-TOPgeMERKt-klantbeleving
Katlijn Voordeckers

1 + 1 = 11 in de wereld van klantbeleving

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Wat mij het afgelopen jaar enorm heeft geholpen om mijn drive, focus en positiviteit te bewaren? Het (bijna) dagelijkse contact via WhatsApp met drie ondernemende collega’s die echt alles weten over mij. Zelfs dat ik onder mijn mondmasker lipstick draag (om het gevoel dat ik dan iedereen toch nog altijd mijn mooiste glimlach schenk), dat […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2021/05/Merken-beleven_3_aangepast_roze-scaled-e1620744519729.jpg 1158 2560 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2021-05-11 15:46:462021-09-20 11:20:311 + 1 = 11 in de wereld van klantbeleving
Sofie Kenens

Moet je écht op LinkedIn zitten met je bedrijf?

0 Reacties/in blog/door Sofie Kenens

6 redenen om LinkedIn professioneel te gebruiken Ik val graag met de deur in huis met enkele opvallende cijfers over LinkedIn: In juni 2020 telde LinkedIn zo’n 4.010.000 Belgische LinkedIn-gebruikers. Bijna 60% van alle LinkedIn-gebruikers is tussen 25 en 34 jaar oud. 7 op de 10 professionals beschouwen LinkedIn als een betrouwbaar professioneel medium. LinkedIn […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2020/06/LinkedIn.blog_.jpg 320 850 Sofie Kenens https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Sofie Kenens2020-07-06 14:21:312020-07-07 13:23:15Moet je écht op LinkedIn zitten met je bedrijf?
Katlijn Voordeckers

BUSINESS & CO

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Confronteren, concentreren, co-creëren, concretiseren, communiceren COVID-19. Ik denk dat er geen mens ter wereld bestaat die het co-woord ondertussen niet kent. Eigenlijk vond ik het best wel straf. Zo’n vies ‘beestje’ dat zich ineens, onaangekondigd in ons leven wrong en zich daarbij ook nog eens zulke mooie beginletters toe-eigende. In zijn roepnaam corona was hij […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2018/02/Blog6.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2020-06-25 11:47:302021-09-20 11:55:49BUSINESS & CO
Infographics OpmerKelijk
Katlijn Voordeckers

Hoe leg je een dienst in de etalage?

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Een dienst kan je niet in de etalage leggen zoals een product. Of toch? Door infographics te maken productiseer je je dienstverlening!

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2020/02/Infographics.jpg 416 1194 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2020-06-15 09:22:142022-05-03 08:19:48Hoe leg je een dienst in de etalage?
Katlijn Voordeckers

5 tips die niet besmettelijk, maar wel aanstekelijk zijn voor je branding en communicatie

2 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Mag je nog spreken over (online) mond-tot-mondreclame in tijden van mondmaskers en voortdurende besmettingsrisico’s? Ik vroeg het mij begin vorige week serieus af. De week ervoor had ik een bericht over mond-tot-mondreclame geschreven, dat heel positief onthaald werd. Maar enkele dagen later gaf iemand negatieve commentaar. Want mond-tot-mondreclame is … besmettelijk. Toch? Eigenlijk begreep ik […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2020/03/Blog-24maart2020-1.png 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2020-03-24 13:53:232020-08-25 15:28:145 tips die niet besmettelijk, maar wel aanstekelijk zijn voor je branding en communicatie
Sofie Kenens

5 tips om tijd te besparen met de sociale media van je merk

0 Reacties/in blog/door Sofie Kenens

Ja, je wil met je merk graag aanwezig zijn op sociale media. Maar … nee, je hebt er de tijd niet voor. Klinkt dat argument jou bekend in de oren? Je bent zeker niet de enige. Tijdens de individuele opleidingen over sociale media die ik al jaren geef aan eigenaar-ondernemers hoor ik dat héél vaak. […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2019/09/stencil.blog_.jpg 320 850 Sofie Kenens https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Sofie Kenens2019-09-27 13:02:492020-06-25 08:56:205 tips om tijd te besparen met de sociale media van je merk
Katlijn
Katlijn Voordeckers

Voorbij de elevator pitch ligt het echte potentieel …

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Er is iets bijzonders met het woord ‘elevator pitch’, dat wat je in het kort vertelt als iemand je vraagt wat je doet met je bedrijf: het bezorgt heel wat ondernemers stress. Soms bijzonder veel stress. Waarom? Wel, googel deze twee woorden gewoon maar eens. Dan krijg je maar liefst 29 miljoen zoekresultaten. Een mens zou […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2019/08/Katlijn_formaat-blog.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2019-08-30 11:41:372021-09-20 11:54:24Voorbij de elevator pitch ligt het echte potentieel …
Brandingtrip Valencia
Katlijn Voordeckers

Reculer pour mieux sauter

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Als je beter wil groeien, zet dan eerst deze stap Reculer pour mieux sauter? Ja, er zit echt wel wijsheid in die uitspraak. Zeker vanuit het standpunt van groeiende ondernemers. En het is net die uitspraak die aan de basis ligt van mijn idee om opnieuw met een groep groeiende ondernemers naar Valencia te gaan […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2019/06/DSC8024_WEB_LR.jpg 998 1500 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2019-06-18 12:45:102020-01-31 09:31:00Reculer pour mieux sauter
Strategie
Katlijn Voordeckers

Vijf tekenen dat je merk niet meer meegroeit met je bedrijf

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Hét codewoord als je je bedrijf gericht wil laten groeien? Strategie. Of meer specifiek: een goed doordachte strategie die vertrekt vanuit een sterke branding. Want alleen als je merk voor 100 procent duidelijk is, weet je precies wat binnen je strategie past en wat niet. Dan vertel je een verhaal dat helemaal klopt. Je schakelt […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2019/05/Blogfoto-2.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2019-05-16 10:21:582019-07-02 13:35:07Vijf tekenen dat je merk niet meer meegroeit met je bedrijf
OpmerKelijk groeistrategie
Katlijn Voordeckers

Ook je groeistrategie begint met je branding

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Een witte raaf vliegt niet in gebakken lucht  Toen ik negen jaar geleden op zoek ging naar een masterstudent die zijn masterproef wilde maken over branding, vond ik amper een toekomstige economist die voor dat onderwerp wilde gaan. ‘Naar wat ben je op zoek?’ is een vraag die ik toen meermaals heb gehoord. Nee, ik […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2019/05/Blogfoto-1.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2019-05-03 10:32:382020-01-27 12:06:13Ook je groeistrategie begint met je branding
Katlijn Voordeckers

Hoe draai je je merkbeleving in de soep?

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Wel, voor het antwoord op die vraag moet ik als klant helaas niet altijd lang wachten. Ook al ben ik vrij snel te verleiden als je mij het gevoel van een experience serveert. Geef me een mooi stoepbord geschreven in lettertypes zoals Aroma, Moka of Brassie (ja, die bestaan echt en brengen onmiddellijk het water […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2018/06/soep-blog.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2018-06-20 10:24:242019-09-13 10:45:49Hoe draai je je merkbeleving in de soep?
Sofie Kenens

5 tips om je branding te integreren in je communicatie op sociale media

0 Reacties/in blog/door Sofie Kenens

De voorbije twee jaar hielp ik tijdens individuele opleidingen sociale media heel wat ondernemers met de opmerkelijke profilering van hun merk op sociale media. Dat ging van een bedrijfsaccount aanmaken tot een bestaande account optimaliseren. Maar vooral ook over de manier waarop je de branding van je bedrijf doortrekt in al je accounts. Ik ervaarde […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2018/06/AfbeeldingBlog.png 320 850 Sofie Kenens https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Sofie Kenens2018-06-20 09:48:502021-04-28 14:03:005 tips om je branding te integreren in je communicatie op sociale media
Katlijn Voordeckers

Kan je dit ook nog even doen?

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

‘Kan je dit ook nog even doen?’ Die vraag klinkt je als ondernemer ongetwijfeld heel bekend in de oren. Je hebt een goede band met je klant en je wil die goed houden met het oog op de toekomst … dus zeg je ‘ja, geen probleem’. Om dan achteraf te merken dat je weinig of […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2018/05/Foto_aangepast.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2018-05-28 15:26:442019-09-13 12:04:31Kan je dit ook nog even doen?
Katlijn Voordeckers

Tijd voor een eerbetoon aan onzichtbare ondernemers

3 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Ik ben een cinefiel. Van het erge soort. Helemaal verslaafd. En mijn vrienden lachen erom, want met mij naar de film gaan betekent: kijken van het begin tot het einde. Letterlijk. Tot het laatste woord van de eindgeneriek over het scherm gelopen is en tot de laatste tonen van de soundtrack weerklinken in de lege […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2018/02/Blog1.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2018-02-08 22:07:312019-09-13 12:05:46Tijd voor een eerbetoon aan onzichtbare ondernemers
Katlijn Voordeckers

10 ingrediënten voor een sterk merk die elke ondernemer zou moeten kennen

0 Reacties/in blog/door Katlijn Voordeckers

Investeren in je merk. Dat is meestal het eerste wat ik ondernemers adviseer. En dan bedoel ik zeker niet altijd investeren met geld, want er is zelfs een investering die heel weinig kost en toch enorm rendeert. En dat is de investering in een persoonlijke touch. Helaas is dat iets wat veel ondernemers links laten […]

Lees meer
https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2018/02/Blog5.jpg 320 850 Katlijn Voordeckers https://opmerkelijk.be/wp-content/uploads/2022/11/Opmerkelijk-nieuw-logo-2022.png Katlijn Voordeckers2018-02-08 21:58:252019-09-13 12:06:2810 ingrediënten voor een sterk merk die elke ondernemer zou moeten kennen

Maak een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek

Maak hier je afspraak

Wil je je merk versterken met Opmerkelijk nieuws?

Ik wil de Opmerkelijke nieuwsbrief ontvangen

Opmerkelijk is erkend dienstverlener voor tussenkomst via de kmo-portefeuille

KMO portefeuille

Wil jij je merk versterken via sociale media?

Sociale media OpmerKelijk
Ontdek ons aanbod aan individuele socialemediaopleidingen

Maak van je klantenbeleving een Opmerkelijke ervaring

Ontdek ons advies rond klantbeleving

Volg Opmerkelijk op
sociale media

@opmerkelijk.agency
Opmerkelijk Agency & Academy
Branding🔹Communication🔹Customer Experience Agency & Academy #jemerksterkermaken #jemerkwaarmaken #jemerkgrootsmaken ➡️ Ontdek ons aanbod:
  • "Rebranding? Dat is alleen als je merk in de problemen zit… toch?" 

Die vraag krijgen we bij Opmerkelijk wel vaker. Maar rebranding gaat niet over reageren op een crisis, het gaat over kansen. Vooruitziende kmo’s en familiebedrijven kiezen bewust voor een rebranding om hun merk te versterken, zich aan te passen aan een veranderende markt of om strategisch te groeien. 

Rebranding draait om helderheid. Om focus. En om een merkidentiteit die aansluit met waar jij vandaag voor staat – én waar je naartoe wil. 

Bij Opmerkelijk begeleiden we eigenaar-ondernemers die hun merk willen afstemmen op de toekomst. We vertrekken vanuit jouw unieke sterktes en bouwen een merk dat niet alleen herkenbaar is, maar ook relevant en onderscheidend blijft. 

Wacht dus niet tot het ‘moet’. Een rebranding is geen reddingsboei, maar een groeiversneller. 

Wil jij ontdekken hoe een rebranding jouw merk kan laten groeien? Vraag dan een vrijblijvend intakegesprek aan via de link in bio. 

#merkpositionering #rebranding #kmo #familiebedrijf #merkidentiteit #strategie
  • Ben jij klaar om je merkstrategie futureproof te maken met Gen AI – op een manier die écht bij jouw bedrijf past? 

Na acht uitverkochte edities ontvangen we op 2 juni opnieuw een groep eigenaar-ondernemers in onze masterclass over Gen AI en merkstrategie. Dit keer in Knokke. En ja, ook dit wordt opnieuw een opleiding die je doet nadenken én vooral… concreet aan het werk zet. 

Geen standaard AI-cursus, maar een strategische sessie op maat van kmo’s en familiebedrijven. Jij ontdekt hoe Gen AI jouw merk helpt om sterker te positioneren, efficiënter te communiceren en helderder keuzes te maken. Op een manier die vertrekt vanuit jouw unieke merkidentiteit. 

Deelnemers van vorige edities waren unaniem: “Dit is een absolute must voor elke ondernemer die wil blijven groeien met zijn merk.” De aanpak van Katlijn? Doordacht, menselijk en altijd met oog voor strategie. Want technologie versterkt pas écht als je merk er klaar voor is. 

Laat je merk niet stilstaan. Versterk je strategie en schrijf je vandaag nog in voor de editie in Knokke via de link in bio. De plaatsen zijn beperkt – de inzichten des te groter. 

#merkstrategie #genai #merkpositionering #kmo #familiebedrijf #branding #opmerkelijkagency #marktpositie #onderscheidmaken
Bekijk op Instagram
© Opmerkelijk - Eggestraat 10, 3581 Beverlo - +32 493 34 41 28 - officemanager@opmerkelijk.be - disclaimer - privacy - algemene voorwaarden | webdesign We aRe Connected
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}