Zeven argumenten om TOPgeMERKt te lezen:
- een strategisch onderbouwd boek in een ongedwongen, no-nonsense stijl met praktisch toepasbare tips
- zeven challenges die jou meteen tot actie aanzetten, aangevuld met heel wat extra downloads en links
- een onderbouwd en haalbaar stappenplan voor een geweldige klantbeleving, klantgerichtheid en klantloyaliteit, specifiek voor kleine merken
- in een snackbare, superhandige structuur waardoor een TOPbeleving creëren voor elke ondernemer mogelijk wordt
- met tal van herkenbare voorbeelden van kleine merken
- focus op een geweldige klantbeleving in een phygital klantreis (met physical en digital touchpoints)
- met het opmerkelijke 7-O-model om iedereen in je bedrijf met de neus in dezelfde richting te zetten als het over klantbeleving gaat
Altijd al gedroomd van een booming business waar je klanten echte ambassadeurs zijn? Waar mond-tot-mondreclame vanzelfsprekend is? In VerMERKvuldig! leer je in drie eenvoudige stappen – identificeren, communiceren en integreren – je merk versterken en krijg je zo meer mensen over je zaak aan het praten.
Voordeelpakket:
Bestel TOPgeMERKt en VerMERKvuldig! samen voor slechts 50 euro incl. btw (zonder verzendkosten) in plaats van 29,99 euro per boek.
Over de auteur:
Katlijn Voordeckers is bestuurder van Opmerkelijk, een Agency & Academy gespecialiseerd in Branding, Communication & Customer Experience. Met haar ruime ervaring als kmo-adviseur in de banksector en jarenlange expertise als Strategic Branding & Experience Expert bij Opmerkelijk begeleidt ze samen met haar team groeiende kleine merken om hun merkidentiteit, merkverhaal, merkstrategie en merkbeleving sterker te maken én waar te maken in de huidige phygital ondernemerswereld. In 2018 verscheen ook haar boek VerMERKvuldig!: Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen bij LannooCampus.