fbpx

Van TOPidentiteit tot TOPaandacht

Bij Opmerkelijk breng ik – Katlijn Voordeckers – jou samen met mijn team in zeven stappen naar een klantbeleving die de verwachtingen van je klanten vervult, regelmatig overtreft, en zelfs doordacht overstijgt.

Zo trek je niet alleen nieuwe klanten aan, maar creëer je ook trouwe, terugkerende klanten én krijg je positieve mond-tot-mondreclame. Je speelt bovendien gericht in op de grote uitdagingen van een klantreis die almaar meer phygital wordt en dus een combinatie van digitaal en fysiek contact is.

In mijn boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) help ik kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen op weg naar een grootse klantbeleving. De zeven doelgerichte stappen uit het boek – onderverdeeld in drie grote categorieën – vormen ook de basis van een strategisch adviestraject waarin ik jou persoonlijk begeleid met de customer experience van jouw merk.

We pakken samen jouw story experience, interaction experience en connection experience aan.

Wil je zelf graag aan de slag gaan met de inzichten van TOPgeMERKt? Download dan hier de negen e-books die je helpen op je remarkable journey naar een TOPbeleving!

De story experience van je merk

  • Waar staat jouw merk voor?
  • Hoe maak jij het verschil in je sector?
  • Wat is het straffe verhaal achter je merk?

Een duidelijke merkidentiteit en een sterk merkverhaal vormen de onmisbare basis van je merk. Zonder die basis hebben je communicatie en klantbeleving geen stevig fundament.

Heeft jouw merk die stevige basisfundering al? Dan kunnen we deze stap overslaan. Is het wel nog nodig om je merkidentiteit en merkverhaal te definiëren? Dan is jouw story experience onze belangrijke eerste stap. Samen gaan we aan de slag met jouw TOPidentiteit en TOPverhaal.

De story experience van je merk

  • Waar staat jouw merk voor?
  • Hoe maak jij het verschil in je sector?
  • Wat is het straffe verhaal achter je merk?

Een duidelijke merkidentiteit en een sterk merkverhaal vormen de onmisbare basis van je merk. Zonder die basis hebben je communicatie en klantbeleving geen stevig fundament.

Heeft jouw merk die stevige basisfundering al? Dan kunnen we deze stap overslaan. Is het wel nog nodig om je merkidentiteit en merkverhaal te definiëren? Dan is jouw story experience onze belangrijke eerste stap. Samen gaan we aan de slag met jouw TOPidentiteit en TOPverhaal.

De interaction experience van je merk

  • Hoe ziet de klantreis van jouw merk eruit?
  • Wat gebeurt er voor, tijdens en na een aankoop?
  • Hoe bouw je een doordachte phygital aanpak en service uit?
  • Welke zaken lopen al goed en waar zitten de verbeterpunten?

In dit gedeelte van het strategische adviestraject pak ik samen met jou de TOPreis van je klant aan en streven we naar een TOPinteractie. We verbeteren je aanpak en service op zes niveaus, waaronder je communicatiekanalen, je werking achter de schermen en je maatschappelijke meerwaarde als bedrijf.

Omdat elke onderneming zijn unieke klantreis heeft – van relatief eenvoudig tot heel complex – bekijken we tijdens een intakegesprek hoe omvangrijk onze analyse van je customer journey mag zijn en doen we een voorstel op maat.

De interaction experience van je merk

  • Hoe ziet de klantreis van jouw merk eruit?
  • Wat gebeurt er voor, tijdens en na een aankoop?
  • Hoe bouw je een doordachte phygital aanpak en service uit?
  • Welke zaken lopen al goed en waar zitten de verbeterpunten?

In dit gedeelte van het strategische adviestraject pak ik samen met jou de TOPreis van je klant aan en streven we naar een TOPinteractie. We verbeteren je aanpak en service op zes niveaus, waaronder je communicatiekanalen, je werking achter de schermen en je maatschappelijke meerwaarde als bedrijf.

Omdat elke onderneming zijn unieke klantreis heeft – van relatief eenvoudig tot heel complex – bekijken we tijdens een intakegesprek hoe omvangrijk onze analyse van je customer journey mag zijn en doen we een voorstel op maat.

De connection experience van je merk

  • Hoe kan je je klant emotioneel raken, zowel online als offline?
  • Hoe geef je je merk karakter, body en aantrekkingskracht?
  • Welke zintuigen kan je aanspreken bij je klant?
  • Hoe sluit je look-and-feel en tone of voice optimaal aan bij je merkidentiteit?
  • Op welke manier kan je je klant blijven triggeren in elke fase van de customer journey?

In deze laatste stap gaan we voor een echt TOPgevoel bij je klant, dankzij een TOPpersoonlijkheid en TOPaandacht. Het doel? Iedereen rondom je merk meekrijgen in een TOPconnectie met je klant. En dat via het unieke 7-O-model uit TOPgeMERKt.

Vanuit een zeer praktische analyse geef ik je een concreet plan van aanpak, met zowel quick wins als nuttige adviezen om uit te werken op langere termijn.

Eén ding is zeker: je business, je team én je klanten zullen de positieve impact van je inspanningen opmerken. Met een gerichte groei, meer rendement en extra ambassadeurs als resultaat.

De connection experience van je merk

  • Hoe kan je je klant emotioneel raken, zowel online als offline?
  • Hoe geef je je merk karakter, body en aantrekkingskracht?
  • Welke zintuigen kan je aanspreken bij je klant?
  • Hoe sluit je look-and-feel en tone of voice optimaal aan bij je merkidentiteit?
  • Op welke manier kan je je klant blijven triggeren in elke fase van de customer journey?

In deze laatste stap gaan we voor een echt TOPgevoel bij je klant, dankzij een TOPpersoonlijkheid en TOPaandacht. Het doel? Iedereen rondom je merk meekrijgen in een TOPconnectie met je klant. En dat via het unieke 7-O-model uit TOPgeMERKt.

Vanuit een zeer praktische analyse geef ik je een concreet plan van aanpak, met zowel quick wins als nuttige adviezen om uit te werken op langere termijn.

Eén ding is zeker: je business, je team én je klanten zullen de positieve impact van je inspanningen opmerken. Met een gerichte groei, meer rendement en extra ambassadeurs als resultaat.

Zet vandaag al de eerste stap naar een opmerkelijke TOPbeleving voor je klanten!

Ontdek nog meer over Opmerkelijk

Ontdek nog meer over Opmerkelijk

Ontdek nog meer over Opmerkelijk

Over ons

Opmerkelijk is een Branding & Communication Agency & Academy voor groeiende ondernemers die klaar zijn voor hun volgende groeistap. We versterken en bedenken merken. We helpen hen communiceren, optimaliseren hun klantbeleving en trainen ondernemers en hun teams via branding- en communicatieopleidingen. Zo maakt Opmerkelijk ondernemingen sterker, relevanter én rendabeler.

Opmerkelijke brandinginspiratie in je mailbox?