• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
  • Boeken
    • TOPgeMERKt
    • TOPgeMERKT e-books
    • VerMERKvuldig!
  • Ons verhaal
    • Ons team
    • Onze TOPgeMERKt-trainers
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • FAQ
  • Agenda
  • Lezing TOPgeMERKt
  • Contact
+32 493 34 41 28
  • 0Winkelwagen
Een Opmerkelijk sterk merk | Opmerkelijk
  • Branding
  • Communicatie
  • Klantbeleving
  • TOPgeMERKt
  • Academy
  • Onze aanpak
  • Gratis intakegesprek
  • Menu Menu
  • Onze klanten

Onze klanten

Opmerkelijk bedacht, versterkte, trainde en verbond de afgelopen jaren al heel wat merken. Wat hebben deze merken  gemeen? Ze durfden opmerkelijk te zijn en wisten dat een sterk(er) merk niet zomaar uit de lucht komt vallen maar dat het een grondige expertise in branding, een doordachte strategische aanpak en een flinke portie opmerkelijk creatief denkwerk vraagt. Eigenaar-ondernemers uit heel Vlaanderen – van Limburg tot aan de kust – deden hiervoor beroep op de brandingaanpak van Opmerkelijk, een aanpak die zich sterk onderscheidt door zowel een doorgedreven strategische als creatieve expertise én kunde te combineren. Durf jij Opmerkelijk te zijn?

Klik op een categorie voor testimonials per sector.

Technische dienstverlening
Immo-bouw
Interieur & Bouw
Zakelijk
Zakelijke & financiële dienstverlening
Juridisch
Juridische dienstverlening
Retail
Retail & Groothandel
Medisch
(Para)medische sector & Welzijn
Persoonlijk
Persoonlijke dienstverlening
Events
Events
Horeca
Horeca
Beauty-styling
Beauty & Styling
Fotografie
Design & Fotografie
Andere
Andere dienstverlening

Een keynote over AI waar kmo’s écht mee aan de slag kunnen gaan

Voor het Future of Retail-evenement van Rexor zocht Melissa Vanmolle een geschikte spreker voor een keynote over AI. Katlijn vinkte alle vakjes af! Lees meer “Een keynote over AI waar kmo’s écht mee aan de slag kunnen gaan”

Vanessa Morini, zaakvoerder van TRU Global Solutions

TRU is expert in critical cleaning voor de sectoren lifescience, hightech food en hightech. Ze waren al actief in België en Nederland maar wilde nieuwe markten benaderen binnen en buiten de grenzen van ons continent. Een sterk merk en doordachte communicatie was essentieel om op te vallen tussen de concurrentie, zeker wanneer je zoals TRU Global Solutions een nieuwe markt in Europa én de Verenigde Staten wilde aanboren. Dat was precies waarom Vanessa Morini, oprichter en CEO van TRU, de hulp van Opmerkelijk inschakelde. Hoe dat beviel? Ze deelt graag haar ervaringen over het strategische rebrandingtraject, inclusief de vele verrassende doorbraakmomenten. Lees meer “Vanessa Morini, zaakvoerder van TRU Global Solutions”

Vanessa Morini
TRU Global Solutions

Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix

“We misten een sterk uitgewerkte identiteit voor Climatrix met een duidelijke merkbelofte. Katlijn kon exact de helderheid bieden die we nodig hadden. Wat zij met een merk strategisch doet is fenomenaal, daar kan geen enkel ander marketingbureau aan tippen!” Lees meer “Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix”

Testimonial_Kim-Climatrix_Brandingtraject
Kim Vaessen
Climatrix

Kristof Buelens, zaakvoerder van Maison BU

“Katlijn creëerde een uniek en buitengewoon creatief concept waarmee ik mijn business kan structureren én de nodige slagkracht op de markt krijg. Dankzij de vier pijlers van mijn concept kan ik me nu duidelijk onderscheiden van al mijn conculega’s.” Lees meer “Kristof Buelens, zaakvoerder van Maison BU”

Testimonial Opmerkelijk brandingtraject Maison BÛ
Kristof Buelens
Maison BU

Caroline Rigo, zaakvoerster van Rigorgeous (Hasselt)

Het was voor mij heel belangrijk dat Katlijn mijn activiteiten strategisch structureerde en een overkoepelende merknaam bedacht. Als onderneemster zat ik er te dicht op. Katlijn zorgde voor een duidelijk merkverhaal voor de verschillende pijlers van mijn business en creëerde zo een rode draad door het geheel. Lees meer “Caroline Rigo, zaakvoerster van Rigorgeous (Hasselt)”

Caroline Rigo over branding agency Opmerkelijk Hasselt
Caroline Rigo
Rigorgeous

Ann Van den Rijn en Kim Semadeni van Effect4Business (Rumst)

Katlijn en haar team blinken uit op verschillende domeinen: de professionele aanpak, de klantgerichtheid, de kennis van zaken, het gegarandeerde resultaat … Op het einde van het brandingtraject krijg je een strategisch brandingplan in handen. Een stevige houvast die jaren meegaat! Lees meer “Ann Van den Rijn en Kim Semadeni van Effect4Business (Rumst)”

Ann Van den Rijn en Kim Semadeni
Effect4Business

Richard Maes en Marleen Nelissen, zaakvoerders van Fintegriteit (Hasselt)

Het leukste aan dit brandingtraject is dat je echt samenwerkt naar een gericht doel toe. De inspanningen die je doet, integreert Katlijn perfect in je branding. Op geen enkel moment houdt ze je handje vast. Ze zet eerder, samen met de zaakvoerders, haar schouders onder het merk. Lees meer “Richard Maes en Marleen Nelissen, zaakvoerders van Fintegriteit (Hasselt)”

Richard Maes en Marleen Nelissen
Fintegriteit

Bert Vandermeer en Petra Rubens, zaakvoerders van The Water Purifier

Samen met Katlijn namen we bijvoorbeeld ook onze bedrijfsstructuur onder de loep: waar de risico’s zitten, welke groeimarkten er zijn, enzovoort. Bert en ik waren het gewend om vanuit ons product te vertrekken. Daar bracht Katlijn absoluut een verandering in. Lees meer “Bert Vandermeer en Petra Rubens, zaakvoerders van The Water Purifier”

Bert Vandermeer en Petra Rubens
The Water Purifier

Maak een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek

Maak hier je afspraak

Wil je leren hoe je écht opgemerkt wordt?

Ja, ik wil mijn merk nog sterker laten opmerken.

Opmerkelijk is erkend dienstverlener voor tussenkomst via de kmo-portefeuille

KMO portefeuille

Een opmerkelijke TOPbeleving creëren voor je klanten?

Ontdek ons advies rond klantbeleving.

Volg Opmerkelijk op
sociale media

@opmerkelijk.agency
Opmerkelijk Agency & Academy
Branding🔹Communication🔹Customer Experience Agency & Academy #jemerksterkermaken #jemerkwaarmaken #jemerkgrootsmaken ➡️ Ontdek ons aanbod:
  • Vorige week vond maar liefst de negende editie van onze masterclass Gen AI plaats! Deze keer doorkruisten we daarvoor het land naar het luxueuze @la_reserve_knokke. 

Ook in West-Vlaanderen werd onze opmerkelijke aanpak gesmaakt. Geen theoretische uiteenzetting over Gen AI, maar een hands-on masterclass vol praktische inzichten en concrete toepassingen op maat van kmo’s en familiebedrijven. 

Dit allemaal met één centrale focus: hoe kan ik Gen AI gebruiken om mijn merkstrategie te versterken. Want hoe meer wij gebruik maken van tools zoals ChatGPT, hoe meer we ervaren dat ze een grote meerwaarde zijn voor je merk, niet enkel operationeel maar vooral ook strategisch. 

👉 Wil jij ook weten hoe je Gen AI kan inzetten om je merk sterker te maken? Schrijf je dan in voor onze volgende masterclass in Antwerpen op 29 september.

👉 Wil je intussen alvast up-to-date blijven in de wereld van Gen AI? Ontdek dan ons AI Membership.

#genAI #merkstrategie #branding #kmo #familiebedrijf #merkpositionering #customerexperience #opmerkelijkagency
  • Bea Princen van het familiebedrijf @wintmolders_  zette eind 2024 een krachtige stap vooruit. Na een adviestraject klantbeleving en onze AI masterclass, koos ze bewust om ook in te stappen in ons Gen AI jaartraject. Waarom? Omdat ze haar merkstrategie ook concreet en strategisch wilde toepassen in haar bedrijf en haar AI-kennis up-to-date wilde houden. “Dankzij de regelmatige updates en concrete voorbeelden op maat van de aanwezige kmo’s en familiebedrijven, zag ik meteen tal van mogelijkheden voor onze dagelijkse werking,” vertelt Bea. 

In het traject leerde ze AI niet enkel als tool te gebruiken, maar als strategische hefboom voor haar merk. Van contentcreatie tot doordachte strategieën en zelfs technische oplossingen: “We stelden een vraag aan ChatGPT over een tractorprobleem waar zelfs de importeur geen antwoord op had. En het werkte!” Wat haar vooral bijblijft? De wisselwerking met andere ondernemers, de strategische insteek en de menselijke aanpak van het Opmerkelijk team. 

Ook benieuwd hoe AI je kan helpen om je merkstrategie echt te laten leven in de praktijk? 
👉 Ontdek onze AI masterclasses via de link in bio en stap erna mee in ons jaartraject. 
 
👉 Meer weten over de ervaring van Bea in het jaartraject? Dat lees je via de link in bio. 

#familiebedrijf #merkstrategie #GenAI #customerexperience #merkpositionering #kmo #opmerkelijkagency
Bekijk op Instagram
© Opmerkelijk - Eggestraat 10, 3581 Beverlo - +32 493 34 41 28 - officemanager@opmerkelijk.be - disclaimer - privacy - algemene voorwaarden | webdesign We aRe Connected
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}