fbpx

Klantenbeleving. Klantentevredenheid. Een klantgerichte service. Het zijn almaar belangrijkere troeven om als eigenaar-ondernemer het verschil te maken in een digitale wereld. 

De beleving die je creëert en de service die je met je bedrijf biedt, hebben een rechtstreekse impact op het enthousiasme van je klanten. Door van klantenbeleving een focuspunt te maken in je bedrijf, creëer je trouwe fans, invloedrijke ambassadeurs en geloofwaardige beïnvloeders die je merk ‘verMERKvuldigen’. 

Een klantenbeleving die van begin tot einde klopt

Hoe zorg je ervoor dat alles van het begin tot het einde ‘klopt’ in de ogen van je klant – van het allereerste contact tot de oplevering van je product of dienst? Dat is de centrale vraag waarmee Lisa Wouters, brandingconsultant bij OpmerKelijk, voor jou aan de slag gaat.

Lisa analyseert de online aanwezigheid van je bedrijf én komt bij jou ter plaatse om de klantenbeleving in je zaak onder de loep te nemen. Ze geeft jou gerichte tips en tal van ideeën om je klantenbeleving en klantgerichte service te laten excelleren, in elke fase van de customer journey.

Een klantenbeleving die van begin tot einde klopt

Hoe zorg je ervoor dat alles van het begin tot het einde ‘klopt’ in de ogen van je klant – van het allereerste contact tot de oplevering van je product of dienst? Dat is de centrale vraag waarmee Lisa Wouters, brandingconsultant bij OpmerKelijk, voor jou aan de slag gaat.

Lisa analyseert de online aanwezigheid van je bedrijf én komt bij jou ter plaatse om de klantenbeleving in je zaak onder de loep te nemen. Ze geeft jou gerichte tips en tal van ideeën om je klantenbeleving en klantgerichte service te laten excelleren, in elke fase van de customer journey.

Van sterke eerste indruk tot ambassadeur

  • Welke eerste indruk ervaren je klanten online en offline in je bedrijf?
  • Welke extra details zouden je klanten echt superenthousiast kunnen maken?
  • Hoe kan je een blijvende indruk achterlaten bij je klanten en mond-tot-mondreclame genereren?
  • Wat zijn de grootste fouten die je medewerkers onbewust maken bij de beleving van de klanten?
  • Welke interne afspraken zijn cruciaal voor een uniforme klantenbeleving die voor ambassadeurs zorgt?

Die en vele andere vragen komen aan bod in deze begeleiding bij je klantenbeleving. Lisa bespreekt met jou kleine en grote elementen die veel impact hebben, maar waarmee jij en/of je team – vaak onbewust – geen rekening houden in het contact met je klanten.

Let’s get started!

Wil je met je bedrijf het verschil maken door te excelleren in je klantenbeleving? Vraag dan nu je vrijblijvende intakegesprek aan en ontdek wat OpmerKelijk voor jouw onderneming kan betekenen.

Let’s get started!

Wil je met je bedrijf het verschil maken door te excelleren in je klantenbeleving? Vraag dan nu je vrijblijvende intakegesprek aan en ontdek wat OpmerKelijk voor jouw onderneming kan betekenen.

Over ons

OpmerKelijk is een Branding & Communication Agency & Academy voor groeiende ondernemers die klaar zijn voor hun volgende groeistap. We versterken en bedenken merken. We helpen merken communiceren. En we trainen merken via branding- en communicatieopleidingen. Zo maakt OpmerKelijk ondernemingen sterker, relevanter en rendabeler.

OpmerKelijke inspiratie in je mailbox?