fbpx

Het boek TOPgeMERKt

Een grootse klantbeleving creëren als kmo, familiebedrijf of lokale ondernemer? Daar krijg je in mijn boek TOPgeMERKt de handvaten voor. Ik geef je een structuur om stap voor stap een geweldige phygital TOPbeleving te creëren waarbij je digitale en fysieke ervaringen naadloos combineert.

Klantbeleving gaat over veel meer dan klantvriendelijk zijn, maar vraagt als ‘k’ van kmo een haalbare klantgerichte mindset waarbij je je story experience, interaction experience en connection experience leert optimaliseren. Het 7-O-model zorgt er trouwens voor dat ook je medewerkers je klanten TOPervaringen zullen geven.

Het resultaat? Razend enthousiaste klanten die met veel plezier terugkeren en graag mond-tot-mondreclame vertellen over je merk. Het boek TOPgeMERKt (LannooCampus) is dan ook een investering die rendeert voor ondernemers die geen enkele kans onbenut willen laten om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen en 7 stappen voor te blijven op hun concurrenten.

Zeven argumenten om TOPgeMERKt te lezen:

  • Een strategisch onderbouwd boek in een ongedwongen, no-nonsense stijl met praktisch toepasbare tips voor kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemers.
  • Zeven challenges die jou meteen tot actie aanzetten, aangevuld met heel wat extra downloads en links.
  • Een onderbouwd en haalbaar stappenplan voor een geweldige klantbeleving, klantgerichtheid en klantloyaliteit, specifiek voor kleine merken.
  • In een snackbare, superhandige structuur waardoor een TOPbeleving creëren voor elke ondernemer mogelijk wordt.
  • Met tal van herkenbare voorbeelden van kleine merken die groots willen zijn zonder de grootste te zijn.
  • Focus op een geweldige klantbeleving in een phygital klantreis (met physical en digital touchpoints).
  • Met het opmerkelijke 7-O-model waarmee de neus van iedereen in je bedrijf in dezelfde richting wijst als het over klantbeleving gaat.

Wil je nog verder gaan met de klantbeleving voor je merk? Download dan ook de 9 extra e-books van TOPgeMERKt voor een TOPklantbeleving, voor slechts 20 euro excl. btw.

TOPgeMERKt Brainstorm

  • Wil je samen met andere ondernemers brainstormen over hoe je naar het next level van een phygital klantbeleving kan gaan?
  • Wil je samen met andere ondernemers een kritische blik werpen op de opportuniteiten en bedreigingen voor de TOPbeleving van je merk?
  • Wil je inspirerende best practices leren kennen van andere kmo’s, familiebedrijven of lokale ondernemers die deze heel graag met jou delen?
  • Wil jij graag bijleren over hoe je jouw klantbeleving kan blijven bijsturen met een haalbare structuur?
  • Wil je dat je klanten op elk niveau van je business een geweldige ervaring beleven zodat ze met plezier terugkomen en voor mond-tot-mondreclame zorgen?

Schrijf je dan in voor onze TOPgeMERKt Brainstorm.

Lezing over TOPgeMERKt

Voor groeiende kleine merken of kmo’s/mkb’s klinken grote theorieën over klantbeleving vaak hol en onbereikbaar. Terwijl het net voor bedrijven zonder eigen marketingafdeling belangrijk is om een sterke klantbeleving op te bouwen. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, slimme stappen een grote impact genereren. Met het boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) maakt Katlijn Voordeckers een geweldige TOPbeleving ook haalbaar voor kleinere merken.

Wil jij je netwerk overtuigen om van hun klantbeleving een TOPbeleving te maken? Boek dan een lezing waarin Katlijn hen vanuit zeven challenges meeneemt om een geweldige klantbeleving te creëren in een phygital klantreis. Ontdek er meer over via deze link.

TOPgeMERKt Radio

Heb je de boeklancering van TOPgeMERKt gemist? Luister naar deze primeur in de boekenwereld en ontdek de podcast van TOPgeMERKt Radio met boeiende interviews, tips, getuigenissen, opmerkelijke muziek … Een radioprogramma voor en door ondernemers.

TOPgeMERKt Podcasts

Wil je meer weten over de story experience, interaction experience en connection experience waarmee je klanten laat terugkeren? Luister dan naar de drie podcasts van Raf Lehaen van Plaatsmaker.be.