fbpx

LEZING | TOPgeMERKt, een grootse klantbeleving voor kleine merken

Met het boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) maakt Katlijn Voordeckers een geweldige TOPbeleving ook haalbaar voor kleinere merken. Voor de ‘k’ van kmo. Want ook al zijn zij niet de Starbucks, Nike’s of Coca-Cola’s van deze wereld, toch durven ze echt ergens voor te staan en hun eigen unieke betekenis te geven aan wat zij onder TOP verstaan.

Voor groeiende kleine merken of kmo’s/mkb’s klinken grote theorieën over klantbeleving vaak hol en onbereikbaar. Terwijl het net voor bedrijven zonder eigen marketingafdeling belangrijk is om een sterke klantbeleving op te bouwen. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, slimme stappen een grote impact genereren.

In deze lezing neemt Katlijn jou vanuit zeven challenges mee om een geweldige klantbeleving te creëren in een phygital klantreis (de combinatie van digital en physical). Op een doordachte, toegankelijke manier. En via herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die het verschil willen maken.

Enkele topics die aan bod komen in deze lezing:

  • Hoe kan je als kleiner merk zonder marketingafdeling een merkverhaal aan je klanten vertellen dat ze echt geweldig vinden?
  • Hoe kan je op een haalbare manier je offline en online klantreis verbeteren en op goedgekozen touchpoints je klanten een meerwaarde bieden?
  • Hoe kan je je klanten een supergoed gevoel geven doorheen het volledige phygital parcours dat ze afleggen?
  • Wat is een realistische succesformule om je klanten een TOPbeleving te laten ervaren zonder dat je hen van het ene wow-moment in het andere moet laten vallen?

Na deze lezing ga je als ondernemer met enkele concrete, praktische inzichten en tips naar huis waardoor een TOPbeleving voortaan ook voor jouw merk haalbaar is!