Laurie De Moor

Laurie De Moor, B2B Trainer en Head of Academy bij Cent Pur Cent en i.am.klean

Caroline Rigo van cosmeticamerken Cent Pur Cent en i.am.klean gaat voluit voor een win-winrelatie met haar externe verkooppunten. Ze wil niet alleen de sales van Cent Pur Cent bij apothekers en i.am.klean bij schoonheidsinstituten boosten, maar ook hun totale verkoop stimuleren. Samen met haar collega Laurie De Moor gaat ze zonder enige twijfel voor dat doel en biedt haar klanten een Social Media Academy op maat aan van Opmerkelijk.

De keuze voor de juiste socialemediaopleidingen

Laurie De MoorLaurie: “Toen ik op zoek ging naar een gepaste socialemediaopleiding voor onze verkooppunten, was mijn keuze snel gemaakt. Opmerkelijk had zich tijdens de brandingtrajecten voor onze merken al eerder bewezen. Ik wist dat zij garant stonden voor een goede, vlotte en duidelijke samenwerking.

De doelgroep voor deze opleiding was heel breed. Gelukkig schrok dit Sofie, Social Media & Brand Manager, niet af. Ze kneedde elke socialemediaopleiding naar enkele leerrijke basismodules (Facebook, Instagram, LinkedIn). Op die manier kon iedere klant na de algemene startopleiding bewust kiezen voor wat hij of zij wilde bijleren. Van maatwerk gesproken!”

Sofie houdt de touwtjes stevig in handen

Sofie bracht een duidelijke structuur in elke opleiding. Ze vertrok daarbij van een sterke uitvalsbasis en bouwde die verder uit met complexere items.

Toen het coronavirus de kop opstak, liet ze zich niet verrassen en gooide ze perfect het roer om. In maar enkele dagen tijd switchte ze van een classroomformule naar online sessies boordevol interactie.”

Grondige kennis van zaken

“Sofie is een expert op het vlak van sociale media. Op elke vraag weet ze het antwoord. Om de leerstof op een boeiende manier te brengen, leeft ze zich honderd procent in haar doelgroep in. Zo haalt ze met gemak best practices uit het werkveld aan of wijst ze op een constructieve manier op mogelijke verbeterpunten.

Maar je vak kennen is natuurlijk niet genoeg. Je moet het ook kunnen overbrengen. En dat is zeker een sterkte van Sofie. Ze legt elk detail op een duidelijke en aangename manier uit.”

Social Media Academy is een aanrader

“Ik raad deze Social Media Academy op maat zeker aan andere ondernemers aan. Het is een echte eyeopener. Door de snelheid waarmee de sociale media plots voor de deur stonden, zijn we er met z’n allen zomaar wat ingerold. Of anders gezegd, we gebruiken Facebook, Instagram of LinkedIn niet ten volle en missen finesse en efficiëntie. Net daarom is deze Social Media Academy zo waardevol. Ze overstijgt de basisdingen en leert je op een juiste en doelgerichte manier communiceren met deze nieuwe tools.”

 

Cent pur Cent      i.am.klean

www.centpurcent.com          www.iamklean.be

Wil je ook alles leren over Facebook, Instagram en LinkedIn en zo ontdekken hoe je die kanalen optimaal inzet om je merk te versterken? Ontdek de mogelijkheden van onze socialemediaopleidingen op maat.

Carla Van Corenland, zaakvoerster van Fiscadvies (Leuven)

Carla Van Corenland van Fiscadvies was zelf al een bezige bij op LinkedIn. Als onderneemster gelooft ze honderd procent in het professionele belang van dit platform. Dit enthousiasme over LinkedIn wilde ze graag overbrengen op haar team. Daarom ging Carla te rade bij Sofie van OpmerKelijk voor een LinkedIn-opleiding op maat van haar team.

Op zoek naar een coherent geheel

Carla: “Als doorgewinterde LinkedIn-gebruiker ken ik dit platform als mijn broekzak. Toch lukte het me niet om ook mijn team warm te maken voor dit professionele kanaal. En wie wel al communiceerde via LinkedIn, deed dat op een heel persoonlijke manier. De communicatie van Fiscadvies op LinkedIn was daardoor geen coherent geheel.”

De voorbereiding is cruciaal

“Ik klopte aan bij Sofie voor een opleiding. In een eerste fase bekeken we samen de belangrijkste accenten. Samen bepaalden we grondig de doelstellingen. Dat gaf me onmiddellijk veel vertrouwen in deze training.

Vervolgens ging Sofie aan de slag. Ze analyseerde onze bedrijfspagina en alle individuele profielen. Zo kon ze deze opleiding perfect afstemmen op onze noden en onze mensen.

Voor de opleiding vroeg ze al een eerste inspanning van mijn team. Elke medewerker moest zijn of haar profiel in orde zetten. Dankzij het overzichtelijke stappenplan van Sofie lukte dat perfect. Ik vond die aanpak schitterend. Zo verloren we geen kostbare tijd tijdens de opleiding en kreeg elk individu al wat voeling met de materie.”

Go, go, go LinkedIn!

“Tijdens de opleiding zelf dompelde Sofie mijn medewerkers onder in de wereld van LinkedIn volgens een doordachte structuur. Ze raakte echt alle topics aan: van overzichtelijke profielen, artikels posten en delen, tot elkaar taggen en erkenningen geven. Bij mijn team groeide het enthousiasme om zelf aan de slag te gaan met de minuut.

Hoewel ik al een stevige gebruiker van dit platform was, wist Sofie me toch te verrassen met nieuwe weetjes. Ze was helemaal mee met de meest recente zaken van LinkedIn die relevant konden zijn voor mijn business.”

Branding integreren

“Een extra troef van deze opleiding zat in het integreren van de branding van Fiscadvies. Na mijn brandingtraject bij Katlijn wist ik uiteraard perfect wat mijn merk inhield. Nu bracht Sofie dat ook over op mijn teamleden. Ik zou het zelf niet beter gekund hebben. Meer zelfs, door de boodschap te laten brengen door een externe persoon, bleef zowel de branding als de LinkedIn-kennis beter hangen.”

Aanrader!

“Deze opleiding miste haar doel niet. Door ze in teamverband te volgen, merkte ik dat mijn medewerkers zowel tijdens de opleiding als daarna van elkaar leerden en elkaar prikkelden. De LinkedIn-knowhow is echt blijven hangen en we werken er nog dagelijks mee. Mijn team gaat nu meer en beter aan de slag met dit platform. Dankzij Sofie communiceren we nu gestroomlijnd en op dezelfde professionele manier. En dat is een absolute winst voor het merk Fiscadvies.”

www.fiscadvies.be

 

Wil je, net zoals Fiscadvies uit Leuven ook de kracht van LinkedIn voor jouw bedrijf ontdekken en een opleiding voor je team organiseren? Ontdek dan de mogelijkheden van een LinkedIn-opleiding in jouw bedrijf.

Communitymanagement voor de banksector

Kevin Coppieters, beleidsadviseur bij KBC

Een hechte relatie creëren tussen bankier en klant is een van de belangrijkste doelstellingen van KBC. Om dat doel te bereiken, richtte de bank zijn pijlen op LinkedIn, een medium waarmee KBC zowel zijn merk als zijn verhaal wil uitdragen.

Maar omdat LinkedIn voor de meeste medewerkers nog veel geheimen had, klopte Kevin Coppieters, beleidsadviseur bij KBC, aan bij Katlijn Voordeckers, zaakvoerder van OpmerKelijk, die die opdracht aan haar medewerkster en socialemedia-expert Sofie Kenens toevertrouwde. Ondertussen volgden maar liefst 350 kantoor- en gebiedskantoordirecteuren de LinkedIn-opleiding van Sofie en gingen gedreven met het sociale medium aan de slag.

Elke minuut goed benut

Kevin: “Als beleidsadviseur bij KBC zocht ik naar een professionele LinkedIn-opleiding. Na een aangenaam kennismakingsgesprek en een proefsessie was ik voor honderd procent overtuigd van de opleiding van OpmerKelijk.

Van bij het begin werd er geen tijd verspild. Sofie van OpmerKelijk vroeg onze medewerkers al vooraf om een LinkedIn-profiel aan te maken. Dankzij dit voorbereidende werk verloor ze geen tijd met kleine ditjes en datjes.

Tijdens de opleiding kwam de expertise van Sofie duidelijk naar voren. Ze bracht haar knowhow op een heel professionele manier over. Professioneel én enthousiast trouwens. En dat miste zijn impact niet.”

Een LinkedIn-opleiding met resultaat

“Na deze opleiding zie ik een duidelijk verschil binnen KBC. Niet alleen wordt LinkedIn veel meer gebruikt, maar ik kom ook echt leuke dingen tegen. Organiseren we bijvoorbeeld een evenement, dan ben ik er zeker van dat de collega’s er een mooie post van maken. Of verschijnt er een interessant artikel van KBC, dan wordt dat onmiddellijk gedeeld op LinkedIn. Ons merk en ons verhaal worden zo meer en meer verspreid onder onze klanten.”

Een van de meest geslaagde opleidingen

“Als ik me baseer op het oordeel van de cursisten, dan durf ik gerust te zeggen dat deze LinkedIn-opleiding tot de top behoort. De deelnemers zijn enorm enthousiast over wat ze geleerd hebben. En dat werkt natuurlijk aanstekelijk. Bij KBC zouden we deze opleiding dan ook graag willen uitrollen doorheen de hele organisatie.”

www.kbc.be

Wil je ook alles leren over LinkedIn en zo ontdekken hoe je dit kanaal optimaal inzet om je merk te versterken? Ontdek de mogelijkheden van een opleiding in jouw bedrijf.

Greet Germeys, zaakvoerster van ERA Visitas

Greet Germeys runt haar immokantoor ERA Visitas al jaren met veel gedrevenheid. Maar door de snelle opkomst van sociale media kampte ze met heel wat vragen. Ze was zelfs een beetje wantrouwig tegenover deze nieuwe online communicatiekanalen.

Maar onlangs besliste ze om al haar bedenkingen aan de kant te schuiven en een individueel socialemediatraject bij OpmerKelijk te volgen. Socialemedia-expert Sofie Kenens nam Greet mee naar de wereld van Facebook en Instagram en bewees het nut van die kanalen voor haar business.

Weg met het wantrouwen

Greet: “Ik had flink wat bedenkingen over sociale media. Dat durf ik gerust toe te geven. Daarom ben ik heel blij dat ik uiteindelijk via een kennis bij OpmerKelijk beland ben. De meeste opleidingen zijn in groep, en om dan zomaar kritische vragen te stellen of je scepticisme te uiten, daar had ik niet veel zin in. Gelukkig kon ik bij Sofie terecht voor een individueel socialemediatraject. Mijn bezwaren uitte ik er dus zonder schroom.”

Een uitgebreide voorbereiding

“Sofie beheerst de materie rond sociale media voor honderd procent. Ze weet waarover ze spreekt, zowel op technisch als strategisch vlak. Ze bereidt zich ook heel goed voor. En dat heeft twee voordelen: zo kan ze haar kennis heel overzichtelijk overbrengen én goed inspelen op je specifieke business. Ze denkt met andere woorden mee met je werkgebied en zorgt voor de perfecte match met sociale media.”

Ik ben overtuigd!

“Ik weet zeker dat één opleiding me nooit overtuigd had. Ik zou nog steeds iets hebben van ‘het zal wel’. Maar tijdens het traject werd ik sessie na sessie ondergedompeld. Zo kreeg ik de tijd om te ‘ontdooien’ en kon ik er geleidelijk mee aan de slag gaan.

Nu zien mijn (potentiële) klanten een duidelijk verschil. Ze spreken me zelfs aan over wat er op mijn kanalen gebeurt. Ik vind het buitengewoon straf dat je met sociale media zoiets kan teweegbrengen. Het zou jammer zijn om het niet te benutten. Daarom raad ik elke ondernemer dit traject dan ook graag aan.”

 

www.eravisitas.be

Wil je ook leren hoe je sociale media optimaal inzet om je business een boost te geven? Ontdek de mogelijkheden van een individueel socialemediatraject.

Rosaly Bettens, zaakvoerster van Naturelle

Rosaly Bettens volgde een brandingtraject bij Katlijn Voordeckers van OpmerKelijk. Het resultaat was een sprankelend nieuw concept voor haar schoonheidsinstituut Naturelle. Rosaly wilde haar nieuwe aanpak en concept maar wat graag optimaal verspreiden via sociale media. En om dat voor honderd procent in lijn te doen met haar nieuwe branding, riep ze de hulp in van socialemedia-expert Sofie Kenens van OpmerKelijk.

Behoefte aan diepgang

Rosaly: “Er zijn bijzonder veel opleidingen op de markt rond sociale media. Vaak gaat het over cursussen in een grote groep, zonder veel diepgang en met van die typische PowerPoint-presentaties. Dat was allesbehalve wat ik zocht. Ik had al een Opmerkelijk brandingtraject bij Katlijn gevolgd en wist dus hoe persoonlijk hun aanpak was. Daarom was de keuze voor het individuele socialemediatraject bijna evident. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost door Sofie.”

Leren uit het verleden, met het vizier op de toekomst

“Van bij de start was Sofie helemaal mee met mijn nieuwe branding. Daardoor bleef ze tijdens het traject niet hangen in het ijle. Uiteraard leerde ze me de algemene basis per medium, om daarna die theorie om te zetten naar de praktijk van mijn business.

Sofie legde bijvoorbeeld mijn eerdere posts op Facebook onder de loep. Zo leerde ik heel concreet de do’s-and-don’ts van dit medium. Maar ook naar de toekomst toe hielp ze me verder met enkele berichten en hashtags die onmiddellijk gelinkt waren aan mijn nieuwe branding. Dat was voor mij een stevige houvast.”

Het voordeel van een traject

“Wat ik zo fijn vond aan dit traject, was dat ik al vanaf de eerste sessie heel enthousiast was om dingen te proberen. Lukte het me niet, dan kon ik tijdens mijn volgende afspraak Sofie om raad vragen. En met haar uitgebreide kennis van sociale media bleef er geen enkel struikelblok overeind. Noch op technisch vlak, noch op strategisch vlak. Die terugkoppeling was voor mij heel waardevol.

Ik raad elke ondernemer dit socialemediatraject aan. Want er is geen betere manier om je business en je branding te boosten dan met een doordacht gebruik van sociale media.”

www.instituut-naturelle.be

Wil je ook leren hoe je sociale media optimaal inzet om je merk een boost te geven? Ontdek de mogelijkheden van een individueel socialemediatraject.

Joke Decru, directeur van AAP vzw

Een positieve mens-dierrelatie in de maatschappij, dat is het doel van Joke Decru. Met haar organisatie AAP vzw gaat ze daar voor honderd procent voor. Om haar merk en inventieve concept nog meer kracht bij te zetten, wilde Joke alle mogelijkheden van sociale media ontdekken en benutten. Daarvoor klopte ze aan bij OpmerKelijk, waar socialemedia-expert Sofie Kenens haar tijdens een individueel socialemediatraject alle kneepjes van het vak leerde.

Een vertrouwd gevoel

Joke: “Ik had al een OpmerKelijk brandingtraject gevolgd. Zo kwam ik tot een stevig merk en creatief concept dankzij de kennis en kunde van Katlijn Voordeckers. Toen ik AAP vzw meer wilde lanceren op de verschillende sociale media, twijfelde ik geen moment. Opnieuw ging ik te rade bij OpmerKelijk. En dat was een slimme zet. Net omdat ze mijn zaak al tot in de puntjes kenden, ging alles veel sneller vooruit. Niet alleen sneller trouwens, maar ook met meer diepgang én persoonlijker. We voelden elkaar perfect aan. Sofie wist exact wat ik nodig had of met welke vragen ik worstelde. Die vertrouwdheid, daar was ik enorm dankbaar voor.”

Een analyse vooraf

“Nog voor mijn socialemediatraject van start ging, had Sofie al een duidelijke analyse klaar van de sterktes en zwaktes op mijn kanalen. Onmiddellijk kon ik daar al mee aan de slag gaan. Daarna leerde ze me alle tips en tricks van Facebook, Instagram en LinkedIn volgens een duidelijke structuur. Zo bleef ik niet hangen bij een topic, maar kreeg ik een mooie spreiding over de verschillende thema’s heen.”

Gedaan met ‘prutsen’

“Het technische luik van sociale media was voor mij een groot vraagteken. Ik moest op dat vlak een serieuze inhaalbeweging doen. Ik had al veel te veel geprutst en tijd verloren. Gelukkig is Sofies kennis op dit vlak eindeloos.”

Ik trek mijn branding door

“Naast het technische luik kent Sofie ook de klappen van de zweep op het vlak van branding. En dan meer bepaald hoe je je branding op een juiste manier vertaalt op de verschillende sociale media. Dankzij haar hulp breng ik nu mijn eigenheid en die van mijn zaak naar buiten. Ik blijf weg van de copy-paste-scenario’s en vertrek bij elke post of elk bericht vanuit mijn eigen branding en met de twist van het specifieke medium dat ik op dat moment gebruik.”

Terugkoppeling én handig naslagwerk

“Waarom een traject een echte meerwaarde is? Omdat je constant kan terugkoppelen en vragen stellen. Wat je leert, pas je onmiddellijk toe. Zo wordt elk probleem aangepakt en blijft er geen enkel struikelblok over. En mocht je toch nog iets vergeten, dan lees je alles na in een handig naslagwerk. Kort samengevat: voor elke ondernemer is het een must om de socialemediakanalen juist aan te pakken. En met het traject van OpmerKelijk is dat geen enkel probleem meer.”

 

www.aapvzw.be

Wil je ook alles leren over sociale media en zo ontdekken hoe je deze kanalen optimaal inzet om je merk te versterken? Ontdek de mogelijkheden van een individueel socialemediatraject.

Mieke Cassiers, zaakvoerster van Chocola-Tuti

Mieke Cassiers van Chocola-Tuti verleidt met haar chocoladeworkshops jong en oud. Facebook is voor haar een belangrijk medium en ze zet er dan ook al een tijdje op in. Maar ze was ervan overtuigd dat ze met een frequentere aanwezigheid en een plan van aanpak nog beter zou scoren. Tijdens haar brandingtraject bij OpmerKelijk besliste Mieke daarom om een individuele Facebook-opleiding te volgen bij Sofie.

Do’s-and-don’ts van Facebook

Mieke: “Ik wist wel dat Facebook voor Chocola-Tuti het ideale sociale medium is. Maar ik ben niet met Facebook opgegroeid, dus ik speelde er maar wat mee (lacht). De opleiding van Sofie was superpraktisch! Ze kende mijn business, want ze had het brandingtraject meegevolgd achter de schermen. Vanaf minuut één konden we daardoor hands-on de Facebook-pagina van Chocola-Tuti optimaliseren. Sofie had de opleiding grondig voorbereid, do’s-and-don’ts genoteerd, ideeën opgeschreven. Ik werd met de minuut enthousiaster!”

Calls to action voor meer resultaat

Sofie leerde Mieke dat je op je professionele Facebook-pagina interessante knoppen kan toevoegen. Zo voegde Sofie de call-to-actionknop ‘Contact met ons opnemen’ bovenaan toe. De tabs in de navigatiebalk links werden anders gerangschikt en aangevuld. Zo zie je nu meteen het ‘aanbod workshops’ staan. Mieke: “Superleuk ook is ‘live’ gaan met Facebook. Echt iets voor mijn business. Vóór de opleiding durfde ik die knop niet goed aan te raken, nu heb ik het toch al een aantal keren geprobeerd. Het smaakt naar meer.”

Top of mind blijven

Mieke merkt dat heel wat mensen Chocola-Tuti op Facebook volgen. “Niet iedereen reageert, maar iedereen heeft het wel gezien. Dat hoor ik achteraf. Dankzij Facebook blijf ik top of mind. Het vergt niet al te veel tijd en het is nog leuk ook. Als ik leerkracht was, dan kreeg Sofie van mij een tien op tien!”


www.chocola-tuti.be

Wil je net zoals Chocola-Tuti top of mind zijn op Facebook? Wil je ook eens live gaan? Mail dan naar sofie@opmerkelijk.be. Zij leert je de knepen van het socialemediavak.

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

Petra Rubens, zaakvoerster van Talent4People

LinkedIn is hét zakelijke onlinenetwerk. Professionals gebruiken het platform om interessante contacten te leggen en om zichzelf en hun bedrijf voor te stellen. Petra Rubens, zaakvoerster van hr-kantoor Talent4People, is al jaren een intensieve LinkedIn-gebruiker. Uit haar brandingtraject bij OpmerKelijk bleek nog maar eens hoe belangrijk LinkedIn is binnen de communicatiestrategie van Talent4People. Zowel voor werving en selectie als voor hr-advies.

Efficiënte aanpak

Petra: “Na het businesstraject wilde ik graag een professional laten kijken naar mijn persoonlijke profiel en naar het profiel van onze bedrijfspagina. Eigenlijk een evaluatie van wat ik de voorbije jaren zelf in elkaar geknutseld had via trial-and-error. In tweede instantie wilde ik ook graag praktische tips en tricks, want ik wil mijn tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken. Sofie had vooraf naar mijn verwachtingen gevraagd. Zo konden we meteen gericht aan de slag gaan.”

Puntjes op de i

Een consequente stijl in al je bedrijfscommunicatie, dat is belangrijk als je je branding serieus neemt. Sofie checkte vooraf de profielen en zette de puntjes op de i. Zo leerde Petra ook dat links tussen je sociale media, je profielen en je website cruciaal zijn.

Petra: “De opleiding zat meteen goed. We gingen praktisch aan de slag, meteen op mijn pc en met mijn sociale media. Zo kon ik de concrete tips onmiddellijk toepassen. Sofie gaf me ook de structuur en de achtergrond van LinkedIn mee, waardoor ik een veel klaardere kijk op het medium kreeg.”

LinkedIn-app om kort op de bal te spelen

Petra installeerde op advies van Sofie de LinkedIn-app op haar smartphone en speelt nu sneller op de bal: “Maar de communicatie van Talent4People kan natuurlijk altijd nog beter … Ik heb ambitieuze plannen voor 2017. Een nieuwe website en structureler werken met al mijn sociale media, daar ga ik voor!”


www.talent4people.be

Wil jij net zoals Petra een efficiënte LinkedIn-opleiding volgen? Mail naar sofie@opmerkelijk.be voor meer informatie.

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode

Geef je een feestje? Ben je op zoek naar inspirerende quotes? Dan is Pinterest hét socialemediaplatform. Je vindt er toffe foto’s van verrukkelijke gerechten, fancy interieurs en sprookjeshuwelijken. Pinterest kun je vergelijken met je prikbord van vroeger. Ga je trouwen? Dan maakt Pinterest je helemaal gek. En dat is Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode, natuurlijk niet ontgaan. Ze wilde Pinterest inzetten om bij trouwers top of mind te zijn. Daarom volgde ze een individuele Pinterest-opleiding bij Sofie van OpmerKelijk.

Tijdwinst dankzij individuele begeleiding

Tiendschuur Herkenrode is een populaire locatie voor huwelijksfeesten. Ancy had eerder al een Facebook-opleiding bij OpmerKelijk gevolgd en voelde het kriebelen om ook Pinterest te verkennen. Ancy: “Tiendschuur Herkenrode kan niet op Pinterest ontbreken. Maar hoe pak je zoiets aan? Ik had weinig tijd om alles zelf uit te zoeken. Tijdens de intense Facebook-opleiding van OpmerKelijk heeft Sofie me zoveel bijgebracht. De tijdwinst van zo’n een-op-eenopleiding is enorm.”

Tips en tricks op maat

“Ik kreeg enorm veel handige tips van Sofie. Haar voorbereiding was top, op maat van mijn verhaal. Ze gaf me meteen mee wie ik moest volgen en van welke thema’s ik Pinterest-borden moest maken. Toen de opleiding achter de rug was, was mijn pagina al klaar!”

Superhandige handleiding

Sofie bezorgde Ancy na de opleiding een bondige Pinterest-handleiding. Ancy: “Nu is het aan mij om de bestaande borden te vullen en nieuwe borden bij te maken. Ik weet perfect wat ik moet doen, dankzij Sofie; nu alleen nog de tijd vinden (lacht).”

www.tiendschuurherkenrode.be

Is Pinterest ook het favoriete platform van jouw klanten? OpmerKelijk brengt jou graag heel efficiënt praktische tips en tricks bij. Mail naar sofie@opmerkelijk.be en maak snel jouw afspraak met Sofie om een individuele opleiding in te plannen.

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

Tinneke Geukens, zaakvoerster van Ingentia Advocaten

LinkedIn biedt ontzettend veel mogelijkheden voor ondernemers. Tinneke Geukens van Ingentia Advocaten experimenteerde al met LinkedIn maar botste vaak op haar beperkte kennis van het medium. Het gevolg? Lange zoektochten, veel tijdverlies en nog meer ergernis. Ze besloot de individuele LinkedIn-opleiding van OpmerKelijk te volgen.

Perfect voorbereid

Tinneke Geukens: “Ik had Sofie vooraf laten weten tot waar mijn kennis reikte. Bij de start van de opleiding stapte ze meteen in op mijn niveau. Vanaf minuut één leerde ik bij, op mijn tempo. Wat een verschil met andere opleidingen! Sofie had de opleiding grondig voorbereid. Tijdens de sessie vinkte ze nauwkeurig een lijst af met alle onderwerpen die we op de agenda hadden staan. Heel professioneel!”

Praktische aanpak

Sofie maakte samen met Tinneke de bedrijfspagina van Ingentia Advocaten op en leerde haar de troeven van LinkedIn Pulse kennen. Tinneke raakte niet alleen met de features van LinkedIn bekend, Sofie gaf haar ook praktische tips over welke content ze wanneer en op welke manier op het forum moest zetten. Tinneke: “In enkele uren tijd was onze LinkedIn-pagina helemaal klaar en had ik een plan van aanpak voor de komende maanden. Kortom: zowel kennis en uitwerking zaten samengebald in deze opleiding van enkele uurtjes.”

Meer bereik dankzij icoontje

Ingentia Advocaten plaatst twee keer per maand een ondernemersgerichte blog op de LinkedIn-pagina. “Sofie gaf ook een simpele tip mee om ons bereik te vergroten: voeg het LinkedIn-icoontje toe aan je e-mailhandtekening. Zo hebben je klanten sneller toegang tot je bedrijfspagina op LinkedIn en blijft Ingentia bij hen ook op LinkedIn top of mind.”

www.tinnekegeukens.be

Wil jij ook alle troeven van LinkedIn leren kennen? Sofie van OpmerKelijk geeft jou graag een opleiding op jouw maat. Mail naar sofie@opmerkelijk.be voor meer info.

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren