fbpx

Trajecten sociale media

Wil je meerdere individuele opleidingen sociale media volgen via Opmerkelijk? Ontdek dan zeker de mogelijke trajecten:

Individueel traject van 2 opleidingen

In dit traject combineer je een basis- en verdiepingsopleiding van hetzelfde sociale medium. Je leert dus hoe je Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok en/of Pinterest optimaal opbouwt én strategisch inzet.

Individueel traject van 4 opleidingen

In dit traject combineer je vier individuele opleidingen sociale media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok en/of Pinterest) én ontvang je een lijst met de meest relevante hashtags voor jouw merk.

Individueel traject van 6 opleidingen

In dit traject combineer je zes individuele opleidingen sociale media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok en/of Pinterest) én ontvang je een lijst met de meest relevante hashtags voor jouw merk.

  • We stemmen vooraf je vragen en verwachtingen af.
  • Twee individuele opleidingen van elk 2,5 uur.
  • Je kan na de opleiding nog rekenen op 20 minuten afstemtijd via mail of telefoon.
  • Dit traject kost 990 euro (excl. btw) en komt in aanmerking voor 30% (kleine ondernemingen) of 20% (middelgrote ondernemingen) subsidie via de kmo-portefeuille (erkenningsnummer: DV.O215787).
  • Voor elke bijkomende persoon van hetzelfde bedrijf die de opleiding mee volgt, vragen we een toeslag van 20% (excl. btw) op het totale trajectbedrag.
  • We stemmen vooraf je vragen en verwachtingen af.
  • Vier individuele opleidingen van elk 2,5 uur.
  • Je ontvangt een lijst met de meest relevante hashtags voor jouw merk.
  • Je kan na de opleiding nog rekenen op 40 minuten afstemtijd via mail of telefoon.
  • Dit traject kost 1925 euro (excl. btw) en komt in aanmerking voor 30% (kleine ondernemingen) of 20% (middelgrote ondernemingen) subsidie via de kmo-portefeuille (erkenningsnummer: DV.O215787).
  • Voor elke bijkomende persoon van hetzelfde bedrijf die de opleiding mee volgt, vragen we een toeslag van 20% (excl. btw) op het totale trajectbedrag.
  • We stemmen vooraf je vragen en verwachtingen af.
  • Zes individuele opleidingen van elk 2,5 uur.
  • Je ontvangt een lijst met de meest relevante hashtags voor jouw merk.
  • Je kan na de opleiding nog rekenen op 1 uur afstemtijd via mail of telefoon.
  • Dit traject kost 2950 euro (excl. btw) en komt in aanmerking voor 30% (kleine ondernemingen) of 20% (middelgrote ondernemingen) subsidie via de kmo-portefeuille (erkenningsnummer: DV.O215787).
  • Voor elke bijkomende persoon van hetzelfde bedrijf die de opleiding mee volgt, vragen we een toeslag van 20% (excl. btw) op het totale trajectbedrag.

Klaar om de impact van je merk via sociale media te vergroten?
Bel ons via 0468 30 14 98 of contacteer ons via onderstaande knop.

Klaar om Opmerkelijk te scoren met je merk op sociale media?
Bel ons via 0468 30 14 98 of contacteer ons via onderstaande knop.

Klaar om alle sociale media optimaal in te zetten voor je merk?
Bel ons via 0468 30 14 98 of contacteer ons via onderstaande knop.

Wil je graag een opleiding in groep volgen over LinkedIn, Instagram, TikTok …? Bekijk dan al onze open groepsopleidingen die momenteel op de planning staan.

Lees hier de ervaringen van andere opmerkelijke ondernemers die sociale media opleidingen hebben gevolgd:

Greet Germeys, zaakvoerster van ERA Visitas

Tijdens het traject werd ik sessie na sessie ondergedompeld. Zo kreeg ik de tijd om te ‘ontdooien’ en kon ik er geleidelijk mee aan de slag gaan. Nu zien mijn (potentiële) klanten een duidelijk verschil. Ze spreken me zelfs aan over wat er op mijn kanalen gebeurt. Ik vind het buitengewoon straf dat je met sociale media zoiets kan teweegbrengen. Het zou jammer zijn om het niet te benutten. Daarom raad ik elke ondernemer dit traject dan ook graag aan. Lees meer “Greet Germeys, zaakvoerster van ERA Visitas”

Greet Germeys
ERA Visitas

Rosaly Bettens, zaakvoerster van Naturelle

Er zijn bijzonder veel opleidingen op de markt rond sociale media. Vaak gaat het over cursussen in een grote groep, zonder veel diepgang en met van die typische PowerPoint-presentaties. Dat was allesbehalve wat ik zocht. Ik had al een Opmerkelijk brandingtraject bij Katlijn gevolgd en wist dus hoe persoonlijk hun aanpak was. Daarom was de keuze voor het individuele socialemediatraject bijna evident. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost door Sofie. Lees meer “Rosaly Bettens, zaakvoerster van Naturelle”

Rosaly Bettens
Naturelle

Joke Decru, directeur van AAP vzw

Nog voor mijn socialemediatraject van start ging, had Sofie al een duidelijke analyse klaar van de sterktes en zwaktes op mijn kanalen. Onmiddellijk kon ik daar al mee aan de slag gaan. Daarna leerde ze me alle tips en tricks van Facebook, Instagram en LinkedIn volgens een duidelijke structuur. Zo bleef ik niet hangen bij een topic, maar kreeg ik een mooie spreiding over de verschillende thema’s heen. Lees meer “Joke Decru, directeur van AAP vzw”

Joke Decru
AAP vzw