Keynote DriediMERKsioneel ondernemen
Hoe blijf je relevant in een markt waar AI alles verandert? Hoe versterk je je merk zonder je authenticiteit te verliezen? En hoe zorg je dat AI jouw expertise scherper maakt in plaats van vervangt? In haar Keynote neemt Katlijn je publiek mee in DriediMERKsioneel ondernemen: een aanpak die merkstrategie en generatieve AI samenbrengt vanuit drie dimensies: je merk sterker maken, het waarmaken en het groots maken door bij te blijven in trends en wat de wereld rondom je doet.
Helderheid op maat
Geen theoretische modellen die ver weg blijven van de praktijk. Katlijn stemt haar Keynotes af op jouw sector, publiek en ambities. Ze prikkelt, daagt uit en toont opportuniteiten waar je ze misschien niet verwachtte.
Concrete handvaten
Ondertussen is het Katlijns handelsmerk geworden: na een keynote vertrekt het publiek niet met vage inspiratie, maar met inzichten die ze meteen kunnen toepassen. Van merkpositionering tot het strategisch inzetten van AI. Katlijn vertaalt inhoud naar de dagelijkse realiteit van je organisatie en de leefwereld van ondernemers.
Aanstekelijke energie
Herkenbare cases, een fijne dosis humor en een warme, heldere aanpak die je publiek onderdompelen in de wereld van AI en merkstrategie.
Begaan met de doelgroep
De ene Keynote is de andere niet. Katlijn besteedt dan ook veel tijd aan de voorbereiding van haar lezingen. Omdat ze wil begrijpen wat er leeft bij jouw publiek. Geen koetjes en kalfjes dus, wel een keynote die perfect aansluit bij jullie ambities en uitdagingen op het vlak van merkstrategie en AI.


