Testimonial_Kim-Climatrix_Brandingtraject

Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix

“Wat is onze meerwaarde in de markt?” Met die vraag kwam Kim Vaessen, CEO van Climatrix, bij Opmerkelijk aankloppen. “We misten een sterk uitgewerkte identiteit voor Climatrix met een duidelijke merkbelofte. Katlijn kon exact de helderheid bieden die we nodig hadden. Wat zij met een merk strategisch doet is fenomenaal, daar kan geen enkel ander marketingbureau aan tippen!”

Climatrix is dé partner voor professionals in innovatieve en duurzame verwarmings- en koelingssystemen en had dringend een uitgewerkte merkstrategie nodig. Niet alleen om meer visibiliteit te creëren bij klanten, maar zeker ook voor het team van Climaten. “Na het strategische rebrandingtraject zijn de kernwaarden van Climatrix, met de bijbehorende KBI’s vertaald naar ‘Behaviour’, nu een stevige houvast, ook voor onze Climaten. Als zij die waarden kunnen uitdragen naar onze klanten, dan maken we écht het verschil. Dat voelen we na deze strategische rebranding heel goed.”

Vastberaden en nauwkeurig

Testimonial_Kim-Climatrix_BrandingtrajectKim: “Katlijn en ik kenden elkaar al een hele tijd via een ondernemersnetwerk. Ik heb zelf marketing gestudeerd, had haar boek gelezen en was haar als grote fan blijven volgen vanaf de zijlijn. In andere samenwerkingen bleef ik altijd wat op mijn honger zitten, maar bij Katlijn zat het er boenk op.”

“Katlijn is vastberaden en doortastend in haar aanpak en werkt heel nauwkeurig, echt heel nauwkeurig. Ze weet goed waarmee ze bezig is, en dan boek je resultaat. Dat heb ik in mijn carrière nog nooit meegemaakt met iemand.”

Sterke fundamenten

Kim: “Katlijn ging meteen in mijn stoel zitten om zich helemaal – samen met haar team – onder te dompelen in de wereld van Climatrix. Ze heeft alle elementen in ons bedrijf stap voor stap ontrafeld. Team Opmerkelijk deed onderzoek naar concurrenten en onze marktpositie en werkte een benchmark uit. Maar daar bleef het niet bij. We kregen ook juridisch advies en er werden zelfs creatieve elementen voor de merkbeleving uitgewerkt, zoals quotes, woordspelingen … De speelse Clima Donna is al een begrip op onze werkvloer, maar ik moet zelf nog even aan haar wennen! ;)”

“We appreciëren het dat er uitgebreid tijd werd gemaakt voor de strategische rebranding. Het voelde als een duurzaam en grondig proces. Katlijn ging tot op het bot van ons merk en onze business, en alleen dat is de juiste manier om de sterke fundamenten van je merkverhaal weer op te bouwen.”

Merkbelofte als leidraad voor strategische keuzes

Kim: “De afgelopen elf jaar hebben we hier puur op buikgevoel gewerkt en zeker goede dingen gedaan. Maar op een bepaald moment voel je toch dat je een niveau hoger moet schakelen. Het is alsof Opmerkelijk met een ander licht schijnt over het pad dat je al die jaren bewandeld hebt. Zodat je het weer helder ziet en weet welke weg je moet volgen.”

“Ons merkverhaal zit nu conceptueel perfect in mekaar. Tijdens strategische meetings is de merkbelofte zelfs dé leidraad geworden die helpt om knopen door te hakken. Matcht een voorstel niet met de belofte, dan doen we het niet. Dat is zo bevrijdend!”

Een gedetailleerd brandingplan

Kim: “Ik kan een boek schrijven over wat deze samenwerking voor onze werking heeft betekend. Maar ik neem nog veel liever het uitgebreide brandingplan van Katlijn ter hand, dat is mijn werktool geworden en ligt altijd binnen handbereik! Nooit eerder hadden we zoveel gerichte brandinginput voor onze externe marketingpartners, zoals copywriters. Dat zegt ook heel veel over de kwaliteit van het werk van Opmerkelijk. Dit hadden we alleen nooit kunnen bereiken. Ik blijf grote fan!”

 

Testimonial_brandingtraject_Climatrix

www.climatrix.be

Ben je ook een ondernemer die tot nu toe grotendeels zijn business uitbouwde vanuit zijn buikgevoel, maar wil je in de toekomst niets aan het toeval overlaten en verder groeien vanuit een doordachte merkstrategie? Doe dan net zoals Kim een beroep op Opmerkelijk om je merkverhaal en klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Testimonial-rebranding-Trotsmakers_Opmerkelijk

Myriam Candries, Christoph Van Doninck en Karin Sannen, zaakvoerders van Trotsmakers

Wat is trots? En wat is vertrotsen? Myriam Candries, Christoph Van Doninck en Karin Sannen van Trotsmakers zetten er graag een boompje over op. Vanuit hun business laten ze mensen, teams en organisaties groeien en floreren op een unieke manier. Toch miste hun brand nog enkele belangrijke facetten: een duidelijk en coherent merkverhaal, een klare kijk op de doelgroepen, een stevige methodiek …

Het trio zocht hulp en vond exact waar ze behoefte aan hadden: brandingexperte Katlijn van Opmerkelijk. Hun brandingtraject werd een pareltje … Iets waar ze nu (terecht) supertrots op zijn!

Een gestructureerde, doortastende en duidelijke aanpak

Testimonial-rebranding-Trotsmakers_OpmerkelijkMyriam: “Ik kende Katlijn al een poosje. We zaten samen in een raad van advies.  Toen wij voor de oprichting van ons bedrijf Trotsmakers op zoek waren naar meer brandingexpertise, nam ik contact met haar op. Ze leek me het geknipte, externe klankbord om diepgang  in onze brandingaanpak en coherentie in ons verhaal te brengen. En ik kreeg gelijk. 😊”

“Ik wist natuurlijk al op voorhand met welke sterke persoonlijkheid ik te maken had. Maar ook mijn medezaakvoerders Karin en Christoph waren onmiddellijk overtuigd van haar gestructureerde, doortastende en duidelijke aanpak.”

“De insteek van Katlijn was precies wat we zochten. Door haar uitgebreide ervaring in branding, communicatie en strategie twijfelden we dan ook geen seconde en tekenden we in voor een brandingtraject.”

Een waslijst aan vragen

Karin: “Ons brandingtraject ging van start met een hele resem vragen. Zo leerde Katlijn ons merk in de diepte kennen en werden we zelf geconfronteerd met enkele grijze zones. Op basis van onze input ging team Opmerkelijk van start met hun uitgebreide research. Zij deden onderzoek naar onder andere onze concurrenten, stelden een SWOT-analyse op, deden aan trendspotting …”

Christoph: “Daarnaast vond Katlijn het belangrijk om ook voldoende stil te staan bij het begrip trots. En terecht! Wat betekende dit concept voor ons en voor onze doelgroep? En hoe konden we dat vertalen op een manier die bij ons paste? Dat was het vraagstuk.”

“Katlijn bleef doorvragen en gaf ook haar eigen kijk op het begrip trots. Zo creëerde ze voor ons kernwoord een scherpere definitie en relevantie en stelde ze het op een begrijpbare manier voor. Zowel naar onze doelgroepen toe, als naar ons eigen team.”

Op wie richten we onze pijlen?

Myriam: “Die doelgroepen aflijnen, was voor ons ook niet zo’n evidente klus. Gelukkig wist Katlijn er wel raad mee. Ze heeft onze blik enorm verruimd met behulp van een extra verdieping. Ze paste haar programma aan onze specifieke noden aan. Knap dat ze die flexibiliteit inzette!”

Katlijn is geen jaknikker

Christoph: “Katlijn pakte knelpunten aan en gooide zonder problemen bestaande pistes overboord. Een sterk merkverhaal was key, de rest moest wijken. Zo was ze bijvoorbeeld heel enthousiast over onze merknaam Trotsmakers, terwijl ze onze methodiek minder geslaagd vond. Uiteindelijk vertaalde ze onze methodiek naar een merkverhaal met een concept dat bestaat uit een acroniem, die nu meer in lijn ligt met ons merk, onze doelgroepen en onze eigen visie.”

“Tijdens heel ons proces was Katlijn altijd de enthousiaste én kristische challenger. Dat was voor ons zeker een groot surplus.”

Een all-inclusive brandingplan

Karin: “Dankzij de input van Katlijn groeiden we naar een uniek merkverhaal. Het was een echte win-win. Ze vertrok van onze bestaande ideeën, deed ons nog meer reflecteren en stuurde ons in een duidelijke richting. En daar stopte het niet. Want ze zorgde ook voor veel merkbelevingselementen zoals quotes, woordspelingen … waarmee we nog meer body aan ons merk konden geven.”

Myriam: “Al die informatie bracht Katlijn samen in een brandingplan, inclusief handige leidraden voor externen. Superhandig, als je het mij vraagt. Want zo hebben copywriters, webdesigners … onmiddellijk beet wat de essentie is van Trotsmakers en kunnen ze die op een juiste manier aanvullen met hun eigen expertise.”

Katlijn kills your darlings

Christoph: “Als ondernemer creëer je vaak een verhaal, maar zit je er zelf te diep in. Een externe blik helpt je op dat moment van eventuele blinde vlekken af. Katlijn is een challenger avant la lettre. Haar kijk op je brand werkt bijzonder inspirerend. Neem nu bijvoorbeeld onze methodiek. Daar bracht Katlijn een positieve verandering in. Je moet er natuurlijk wel voor openstaan, hè.”

Karin: “Niet alleen de inspiratie maar ook de coherentie die Katlijn voor onze branding brengt, vind ik een serieuze meerwaarde. Ons merk klopt nu van a tot z. Als ondernemers hebben we bij elk facet moeten stilstaan.”

Myriam: “Ik denk dat ik voor ons drieën spreek als ik zeg dat dit brandingtraject een absolute aanrader is. Geen enkel aspect laat Katlijn, met haar tonnen ervaring op het vlak van branding, onberoerd. En zo evolueer je als ondernemer naar een merk met enorm veel diepgang, dat ook nog eens perfect bij je past.”

 

Testimonial-rebranding-Trotsmakers_Opmerkelijk

www.trotsmakers.be 

Streef jij voor jouw bedrijf ook naar een branding waarmee je het verschil maakt? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Maarten Grieten Adviver - testimonial Opmerkelijk

Maarten Grieten, bestuurder van Adviver

Maarten Grieten is een ondernemer pur sang. Zijn hoofd zit boordevol ideeën en toekomstplannen. In al zijn enthousiasme wilde hij die creativiteit natuurlijk ook communiceren. En daar wrong het schoentje. Maarten voelde in elk gesprek of elke andere vorm van communicatie dat er iets schortte. Zijn verhaal miste structuur en bracht hem niet wat hij wilde. Daarom klopte hij aan bij brandingexpert Katlijn van Opmerkelijk. Zij verzekerde hem van een concept en merkverhaal dat perfect aansloot bij zijn business.

Naar de clou van mijn verhaal

Maarten: “Ik had al een goed idee hoe mijn verzekeringsagentschap er in de toekomst moest uitzien. Ik zat niet echt verlegen om creatieve insteken. Alleen merkte ik dat mijn ideeën samenhang misten. Het lukte me niet om een rode draad in mijn verhaal te brengen. En dat was natuurlijk ook een groot probleem voor onze communicatie. Om zowel onze medewerkers als potentiële klanten te overtuigen van Adviver, moest ik evolueren naar een eenduidig verhaal. Op aanraden van een collega binnen KBC kwam ik terecht bij Katlijn van Opmerkelijk.”

Een voorbeeld dat overtuigt

“Al van bij het eerste gesprek was er een klik. Ik heb zelfs geen ander bureau meer gecontacteerd. Waarom ik zo overtuigd was door de opmerkelijke aanpak? Simpel! Wat Katlijn en haar team deden of vertelden, kwam volledig voort uit een weloverwogen branding, die tot de pure en onderbouwde essentie ging om zo strategische keuzes te kunnen en durven maken. Ik merkte dat in elk detail. De duidelijke workflow, positieve klantbenadering, het proactief werken … Katlijn liet geen enkele kans onbenut om duidelijk te maken waar Opmerkelijk voor staat. En net dat wilde ik ook.”

Een echte eyeopener

“Ik startte mijn strategische brandingtraject vol vertrouwen. Het feit dat Katlijn een jarenlange ervaring had als kmo-adviseur in de bank- en verzekeringssector was voor mij natuurlijk een extra bonus. Ze was honderd procent mee met onze business.

Vanuit die voorkennis organiseerde ze tal van initiatieven om zich samen met haar team in mijn brand in te werken. Een benchmark in de wereld van verzekeringen, een SWOT-analyse, het spotten van trends … noem maar op. Hieruit kwamen verschillende dingen die me enorm prikkelden voor mijn eigen merk. Het triggerde me ook om meer kritisch naar de buitenwereld te kijken. Al snel merkte ik dat je zelfs in de saaiste sectoren leuke, inventieve zaken kan doen.”

Eindelijk … dé essentie

“De puzzelstukken lagen er. De inzichten uit de voorbereidingsfase én mijn persoonlijke visie. Katlijn slaagde erin om dat te vertalen naar een concept en uniek merk-DNA voor Adviver. Toen ze de eerste keer haar voorstel lanceerde, had ik een echt eurekagevoel. Dit was de essentie van ons verzekeringsagentschap en zou de leidraad vormen in de toekomst.

Dit concept kwam er natuurlijk niet zomaar. We hebben er samen serieus veel werk in gestoken. Maar net daarom klopte het ook als een bus. Elk bureau kan een concept bedenken, maar of het dan ook in lijn is met je merk-DNA? Ik denk het absoluut niet. Katlijn maakte hierin het verschil.”

Gedaan met palaveren

“Mijn opmerkelijk merkverhaal brengt me veel rust. Het oorspronkelijk woelige verhaal staat nu gestructureerd op papier. Ik kan het eindelijk communiceren zoals ik het wil. Het helpt me ook om bij de les te blijven; ik heb een duidelijke lijn waaraan ik me wil houden en verlies geen tijd meer. Neem nu bijvoorbeeld de keuze van mijn klanten. Het is voor mij nu glashelder welke klanten bij mijn verzekeringsagentschap passen en welke niet. Dat maakt het werk veel aangenamer.”

Klantbeleving to the max

“Katlijn vindt het heel belangrijk dat je je merk ook waarmaakt. Ik volg haar daarin. Ik neem met veel plezier mijn merk mee in verschillende uitwerkingen en details. Elk moment is interessant om je branding te laten shinen. Onze initiatieven zijn trouwens ook een surplus naar onze medewerkers.”

Craziness mag bij Opmerkelijk

“Ik ben van nature heel creatief. Katlijn had daar geen enkel probleem mee. Integendeel, ze bleef mijn creatieve gedrevenheid triggeren. Op geen enkel moment moest ik me schamen voor mijn wilde plannen. Ik leerde dankzij haar mijn ideeën onder woorden te brengen en me vast te bijten in wat ik echt wilde. Zo kreeg ik de bevestiging die ik zocht. Al mijn zotte initiatieven konden gerust, zolang ze maar de identiteit van mijn merk ondersteunden.

Mijn strategische brandingtraject zit erop en ik heb nu een straf brandingplan in handen. Het is de toetssteen van mijn business en van alle communicatievormen die in de pipeline zitten. De aparte briefings voor een webdesigner, copywriter, merkenbureau … zijn daarbij heel handig. En ook naar nieuwe medewerkers of toekomstige partners bewijst mijn brandingplan zijn nut. Het is dé perfecte manier om mijn merk-DNA uit te dragen.”

Bewuste keuzes maak ik met gemak

“Ik raad een strategisch brandingtraject zeker en vast aan. Het helpt je kritisch na te denken over je business. Je leert focussen, aflijnen waarvoor je wil staan, wat je wil doen (en wat niet), waar én hoe. De essentie wordt duidelijk én ook je einddoel heeft geen geheimen meer. Een brandingplan mag je gerust zien als de blauwdruk van het pad dat je als ondernemer wil afleggen. Het is een enorme stap vooruit in je keuzeproces. Welke leverancier kies je? Wie neem je aan als klant? Welke eigenschappen moeten je medewerkers hebben? Je beslist het aan de hand van je brandingplan. Als ondernemer maak je zo bewuste keuzes en vermijd je ondoordachte problemen.

Akkoord, het strategische brandingtraject an sich kost een flinke som en vereist van jezelf uiteraard ook heel wat tijd en input. Maar het is elke euro en elke minuut waard. En dankzij de formule van de kmo-portefeuille valt het hele kostenplaatje heel goed mee.

Trouwens, wat is veel geld? Als je als ondernemer veel budget bespaart door een winst aan efficiëntie en doordachte keuzes, dan valt de rekensom heel positief uit. Zeker met de lekkere, opmerkelijke chocolaatjes erbij.” 😉

 

Testimonial Adviver - brandingtraject

www.adviver.be

Streef jij voor jouw bedrijf ook naar een branding waarmee je het verschil maakt? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Geert Volkaerts

Geert Volkaerts, zaakvoerder COWIRE

De start van Geert Volkaerts als ondernemer is een herkenbaar verhaal. Met Creavolta, zijn eenmanszaak, werkte hij van thuis uit tot het begon te kriebelen.

Ook al wist Geert waar hij met zijn business naartoe wilde, toch vond hij niet de tijd om gericht aan zijn branding te werken. Gelukkig kruiste Katlijn van Opmerkelijk zijn pad.

Niet de eerste de beste

Geert: “Na de opstart van mijn eenmanszaak voelde ik al snel dat ik zin had in meer. Ik volgde twee coachingtrajecten, maar miste daarna nog altijd een grondige basis op het vlak van branding. Om dit probleem gericht aan te pakken, speurde ik het internet af. Zo kwam ik in contact met verschillende partijen, onder wie Katlijn. Stuk voor stuk heb ik ze met elkaar vergeleken. Dat was nodig, want je koopt ook geen brood, hè.

De inhoud en aanpak van het brandingtraject van Opmerkelijk overtuigden me honderd procent. En ook met Katlijn zelf klikte het meteen.

Als pril bedrijf had ik wel mijn twijfels over het financiële plaatje. De coachingtrajecten hadden al een hele duit gekost en nu kwam dit programma erbovenop.”

De (CO)WIRE in mijn verhaal

“Al van bij de start van mijn brandingtraject werkten Katlijn en haar team zich grondig in: ze onderzochten de markt, stelden me duizend-en-een vragen … om zo een kritische kijk op mijn business te krijgen.

Tijdens dit proces groeiden we samen naar mijn nieuwe brand COWIRE. Het verschil met mijn eenmanszaak kon niet groter zijn. Katlijn bedacht een merkverhaal rond COWIRE met een sterk concept bestaande uit vijf pijlers. De focus op deze kernwaarden (co-creatie, wish, inspire, realise en experience) was voor mij een gamechanger. Ik leerde van Katlijn hoe belangrijk het was om mijn verhaal in zijn geheel te vertellen met een duidelijke pitch en via verschillende touchpoints tijdens een customer journey.

Ook voor mijn strategische aanbod kon ik op haar hulp rekenen. Ik zat al met bepaalde hoofd- en bijproducten in mijn hoofd. Maar Katlijn maakte de verbinding met mijn specifieke doelgroepen. Zo kreeg elke doelgroep een duidelijk kader en wist ik waar de behoeften en pijnpunten zaten per doelgroep of welke beleving een must was voor een bepaalde klantengroep. Het resultaat van mijn traject bleef niet uit, want al heel snel trok COWIRE andere én grotere klanten aan. Mijn rebranding werkte!”

Groei voor mijn merk en voor mezelf

“Mijn brandingtraject is voor mij een schot in de roos. De naam COWIRE, de storytelling rond mijn merk, het strategische businessplan, de focus op de kernwaarden … Al die facetten van mijn merk zou ik niet alleen kunnen bedenken. Elke dag draag ik nu mijn branding uit en ik merk dat het deuren opent en voor een herkenbaarheid zorgt. Trouwens, niet alleen mijn merk plukt de vruchten van mijn traject, ook als ondernemer ben ik enorm gegroeid.”

Een stok achter de deur

“De structuur en de opbouw van een brandingtraject is heel belangrijk om tot een goed eindresultaat te komen. Gelukkig is dat een echte troef van Opmerkelijk.

Katlijn maakt van bij het begin duidelijk wat de verwachtingen zijn van haar kant en geeft een heldere planning mee. Zo weet je perfect wat je op welk moment moet doen en krijg je niet te maken met vervelende verrassingen. Die perfecte timing zorgt voor continuïteit tijdens het traject en is een belangrijke stok achter de deur. (lacht)

Ik ben een ambassadeur

“Enkele weken geleden heb ik het brandingtraject aangeraden aan een andere ondernemer. Waarom? Dat is heel simpel. Het brandingtraject van Opmerkelijk is duidelijk en gestructureerd. Elke sessie is inhoudelijk bijzonder kwalitatief. En last but not least: het resultaat is er!

Ik ben trouwens niet alleen fan van het traject, maar ook Katlijn zelf vind ik een heel straffe madam. Ze kent haar vak door en door en benoemt de dingen zoals ze zijn. Ik ben haar dan ook buitengewoon dankbaar voor haar hulp.

Wie twijfelt omwille van de prijs, net zoals ik in eerste instantie, stel ik graag gerust. Ik heb deze investering onmiddellijk terugverdiend dankzij een nieuwe prijszetting en een betere kijk op mijn doelgroepen. Ik zie het brandingtraject dan ook niet als een kost, maar eerder als een opbrengst.”

 

www.cowire.be

Streef jij voor jouw bedrijf ook naar een branding waarmee je het verschil maakt? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Branding Finezz (Aalter)

Julie Van der Mast, zaakvoerster van Finezz (Aalter)

Julie Van der Mast kent de boekhoudkundige klappen van de zweep. Al jaren bouwt ze mee aan het boekhoudkantoor waar ze werkt in Aalter. Nu ze de leiding overneemt, wil ze niets liever dan een stijlvolle en catchy naam om zich te onderscheiden. Julie klopt aan bij Opmerkelijk en vraagt hen om hulp bij haar branding en de lancering van haar nieuwe merk.

What’s in a name?

Julie Van der MastJulie: “Toen ik het boekhoudkantoor overnam, wilde ik absoluut mijn eigen stempel drukken. Ik dacht nogal vrij snel aan een nieuwe naam. Ik plaatste een oproep in een Facebook-groep voor ondernemende vrouwen en zo kwam Katlijn van Opmerkelijk in de picture. Natuurlijk wilde ik niet met de eerste de beste in zee gaan, dus sprak ik met drie verschillende partijen af.

Na die gesprekken koos ik vol vertrouwen voor Opmerkelijk. De redenen waren simpel: ik had een onmiddellijke klik met Katlijn, ze kende minder evidente sectoren zoals de boekhouders en advocaten als haar broekzak en ze legde haar aanpak gedetailleerd uit. Zo wist ik perfect wat ik kon verwachten. En geloof me, dat was behoorlijk wat meer dan een nieuwe naam …”

Alles wordt in kaart gebracht

“Door middel van een reeks nuttige oefeningen (zoals een benchmark, SWOT-analyse en trendonderzoek) werd mijn business perfect ontleed.

Op basis van die grondige voorbereidingen kwamen er heel nuttige zaken naar boven. Zo werd het bijvoorbeeld duidelijk op welke sterktes ik me moest richten om me te onderscheiden. Misschien wist ik als zaakvoerster zelf wel wat de pro’s waren van mijn kantoor in Aalter, maar ik keek er nooit zo allesomvattend naar. Tijdens mijn brandingtraject moest ik dieper over mijn zaak nadenken. Dat was voor mij een enorme meerwaarde. Katlijn stelde me doorheen het proces kritische vragen en gaf me de externe input die ik nodig had. Zo groeide ik op een interactieve manier naar een merk dat bij mij en mijn bedrijf hoort.”

Katlijn bijt zich vast

“Ik besef nu meer dan ooit dat er een duidelijk verschil is tussen een nieuwe naam kiezen en een merkstrategie uittekenen. De naam is slechts het topje van de ijsberg. Gelukkig kon ik daarvoor rekenen op de hulp van Katlijn. Zij bedacht een merknaam en een bijbehorend concept met vier pijlers.

Die naamkeuze was trouwens geen gemakkelijk traject. Het verliep niet zonder slag of stoot. Maar Katlijn bleef ervoor gaan. Het eindresultaat werd Finezz, een naam waarover ik superenthousiast ben en die honderd procent bij mijn branding en business past.”

Ik heb een nieuwe naam en nu …

“Finezz was geboren en moest gelanceerd worden. Maar hoe ik dat moest aanpakken, was voor mij een groot vraagteken. Gelukkig kon ik opnieuw rekenen op de expertise van Opmerkelijk.
Sara en Lisa bruisten van de ideeën. Ze overtuigden me van een online merklancering, iets wat totaal buiten mijn comfortzone lag. Het was een schot in de roos, want nadien kreeg ik heel veel positieve reacties van mijn klanten. Wat waren ze verrast door de interactieve kant van mijn merklancering.

Niet alleen mijn launch verliep super, ook mijn communicatietraject met Sara was geweldig. Zij ging op zoek naar een vernieuwende communicatieaanpak die perfect matchte met mijn branding. Ze werkte daarbij heel gestructureerd en professioneel. Dat gaf me als klant veel vertrouwen.”

Trajecten in volle coronatijd

“Al mijn sessies verliepen via Teams, een programma dat ik voor het coronavirus nooit eerder gebruikte. Nu zat er niets anders op. Maar al snel merkte ik de voordelen van mijn online afspraken. Ik verloor geen tijd met verplaatsingen van Aalter naar Beringen, het was gemakkelijk, en over de return van Opmerkelijk twijfelde ik geen seconde, want elke meeting verliep perfect gestructureerd en werd qua timing goed ingeschat.”

Prijs-kwaliteit in een juiste verhouding

“Zowel het strategische brandingtraject als het communicatietraject is de investering absoluut waard. De prijs-kwaliteit zit in een juiste verhouding.

Beide trajecten gaan veel verder dan je zou denken. Ze zijn zo allesomvattend. Bij de conculega ’s van Opmerkelijk krijg je gewoonweg minder. Zowel in tijd als in diverse invalshoeken. Net die grondigheid maakt het verschil. Dat merk je bijvoorbeeld aan hoe het hele team van Opmerkelijk zich voorbereidt of met welke precisie ze hun verslagen uitwerken.

Ik ben en blijf fan van het Opmerkelijk-team. Ze waren fantastisch van het begin tot het einde. Stuk voor stuk toppers!”

 

Finezz Accountants

www.finezz.be

Streef jij net zoals Finezz uit Aalter voor jouw bedrijf ook naar een branding waarmee je het verschil maakt? Of wil je voluit gaan voor een vernieuwende communicatieaanpak? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Opmerkelijk | branding Kortessem

Yannick en Philippe Van de Weerd, zaakvoerders van Kokima Eventkasteel uit Kortessem

Philippe en Yannick Van de Weerd runnen als vader en zoon samen Kokima Eventkasteel in Kortessem. Bedrijfsfeesten en teambuildings, maar ook trouwfeesten zijn dagelijkse kost voor dit duo. Na vele jaren van prachtige evenementen voelden ze dat hun merk geen logisch geheel meer was. Het was tijd voor een rebranding! Katlijn van Opmerkelijk liet met veel plezier haar ophaalbrug neer voor deze ondernemers tijdens een strategisch brandingtraject.

De toegevoegde waarde

Yannick: “Onze locatie in Kortessem biedt ongelooflijk veel mogelijkheden. Net dat was misschien een beetje onze valkuil. Want we zagen plots een wildgroei aan allerlei activiteiten die we los van elkaar opstartten. Het logische geheel was ver zoek. We voelden dat het tijd was voor een rebranding.”

Philippe: “Ilspirati, onze vaste partner voor de aankleding van onze evenementen, was heel positief over Opmerkelijk. Die mond-tot-mondreclame overtuigde ons om een kennismakingsafspraak te maken met Katlijn. Vanaf het eerste moment was er een klik. Katlijn verduidelijkte tot in het kleinste detail wat ze wel en niet voor ons kon doen. Ze wilde een toegevoegde waarde bieden. Anders deed ze dit traject niet. Voor ons voelde dat heel vertrouwd aan omdat we zelf ook op die manier werken.”

Met een duidelijk doel voor ogen

Yannick: “Katlijn bezocht onze locatie. Zo kon ze perfect de sfeer van onze business opsnuiven. Ze werkte zich samen met haar team heel grondig in. Dat merkten we al snel aan haar verslagen. Katlijn gaat daar heel ver in. We durven zelfs te zeggen dat ze morgen bij ons aan de slag kan gaan.” 😊

Philippe: “Tijdens het brandingtraject zette Katlijn ons ook aan het werk. Om ons merk nog meer te doorgronden, gaf ze ons een hele reeks oefeningen met telkens een duidelijke doelstelling. We deden niet zomaar losse opdrachten, maar timmerden samen met Katlijn aan ons merk. Elke stap die we met haar zetten, bracht ons dichter bij een duidelijke merkidentiteit en merkstrategie.”

Naar één merkverhaal

Yannick: “Onze oorspronkelijke vraag was om het totaalplaatje in één logisch geheel te gieten. Maar probeer maar eens een trouwfeest op één lijn te brengen met een hardcore teambuildingactiviteit. Toch slaagde Katlijn daarin. Ze bedacht een schitterend merkverhaal met vier pijlers waarbij onze ongedwongen aanpak de rode draad was.”

Philippe: “Katlijn en haar team verzonnen ook verschillende belevingselementen in lijn met onze rebranding. Ze sloegen daarmee echt de nagel op de kop. Neem nu onze ridderzaal. Die was absoluut een pareltje. Maar Katlijn wees ons op de klassieke uitstraling. Ze gaf de raad om de ongedwongen sfeer van buiten ook mee te nemen naar de binnenkant van het kasteel.”

Yannick: “Ze trok die lijn trouwens helemaal door. Zelfs de catering moest eraan geloven. In plaats van klassieke formules zag ze mooie opportuniteiten in streetfood met creatieve afhaalpunten en barbecues.”

Ons aanbod vanuit het klantenperspectief

Yannick: “Ook ons aanbod werd onder de Opmerkelijke loep gelegd. Voordien maakten we een harde opsplitsing tussen vrijgezellenactiviteiten, teambuildings en trouwfeesten. In het nieuwe verhaal van Kokima hertekende Katlijn het aanbod in functie van onze klanten. Ze bedacht drie categorieën die alles omvatten: samen zijn, samen doen en samen verbinden.”

Een corona-opportuniteit

Philippe: “We deden ons brandingtraject tijdens de coronaperiode. Dat was eigenlijk een meevaller. Want eindelijk hadden we de tijd om ons merk grondig aan te pakken en onmiddellijk actie te ondernemen. De ridderzaal is bijvoorbeeld al in lijn met onze nieuwe branding en ons nieuwe logo is gelanceerd. Tussen alle teambuildings, trouwfeesten en andere evenementen door hadden we dat nooit zo snel voor elkaar gekregen.”

Geen leverancier, wel een partner

Yannick: “We zijn supertevreden over ons rebrandingtraject. Het was absoluut een prettige samenwerking en het resultaat mag er zijn.”

Philippe: “Een rebrandingtraject is een echte aanrader voor elke zaakvoerder die al eventjes bezig is. We voelen ons gesterkt in ons ondernemerschap doordat we nu weer een duidelijke koers voor ogen hebben.”

Yannick: “Opmerkelijk is voor ons geen leverancier, maar eerder een partner. Onze relatie stopte niet na de ontvangst van het brandingplan. Als we in de toekomst met een probleem of vraag zitten op het vlak van branding of communicatie, dan kloppen we zeker opnieuw bij hen aan. Katlijn en haar team zijn voor ons een grote steun, ook op lange termijn.”

 

www.eventkasteel.be

Streef jij voor jouw bedrijf, net zoals Kokima Eventkasteel uit Kortessem, ook naar een onderscheidend en duidelijk merkverhaal vanuit een strategische branding? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Ann Van den Rijn en Kim Semadeni van Effect4Business (Rumst)

Ann Van den Rijn weet als geen ander wat OpmerKelijk kan betekenen voor een merk. Sinds het brandingtraject voor haar bedrijf Gym Tonic heeft ze als ondernemer een stevige strategie, onderscheidt ze zich op een concurrentiële markt en communiceert ze glashelder naar haar klanten.

Die voordelen wilde ze ook voor Effect4Business, het andere merk waarvan ze de bezielster en zaakvoerder is. Samen met haar zakenpartner Kim Semadeni ging ze daarom opnieuw naar OpmerKelijk voor een doordacht brandingplan.

Het nut van benchmarken

Ann: “Katlijn betekende heel veel voor mijn bedrijf Gym Tonic. Ik zag duidelijk wat haar aanpak me opleverde. Toen we Effect4Business sterker wilden profileren, was onze keuze dan ook snel gemaakt om een tweede keer in het OpmerKelijke bootje te stappen.”

Kim: “Katlijn werkte zich grondig in en ging van start met een benchmark van alle spelers op de markt. We hadden die oefening zelf ook al voor een stuk gedaan, maar zij ging hierin veel verder. We waren duidelijk niet de enige speler op de markt. Daarom was het voor ons merk zo belangrijk om zowel voor een duidelijk concept als een duidelijke communicatie te gaan. Tijdens de benchmark ontdekten we dat de focus op het totaalplaatje – zowel het fysieke, het mentale als het sociale – ons onderscheidde van de rest.”

Een crack in concepten

Ann: “Al in het eerste gesprek kwam Katlijn met een idee voor ons merkconcept. Ze doet dit niet vaak in een eerste afspraak, maar ze vertelde dat ze onmiddellijk het totale plaatje van het merkverhaal zag en het al graag deelde. Heel eerlijk? Het verraste me niet. Katlijn is nu eenmaal heel sterk in duidelijke en verkoopbare concepten bedenken. In de afspraken die volgden, gingen we voor verdere verfijning, zodat het merkconcept uiteindelijk honderd procent bij ons bedrijf paste.”

Kim: “Dit concept moesten we ons natuurlijk ook eigen maken. Dankzij de vele en uitgebreide verslagen van Katlijn lukte dat stapje voor stapje.”

Ann: “Wat we trouwens geweldig vinden, is de wetenschappelijke onderbouw van ons concept. Hiermee kunnen we potentiële klanten overtuigen van onze unieke mix: een academische achtergrond met tonnen ervaring. Katlijn benadrukte dat die insteek enorm belangrijk was voor ons merk. Het bewijs van haar strategische meerwaarde!”

Grote of kleine bedrijven?

Ann: “Onze doelgroep goed afbakenen stond ook hoog op onze to-dolijst. Ik ging ervan uit dat we met Effect4Business voor grote bedrijven als klant moesten gaan, maar Katlijn stuurde die gedachte bij. Dat was voor mij persoonlijk een eyeopener. En een opluchting, omdat ik wat koudwatervrees had voor grote bedrijven. Ik werkte nooit in een multinational en ook in mijn professionele netwerk zitten minder mensen met dat profiel. Toen Katlijn voorstelde om eerder te focussen op kmo’s, voelde dat onmiddellijk goed en kwam ik opnieuw tot rust.”

Kim: “Pas op, we zeggen zeker geen nee tegen grote bedrijven, maar als we actief prospecteren, doen we dat op kmo-niveau.”

Ann: “Net zoals tijdens het brandingtraject van Gym Tonic deed Katlijn ook nu een behoefteanalyse voor onze doelgroep. Buitengewoon nuttig en relevant! We kunnen nu perfect inspelen op die behoeften in onze communicatie. En tijdens het netwerken doen we zo de lampjes branden bij een gesprekspartner en mogelijke klant.”

Samen sterk

Ann: “Kim en ik zaten al op dezelfde golflengte. Toch gingen we samen met Katlijn aan de slag. We wilden elk ons eigen ding halen uit dit traject. Zeker omdat we elk een ander profiel hebben. Ik ben een rasechte ondernemer, terwijl Kim een meer wetenschappelijke achtergrond heeft. We zijn heel complementair en dat maakt ons een sterk team. En nu nog sterker!”

Opnieuw een aanrader

Ann: “We zijn heel tevreden over de samenwerking met OpmerKelijk. Katlijn en haar team blinken uit op verschillende domeinen. De professionele aanpak, de klantgerichtheid, de kennis van zaken, het gegarandeerde resultaat … En dat zijn dan nog maar enkele factoren waarom we OpmerKelijk zouden aanraden! En wat dit brandingtraject bovendien extra leuk maakt, is dat je zelfs al tijdens het traject in actie kan schieten. Op het einde krijg je een strategisch brandingplan in handen. Dat is echt de kers op de taart. Een stevige houvast die jaren meegaat!”

 

www.4effect.be/4business/effect4business

Streef jij voor jouw bedrijf, net zoals Effect4Business uit Rumst, ook naar een onderscheidende branding? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Wim Maet, zaakvoerder van Quick Release

Een ballonvaart maken is een heerlijke ervaring. Maar niets doet wellicht vermoeden dat een simpel tochtje door de lucht zo’n complexe materie is. De administratie, reglementering en communicatie baren ballonvaarders heel wat kopzorgen. Om dat probleem te counteren, riep Wim Maet Quick Release in het leven. Hij ontwikkelde planningssoftware in de cloud – waar anders natuurlijk 😉 – om elke ballonvaarder maximaal te ontlasten voor en na de vlucht.

Om zijn nieuwe brand op de best mogelijke manier te lanceren, klopte hij aan bij het team van OpmerKelijk.

Vol vertrouwen gestart

Wim: “Mijn echtgenote had ooit een idee voor een eigen merk. Uiteindelijk besliste ze haar plan niet te realiseren. Maar het contact dat ze met OpmerKelijk had gehad, bleef hier thuis wel hangen. Dus toen ik nood had aan een brandingoefening, maakte ik onmiddellijk de link met Katlijn en haar team.

Al vanaf het intakegesprek was ik overtuigd. Katlijn reageerde enorm enthousiast op mijn plannen. Bovendien voelde ze perfect aan welke fundamentele zaken ik nog miste om internationaal door te breken. De strategische vragen waarmee ik worstelde, zouden tijdens het brandingtraject een antwoord krijgen. Daar was ik zeker van.”

Katlijn biedt oplossingen

“Ik ben allergisch voor consultants die het goed kunnen uitleggen maar geen uitkomst bieden. Naar mijn gevoel betaal je dan vele euro’s om het uiteindelijk nog allemaal zelf te moeten doen.

Gelukkig werkte Katlijn wel actief mee aan mijn merk. Ze bereidde elk gesprek tot in het kleinste detail voor, ze zorgde voor een goede aansluiting tussen de meetings en vatte alles perfect samen in tussentijdse verslagen. Bij elke afspraak ging ze dieper in op mogelijke vragen en zorgde ze ervoor dat ik volledig mee was.

Ook haar team gaf belangrijke input. Ze zochten bijvoorbeeld naar interessante cases in andere businessmodellen. Een heel waardevolle oefening! Zeker omdat mijn brand met bijna niets te vergelijken valt binnen de eigen markt.”

Belangrijke strategische oefening

“Ik wilde relevant zijn en opgemerkt worden met mijn merk. Door de complexiteit van de markt was dat voor mij niet evident. Tijdens mijn brandingtraject leerde ik nadenken over wat wel en niet bij mijn merk hoorde en hoe mijn merk en product in elkaar zaten.

De ‘customer journey’-oefening van Katlijn was daarbij een schot in de roos. Elk stukje van mijn product bekeek ik door de ogen van de klant. Zo kwam ik er zelf achter waar er nog gaten zaten in mijn verhaal.

Mijn concept werd na elke afspraak duidelijker. Het vormde voor mij het stramien waarmee ik helder kon communiceren. Meer zelfs, het werd dé tool om te anticiperen op mogelijke pijnpunten bij de klant.”

Met focus

“Als het over opleidingen en trajecten gaat, kan je verkeerde keuzes maken, want er is veel kaf tussen het koren. En ik heb geen zeeën van tijd. Daarom is het voor mij belangrijk om de juiste partner te kiezen voor ondersteuning bij mijn branding en communicatie. Katlijn en het team van OpmerKelijk vervullen die rol perfect.

Dankzij het brandingtraject slaag ik er nu in om mijn merk duidelijk te omschrijven, in de markt te zetten met het juiste commerciële model en te gaan voor de beste productpositionering. Ik kan bezig zijn met de essentie van mijn brand en laat me niet afleiden door allerlei andere zaken.

Wie op de beste manier bezig wil zijn met zijn of haar merk, raad ik zeker aan om een brandingtraject te doorlopen.”

 

www.quickrelease.aero

Streef jij ook naar een sterke branding om jouw bedrijf relevant en onderscheidend in de wereld te zetten? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Richard Maes en Marleen Nelissen, zaakvoerders van Fintegriteit (Hasselt)

Richard Maes en Marleen Nelissen worden als boekhouders oprecht gelukkig van cijfers en facturen verwerken en vooral ook van boekhoudkundig en fiscaal advies geven aan ondernemers. Met veel enthousiasme bespreken ze alle boekhoudkundige resultaten met hun klanten en geven hen onderbouwde inzichten. Zo vormen ze samen met hun team het perfecte klankbord van elke ondernemer.

Maar terwijl hun accountantskantoor Fintegriteit uitblinkt in cijfers verwerken, analyseren en bespreken, mankeerde het hen tot voor kort aan het vermogen om duidelijk en planmatig te communiceren vanuit een sterke branding. Het ondernemersduo besliste om hun merkstrategie grondig aan te pakken door de hulp van OpmerKelijk in te roepen.

Wat met onze branding en communicatie?

Marleen: “Veel ondernemers hebben een hekel aan hun papierberg. Ze zien op tegen hun boekhouding, weten niet hoe ze het moeten aanpakken, hebben vragen bij al die cijfertjes en missen vaak het inzicht om de juiste beslissingen te nemen voor hun business. Daar helpen we hen graag mee.”

“Als boekhouders hebben wij net hetzelfde gevoel bij onze branding en communicatie. Wat doen we exact bij Fintegriteit en wat niet? Welke werkwijze volgen we in onze onderneming? Op welke manier helpen we onze klanten vooruit? Voor ons was dit allemaal kristalhelder. Maar voor de buitenwereld was het niet zo duidelijk. Daarom was de input van Katlijn en haar team noodzakelijk.”

Een luisterend oor als uitvalsbasis

Marleen: “Ons brandingtraject begon met Katlijn die heel goed luisterde naar ons verhaal. Ze nam de tijd om ons en onze onderneming grondig te leren kennen. Katlijn en haar team deden talrijke benchmarks, bestudeerden de aanpak van concurrenten en gingen op zoek naar de laatste trends in onze sector. Want dat was absoluut nodig om in een latere fase onderbouwd advies te kunnen geven.”

De vraag van de klant is key

Richard: “Dankzij een uitgebreide interne en externe analyse van ons merk leerden we op een heel andere manier nadenken over ons kantoor. We kwamen tot nieuwe inzichten. Waar was onze onderneming al sterk in? Welke verbeterpunten waren er? We brachten onze zaak samen met Katlijn heel duidelijk in kaart. Uiteraard hoorden daar ook de juiste kernwaarden en merkassociaties bij.”

“Na die stapsgewijze oefeningen moesten we onze interne kijk vertalen naar een externe communicatie. Katlijn maakte duidelijk hoe belangrijk de vraag van de klant daarbij is. Want door ons merk en onze service vanuit hun noden te verwoorden, groeit bij potentiële klanten het besef dat wij de oplossing hebben voor hun probleem.”

Marleen: “Tijdens het traject leerden we ook om ons aanbod te ontrafelen en elk stukje apart te benoemen. Het voordeel daarvan is dat we nooit alles in één keer hoeven te vertellen en dat we kunnen focussen op de verschillende pijlers.”

Naar een nieuwe naam: Fintegriteit

Richard: “Een belangrijke opdracht voor Katlijn was het bedenken van een nieuwe naam voor ons accountantskantoor. We vonden het een echte meerwaarde dat zij als externe partij daarmee aan de slag ging. Net door haar open en brede kijk kwam ze met een schitterend voorstel: Fintegriteit.”

Marleen: “En ook in ons concept investeerde Katlijn vele uren denkwerk. Wat ze bedacht paste perfect bij de info die wij haar aanreikten. Zo groeiden we samen naar een duidelijk kader voor ons merk.”

Een methodiek in lijn met de branding

Marleen: “We vinden het heel belangrijk dat de klant mee is met zijn of haar cijfers. Dat is altijd al de sterkte geweest van ons kantoor. Katlijn en haar team keken met hun OpmerKelijke loep naar onze werkwijze en zorgden ervoor dat onze verslagen perfect aansloten bij onze branding.”

Een positief spannende samenwerking

Marleen: “De begeleiding die we kregen van Katlijn was echt uniek. We stonden er nooit alleen voor en het hele traject verliep in een open sfeer. Ook haar lijvige verslagen waren enorm nuttig. Door ze elke keer grondig door te lezen, raakten we helemaal doordrongen van ons merk.”

Richard: “Het leukste aan dit brandingtraject is dat je echt samenwerkt naar een gericht doel toe. De inspanningen die je doet, integreert Katlijn perfect in je branding. Op geen enkel moment houdt ze je handje vast. Ze zet eerder, samen met de zaakvoerders, haar schouders onder het merk. Conclusie: we zijn héél tevreden van deze positief spannende samenwerking en raden OpmerKelijk zeker aan.”

 

www.fintegriteit.be

Streef jij voor jouw bedrijf, net zoals Fintegriteit uit Hasselt, ook naar een onderscheidende branding? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Marjan Van den Eynde, zaakvoerster van HOFsite (Temse)

Een woonhuis ombouwen naar een vergaderlocatie en een belevingshuis? Marjan Van den Eynde van HOFsite kwam met dit schitterende idee op de proppen. Om geen enkel detail van haar branding over het hoofd te zien, ging ze te rade bij het team van OpmerKelijk.

De Limburgse grens over

Marjan: “Ik hield OpmerKelijk en Katlijn al een tijdje in de gaten. Zo wist ik dat ze verantwoordelijk was voor de branding van Chocola-Tuti – die ik absoluut top vind – en las ik haar boek VerMERKvuldig!. De afstand tussen Temse en Limburg vormde voor mij eerlijk gezegd het struikelblok. Maar toen het bij mij echt kriebelde om een nieuwe business te starten, heb ik toch de knoop doorgehakt.”

Aan hetzelfde touw trekken

“Het brandingtraject deed ik samen met Katlijn. Zo voelde dat toch voor mij. Want niet alleen deelde ze mijn enthousiasme voor mijn prille plan, ze bracht het beste in ons tweeën naar boven op het vlak van creativiteit. De ideeën borrelden aan beide kanten. Het werd een echt heen-en-weerverhaal. En dat zag ik ook in de voorbereidingen. Er kwam heel snel structuur in de ideeën. Katlijn ging tot het uiterste om het beste advies te geven. Zelf verzorgde ik mijn huiswerk, samen met mijn echtgenoot, tot in de puntjes. Geen wonder dat ik elke keer uitkeek naar mijn bezoek aan OpmerKelijk.”

De naam en het concept zaten er boenk op

“De open communicatie met Katlijn wierp zijn vruchten af. Bij het bedenken van de naam en het concept zat ze onmiddellijk in de juiste richting. Het was er boenk op. De brandnaam HOFsite matchte perfect bij wat ik wilde. Zeker toen ze het drieledige concept Huiselijke sfeer, Onbeschrijfelijke beleving en Formules op maat eraan koppelde. HOFsite werd zo de place to be om offsite te vergaderen en inside te genieten.”

Kort op de bal spelen

“Na elk bezoek aan OpmerKelijk volgde bijna onmiddellijk het verslag. Katlijns snelle terugkoppeling zorgde ervoor dat ik midden in mijn brandingproces bleef zitten. Ook de volledigheid en duidelijkheid van elk rapport waren een serieuze meerwaarde. Op die manier kon ik mijn echtgenoot tot in het kleinste detail bij de branding betrekken.”

Niet alle input past bij ons

“De grootste strategische bijdrage van Katlijn vond ik de grenzen die ze trok. Dankzij haar leerde ik mijn merk zakelijk zien in een duidelijk afgebakend kader. Zo wist ik snel wat wel en niet bij mijn brand hoorde. Het brandingplan, dat na mijn brandingtraject tot stand kwam, vormt hiervoor nu mijn houvast.”

Klaar voor de toekomst!

“Ik ben heel tevreden over mijn brandingtraject. Ik zou het zeker aanraden. Katlijn was zowel zakelijk als persoonlijk honderd procent betrokken bij mijn verhaal. Daardoor voelde ik me helemaal op mijn gemak en stelde ik me gemakkelijk open.

Ook haar team ging op een doelgerichte manier met mijn idee aan de slag. Het resultaat is een brandingplan dat heel tastbaar en to the point is. Ik weet nu perfect hoe ik de toekomst moet aanpakken!”

 

www.hofsite.be

© Grafisch ontwerp door Astrid Graphics.

 

Streef jij, net zoals HOFsite uit Temse, ook naar een doordachte strategische branding om jouw bedrijf onderscheidend in de wereld te zetten? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.