Testimonial-branding-CompanyRadio_Opmerkelijk

Olivier Schalbroeck en Koen De Vogelaere, zaakvoerders van Company Radio

Company Radio maakt meertalige liveradio voor bedrijven, organisaties en beurshouders. Het unieke concept van zaakvoerders Olivier Schalbroeck en Koen De Vogelaere vraagt om een opvallend merkverhaal. Samen met Opmerkelijk als strategisch adviesbureau drukten ze op de pauzeknop ter reflectie om daarna vol overtuiging op ‘play’ te drukken. In alle betekenissen van het woord. Olivier vertelt hoe dat precies in zijn werk ging.

Nice to meet ya (Niall Horan)

“Een boeklaunch aan de hand van een radioprogramma? Waarom niet. Katlijn schakelde ons in om TOPgeMERKt opmerkelijk te lanceren. Tijdens deze eerste fijne samenwerking hoorden we de ene positieve testimonial na de andere. De cases klonken ons als muziek in de oren. We zaten op de eerste rij en op het puntje van onze stoel. Dat wilden wij ook voor ons bedrijf. En zo geschiedde.”

What difference does it make (The Smiths)

“Met Company Radio willen we verbondenheid creëren op de werkvloer, geen alledaags concept. We wilden ons merk sterk in de markt zetten en duidelijk maken waarvoor je precies bij ons terechtkan. Meer relevantie, meer onderscheid. De boeklaunch maakte me een ‘firm believer’ in straffe merkpositionering. Ook voor kmo’s. Je kan dan wel een krak in je vak zijn, maar het is belangrijk dat dat ook strategisch tot uiting komt. Ik leerde dat als je strategische positionering eenmaal helder is, de rest ook volgt. Zo treed je coherent naar buiten met alles wat je te bieden hebt, en dat is noodzakelijk voor elk bedrijf.”

Work (Rihanna)

“Tijdens het intakegesprek polste Katlijn naar onze wensen. Ze toetste af of de verwachtingen in dezelfde lijn lagen en beloofde ons snel een update. Wat volgde, was ongezien. Al bij de tweede afspraak had Opmerkelijk onze (internationale) concurrenten in kaart gebracht, een gedetailleerde SWOT-analyse en benchmarking uitgevoerd én een slimme, strategische positionering bedacht. Dat gaf ons meteen vertrouwen: dit is een bedrijf dat van aanpakken weet.”

It’s possible (Roxette)

Katlijn gaf ons niet alleen verbeterpunten mee maar spotte ook opportuniteiten. Ze reikte potentiële pistes aan waarbij we zelf niet hadden stilgestaan. Hoewel wij ons voornamelijk richten op radio in functie van employer branding dacht zij ook aan onze mogelijkheden voor corporate branding. We zochten nieuwe horizonten op. Tijdens de brainstormfase waren de mogelijkheden veel ruimer, waarna we finetuneden waarop we écht gingen inzetten.”

Clarity (John Mayer)

“Eerst ontleedde Opmerkelijk onze business, waarna ze klaarheid schepten in ons aanbod en onze strategische mogelijkheden. We zetten samen de grote lijnen uit en daarna gaf Katlijn ons de uitdaging om onze diensten te vertalen naar drie doordachte pakketten. Zij voorzag ze van een catchy naam. Met een phygital concept diversifiëren we ons nu van de concurrentie. We houden andere spelers in de gaten maar doen vooral ons eigen ding. Of zoals Katlijn het zegt: ‘Met je sterktes en groeipunten maak je het verschil!’”

Wat een idee!? (Pommelien Thijs)

“Het team van Opmerkelijk kwam met een zondvloed aan creatieve ideeën. Van woordspelingen tot alliteraties en toffe quotes: we hadden er maar uit te kiezen. Deze merkbelevingselementen, gekoppeld aan ons strategische merkverhaal, zetten Company Radio nog meer in de picture.”

“Aan de hand van concrete voorbeelden van huidige klanten en de kracht van positief denken, nam Katlijn ons mee in haar denkwijze. Pushen? Nooit. Duidelijk zijn? Altijd. We zagen in dat onze branding, website en productnamen aan vernieuwing toe waren en gingen samen vastberaden aan de slag. Katlijn was net zo geëngageerd als wij. Het was een intens proces mét resultaat.”

The masterplan (Oasis)

“Het strategische brandingplan van meer dan honderd pagina’s ligt binnen handbereik op kantoor. Het is tot in de puntjes uitgewerkt en kraakhelder. Nu is het aan ons om de theorie in de praktijk om te zetten. Gelukkig bevat de guideline alle beslissingen om copywriters, grafisch vormgevers en webdesigners gericht van input te voorzien. Samen geven we Company Radio een sterke merkidentiteit.”

The time is now (Moloko)

“Een brandingtraject is een investering. Met andere woorden: iets wat je kan terugverdienen als je de kans met beide handen grijpt. Wat voor ons de doorslag gaf? Dat Opmerkelijk erkend is door de Vlaamse overheid voor subsidies via de kmo-portefeuille binnen de pijlers opleiding en advies. Weet je, stilstaan en reflecteren als ondernemer is een must. Het geeft je niet alleen inzicht maar ook ruimte voor creativiteit. Zeker wanneer je samenwerkt met een professional en je een externe blik op de zaken krijgt. Weet je niet waar je naartoe wil met je bedrijf? Dan stuwt energiegever Katlijn je in de juiste richting voort. Ze creëert structuur, haalt de chaos uit je hoofd en ziet je als ondernemer. Ze begrijpt je bedrijf en zorgt daarna dat ook (potentiële) klanten dat doen.”

Testimonial-brandingtraject-CompanyRadio_Opmerkelijk

www.companyradio.be

Heb jij net als Koen en Olivier nood aan duidelijkheid? Wil je samen met een professionele partner stilstaan bij je aanbod en merkverhaal om daarna de 2.0-versie in de wereld te zetten? Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Yves Beckers en Petra Wouters, zaakvoerders van ‘t Veldt (Retie)

Yves Beckers en Petra Wouters, en hun zakenpartners Rob en Caroline, boden met hun zaak ’t Veldt voor ieder wat wils: een zomerbar, een sfeervolle feestlocatie, gezellige teambuildings, uitdagende obstacle runs, perfecte kinderfeestjes, en ga zo maar door. Maar net dit uitgebreide aanbod maakte het voor hen moeilijk. Want ze slaagden er maar niet in om hun merk op een eenduidige manier voor te stellen aan de buitenwereld. Ze vervielen vaak in een en-en-en-verhaal. Daarom besliste Petra en Yves om alles op alles te zetten en ’t Veldt om te toveren tot een sterk merk dankzij een OpmerKelijk brandingtraject.

Streven naar meer diepgang

Petra: “Als we vroeger over onze zaak vertelden, gleden we af naar een onduidelijke mix van dingen. ’t Veldt stond nu eenmaal bol van leuke activiteiten. Wat we misten, was een rode draad in het geheel. Tijdens een traject bij Unizo kwam dat naar boven. De mentor van deze opleiding twijfelde geen seconde en verwees ons door naar Katlijn.

We wilden ons niet meteen vastpinnen op één partij en klopten daarom aan bij verschillende bureaus. Om uiteindelijk toch te kiezen voor Katlijn en haar team. Waarom? Heel simpel. Bij OpmerKelijk vonden we iets terug dat we bij de anderen misten. Het voorstel van Katlijn ging zoveel dieper. Dat was ons onmiddellijk duidelijk.”

Slimme investering

Petra: “Het enige wat ons een beetje deed twijfelen, was het kostenplaatje. Het traject bij OpmerKelijk viel in vergelijking duurder uit en beperkte zich tot een pure brandingstrategie. Toch beslisten we om er voluit voor te gaan! Tijdens het traject vroeg Katlijn ons om even op de rem te gaan staan, zodat we een grondig inzicht konden krijgen in ons merk. En dat bleek achteraf een schot in de roos. Want het brandingtraject gaf ons een vliegende start.”

De vruchten van een SWOT-analyse

Petra: “De SWOT-analyse was een belangrijk onderdeel van ons traject. Katlijn kreeg aan de hand van die studie een klare kijk op onze business en voelde al snel aan waar het schoentje wrong: het gemis aan een eenduidige story. Als ondernemers stonden we te dicht bij ons merk om dat op te lossen. Gelukkig slaagde Katlijn daar wel in. Ze bracht alles samen in een merkverhaal met drie buitengewone pijlers en breide er voor ons een groene draad door.”

Less is more

Petra: “Ook ons aanbod nam Katlijn stevig onder handen. We boden onze klanten altijd veel vrijheid en werkten op maat van hun wensen. Maar die aanpak maakte het zowel voor ons als voor ons cliënteel niet altijd even gemakkelijk.

Katlijn stelde ons gerichte vragen om te komen tot duidelijke pakketten met veel analogieën ertussen. Ons aanbod kreeg op die manier een overzichtelijke structuur met telkens een leuke twist. Op dit moment volgen we een strategietraject om ons aanbod nog meer diepgang en een duidelijke, herkenbare structuur te geven.”

Grote steun tijdens corona

Petra: “We volgden het brandingtraject in volle coronatijd. Dat was een absolute meerwaarde. Zo ontdekten we onze sterktes en zwaktes tijdens een uitdagende periode en konden we nieuwe dingen lanceren die de coronastorm doorstonden. Neem nu bijvoorbeeld onze zomerbar. Daar plukten we al onmiddellijk de vruchten van. We zagen het aantal klanten alleen maar toenemen.”

OpmerKelijk is een zeer waardevolle partner

Petra: “We zijn honderd procent tevreden over ons brandingtraject. Bij elke stap die we namen, vonden we dezelfde kwaliteit en degelijkheid terug. De voorbereidingen van Katlijn en haar team bijvoorbeeld, daar gingen uren werk aan vooraf en ook de verslagen daarna waren tot in de puntjes verzorgd. Tussendoor gaf ze veel tips en concrete ideeën om onze merkbeleving te boosten.

We raden Katlijn en haar team graag aan. Want OpmerKelijk biedt een enorme expertise, kwaliteit en service. Het vertrouwen dat we in Katlijn hebben, is enorm. Als kleine ondernemers hebben we niet alle kennis in huis. Het is dan ook heel fijn om te steunen op een waardevolle partner als Katlijn.”

 

www.veldt.be

Streef jij voor jouw bedrijf, net zoals ‘t Veldt uit Retie, ook naar een branding waarmee je het verschil maakt? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Opmerkelijk | branding Kortessem

Yannick en Philippe Van de Weerd, zaakvoerders van Kokima Eventkasteel uit Kortessem

Philippe en Yannick Van de Weerd runnen als vader en zoon samen Kokima Eventkasteel in Kortessem. Bedrijfsfeesten en teambuildings, maar ook trouwfeesten zijn dagelijkse kost voor dit duo. Na vele jaren van prachtige evenementen voelden ze dat hun merk geen logisch geheel meer was. Het was tijd voor een rebranding! Katlijn van Opmerkelijk liet met veel plezier haar ophaalbrug neer voor deze ondernemers tijdens een strategisch brandingtraject.

De toegevoegde waarde

Yannick: “Onze locatie in Kortessem biedt ongelooflijk veel mogelijkheden. Net dat was misschien een beetje onze valkuil. Want we zagen plots een wildgroei aan allerlei activiteiten die we los van elkaar opstartten. Het logische geheel was ver zoek. We voelden dat het tijd was voor een rebranding.”

Philippe: “Ilspirati, onze vaste partner voor de aankleding van onze evenementen, was heel positief over Opmerkelijk. Die mond-tot-mondreclame overtuigde ons om een kennismakingsafspraak te maken met Katlijn. Vanaf het eerste moment was er een klik. Katlijn verduidelijkte tot in het kleinste detail wat ze wel en niet voor ons kon doen. Ze wilde een toegevoegde waarde bieden. Anders deed ze dit traject niet. Voor ons voelde dat heel vertrouwd aan omdat we zelf ook op die manier werken.”

Met een duidelijk doel voor ogen

Yannick: “Katlijn bezocht onze locatie. Zo kon ze perfect de sfeer van onze business opsnuiven. Ze werkte zich samen met haar team heel grondig in. Dat merkten we al snel aan haar verslagen. Katlijn gaat daar heel ver in. We durven zelfs te zeggen dat ze morgen bij ons aan de slag kan gaan.” 😊

Philippe: “Tijdens het brandingtraject zette Katlijn ons ook aan het werk. Om ons merk nog meer te doorgronden, gaf ze ons een hele reeks oefeningen met telkens een duidelijke doelstelling. We deden niet zomaar losse opdrachten, maar timmerden samen met Katlijn aan ons merk. Elke stap die we met haar zetten, bracht ons dichter bij een duidelijke merkidentiteit en merkstrategie.”

Naar één merkverhaal

Yannick: “Onze oorspronkelijke vraag was om het totaalplaatje in één logisch geheel te gieten. Maar probeer maar eens een trouwfeest op één lijn te brengen met een hardcore teambuildingactiviteit. Toch slaagde Katlijn daarin. Ze bedacht een schitterend merkverhaal met vier pijlers waarbij onze ongedwongen aanpak de rode draad was.”

Philippe: “Katlijn en haar team verzonnen ook verschillende belevingselementen in lijn met onze rebranding. Ze sloegen daarmee echt de nagel op de kop. Neem nu onze ridderzaal. Die was absoluut een pareltje. Maar Katlijn wees ons op de klassieke uitstraling. Ze gaf de raad om de ongedwongen sfeer van buiten ook mee te nemen naar de binnenkant van het kasteel.”

Yannick: “Ze trok die lijn trouwens helemaal door. Zelfs de catering moest eraan geloven. In plaats van klassieke formules zag ze mooie opportuniteiten in streetfood met creatieve afhaalpunten en barbecues.”

Ons aanbod vanuit het klantenperspectief

Yannick: “Ook ons aanbod werd onder de Opmerkelijke loep gelegd. Voordien maakten we een harde opsplitsing tussen vrijgezellenactiviteiten, teambuildings en trouwfeesten. In het nieuwe verhaal van Kokima hertekende Katlijn het aanbod in functie van onze klanten. Ze bedacht drie categorieën die alles omvatten: samen zijn, samen doen en samen verbinden.”

Een corona-opportuniteit

Philippe: “We deden ons brandingtraject tijdens de coronaperiode. Dat was eigenlijk een meevaller. Want eindelijk hadden we de tijd om ons merk grondig aan te pakken en onmiddellijk actie te ondernemen. De ridderzaal is bijvoorbeeld al in lijn met onze nieuwe branding en ons nieuwe logo is gelanceerd. Tussen alle teambuildings, trouwfeesten en andere evenementen door hadden we dat nooit zo snel voor elkaar gekregen.”

Geen leverancier, wel een partner

Yannick: “We zijn supertevreden over ons rebrandingtraject. Het was absoluut een prettige samenwerking en het resultaat mag er zijn.”

Philippe: “Een rebrandingtraject is een echte aanrader voor elke zaakvoerder die al eventjes bezig is. We voelen ons gesterkt in ons ondernemerschap doordat we nu weer een duidelijke koers voor ogen hebben.”

Yannick: “Opmerkelijk is voor ons geen leverancier, maar eerder een partner. Onze relatie stopte niet na de ontvangst van het brandingplan. Als we in de toekomst met een probleem of vraag zitten op het vlak van branding of communicatie, dan kloppen we zeker opnieuw bij hen aan. Katlijn en haar team zijn voor ons een grote steun, ook op lange termijn.”

 

www.eventkasteel.be

Streef jij voor jouw bedrijf, net zoals Kokima Eventkasteel uit Kortessem, ook naar een onderscheidend en duidelijk merkverhaal vanuit een strategische branding? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Marjan Van den Eynde, zaakvoerster van HOFsite (Temse)

Een woonhuis ombouwen naar een vergaderlocatie en een belevingshuis? Marjan Van den Eynde van HOFsite kwam met dit schitterende idee op de proppen. Om geen enkel detail van haar branding over het hoofd te zien, ging ze te rade bij het team van OpmerKelijk.

De Limburgse grens over

Marjan: “Ik hield OpmerKelijk en Katlijn al een tijdje in de gaten. Zo wist ik dat ze verantwoordelijk was voor de branding van Chocola-Tuti – die ik absoluut top vind – en las ik haar boek VerMERKvuldig!. De afstand tussen Temse en Limburg vormde voor mij eerlijk gezegd het struikelblok. Maar toen het bij mij echt kriebelde om een nieuwe business te starten, heb ik toch de knoop doorgehakt.”

Aan hetzelfde touw trekken

“Het brandingtraject deed ik samen met Katlijn. Zo voelde dat toch voor mij. Want niet alleen deelde ze mijn enthousiasme voor mijn prille plan, ze bracht het beste in ons tweeën naar boven op het vlak van creativiteit. De ideeën borrelden aan beide kanten. Het werd een echt heen-en-weerverhaal. En dat zag ik ook in de voorbereidingen. Er kwam heel snel structuur in de ideeën. Katlijn ging tot het uiterste om het beste advies te geven. Zelf verzorgde ik mijn huiswerk, samen met mijn echtgenoot, tot in de puntjes. Geen wonder dat ik elke keer uitkeek naar mijn bezoek aan OpmerKelijk.”

De naam en het concept zaten er boenk op

“De open communicatie met Katlijn wierp zijn vruchten af. Bij het bedenken van de naam en het concept zat ze onmiddellijk in de juiste richting. Het was er boenk op. De brandnaam HOFsite matchte perfect bij wat ik wilde. Zeker toen ze het drieledige concept Huiselijke sfeer, Onbeschrijfelijke beleving en Formules op maat eraan koppelde. HOFsite werd zo de place to be om offsite te vergaderen en inside te genieten.”

Kort op de bal spelen

“Na elk bezoek aan OpmerKelijk volgde bijna onmiddellijk het verslag. Katlijns snelle terugkoppeling zorgde ervoor dat ik midden in mijn brandingproces bleef zitten. Ook de volledigheid en duidelijkheid van elk rapport waren een serieuze meerwaarde. Op die manier kon ik mijn echtgenoot tot in het kleinste detail bij de branding betrekken.”

Niet alle input past bij ons

“De grootste strategische bijdrage van Katlijn vond ik de grenzen die ze trok. Dankzij haar leerde ik mijn merk zakelijk zien in een duidelijk afgebakend kader. Zo wist ik snel wat wel en niet bij mijn brand hoorde. Het brandingplan, dat na mijn brandingtraject tot stand kwam, vormt hiervoor nu mijn houvast.”

Klaar voor de toekomst!

“Ik ben heel tevreden over mijn brandingtraject. Ik zou het zeker aanraden. Katlijn was zowel zakelijk als persoonlijk honderd procent betrokken bij mijn verhaal. Daardoor voelde ik me helemaal op mijn gemak en stelde ik me gemakkelijk open.

Ook haar team ging op een doelgerichte manier met mijn idee aan de slag. Het resultaat is een brandingplan dat heel tastbaar en to the point is. Ik weet nu perfect hoe ik de toekomst moet aanpakken!”

 

www.hofsite.be

© Grafisch ontwerp door Astrid Graphics.

 

Streef jij, net zoals HOFsite uit Temse, ook naar een doordachte strategische branding om jouw bedrijf onderscheidend in de wereld te zetten? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

farmfun

Patrick Weltjens en Caroline Van Dijck, zaakvoerders van FarmFun

Patrick Weltjens en Caroline Van Dijck hebben in Bocholt een melkveebedrijf met zo’n 150 koeien. Omdat er in en rond de boerderij zoveel te beleven was, richtten ze samen FarmFun op. Hun doel? Een unieke locatie vol toffe activiteiten creëren voor originele teambuildings, kinderfeestjes en vrijgezellendagen. Omdat de pijler van de teambuildings zijn potentieel nog niet optimaal benutte, wilden Patrick en Caroline hun branding herbekijken. Hoe konden ze de bedrijfswereld beter bereiken? Een vraag waar brandingspecialist Katlijn wel raad mee wist.

Caroline: “We wilden een aanpak die meer gericht was op bedrijven. Onze boerderij biedt de ideale locatie om originele en superleuke teambuildings te organiseren. Helaas wisten we niet hoe we die bedrijven moesten bereiken. We hadden behoefte aan professionele hulp om vanuit een sterk concept en de juiste communicatie bedrijven aan te spreken. Via mond-tot-mondreclame kwamen Patrick en ik bij Katlijn terecht. Ik ging eens proeven van een van de OpmerKelijke workshops en die smaakte naar meer. Al het goede dat ik over Katlijn had gehoord, werd bevestigd. Ik had vertrouwen in haar en vroeg haar om ons te helpen.”

Een sterk concept

“Katlijn zegt altijd dat een sterk concept eenvoudig moet zijn en vooral inspeelt op het gevoel. Het moet een antwoord bieden op de concrete behoeften van je doelgroep én origineel zijn. Ze ging meteen heel intensief aan de slag en bedacht voor ons een concept rond het thema ‘koe’. Het concept maakt de brug tussen de boerderij en de filosofie van bedrijven: zij willen natuurlijk een return halen uit hun teambuilding. Medewerkers van bedrijven zijn daarom bij ons voor een dag koe-llega’s die door de teambuilding met elkaar gaan koe-mmuniceren, koe-nnecteren en koe-coonen. Na een dag bij ons wordt de ‘koe’ terug ‘co’, maar dan sterker, hechter en beter. Kortom: een teambuilding bij ons is niet alleen farmtastisch leuk, maar versterkt ook de teamgeest. Knap hoe Katlijn erin geslaagd is om ons melkveebedrijf te integreren in een sterk merk en helder concept. Dat getuigt van veel denkwerk, inzet en creativiteit!”

Geen compromis

“De eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ikzelf meteen overtuigd was van de kracht van het concept, maar dat Patrick er niet helemaal achter stond. Dat was niet gemakkelijk voor Katlijn, maar ze ging er heel positief mee om. Ze gaf een sterk pleidooi voor het concept met goede argumenten en legde geduldig aan Patrick uit waarom het zo sterk was. Ze koos niet meteen voor een compromis en bleef achter haar idee staan, maar maakte ons duidelijk dat ze ons niets wilde opleggen, ook al geloofde ze heel hard in het concept. Ze kon Patrick overtuigen en hij is nu helemaal mee! De eerste keer dat ik onze drie koe-ideeën met een groep deelde, was in het midden van ons traject. Tijdens een teambuilding met 90 mensen heb ik honderduit verteld over koe-mmuniceren, koe-nnecteren en koe-coonen. En wat zag ik ’s avonds op Facebook? Een van de deelnemers sprak met die termen lovend over de teambuilding. Dat gaf ons natuurlijk een echte boost!”

Waarde voor je geld

“Ik kan alleen maar positief zijn over ons businesstraject. Katlijn helpt je echt waar ze kan. Ze is altijd bereid om advies te geven. Ook op communicatief vlak heeft ze ons erg ondersteund. Dat was een grote meerwaarde en we hebben dat echt geapprecieerd.”

Meteen opnieuw

“Katlijn is een supertoffe vrouw die weet waarmee ze bezig is. Ze is enthousiast en to the point. Ik heb niets dan lof voor haar. Zonder haar begeleiding zouden we vandaag niet staan waar we staan. Ik heb het businesstraject dan ook al aan andere ondernemers aangeraden. En als ik zou kunnen, dan zou ik meteen opnieuw een traject volgen. Ik vond het echt jammer dat het was afgelopen, want ik reed elke keer met veel plezier naar OpmerKelijk.”

 

www.farmfun.be

Streef jij ook naar een sterk concept voor je onderneming? Kies dan voor het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

chocola-tuti

Mieke Cassiers, zaakvoerster Chocola-Tuti

Wil je een origineel vrijgezellenfeest organiseren? Spreekt een verrassende teambuilding je aan? Of kan je familiefeest wel een leuke en lekkere touch gebruiken? Dan is Mieke Cassiers van Chocola-Tuti je vrouw. Want zij organiseert chocoladeworkshops om vingers en duimen bij af te likken. Om het concept van haar zaak nog te verfijnen en te versterken volgde ze het businesstraject van OpmerKelijk.

Mieke: “Ik was op zoek naar professionele hulp en expertise om het concept van mijn zaak te versterken. De reden? Ik wilde een onderneming met een concept dat verkoopbaar is. Niet dat ik de ambitie heb om op korte termijn Chocola-Tuti te verkopen, maar met zo’n concept ben je ook beter gewapend tegen kopieergedrag en heb je meer tools om je sterker te profileren. Ik was aanwezig op de boekvoorstelling van Onderneemster zkt sterk merk en leerde daar Katlijn kennen. Daarna ging ik naar een event van OpmerKelijk en werd lid van het OpmerKelijk-netwerk. Iedereen die een traject bij Katlijn gevolgd had, was lovend. Ik wist dus dat ik bij haar moest zijn.”

Klaar voor de toekomst

Het businesstraject is intensief. Een synoniem voor ‘hard labeur’, maar ook voor resultaten. “Katlijn is erin geslaagd om mijn concept te verruimen, verfijnen en versterken. De drie bestaande pijlers werden opnieuw gedefinieerd en uitgebreid naar vier, inclusief nieuwe namen. Zo heeft Katlijn de fundamenten van mijn zaak versterkt en heb ik nu een concept waarmee ik klaar ben voor de toekomst. Ze is er ook in geslaagd om de missie en visie die al jaren in mijn hoofd zat, helder en duidelijk op papier te zetten. Het resultaat? Alles is nu veel duidelijker. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn klanten.”

Consultant met een sterke mening

“Katlijn kent haar vak door en door. Ze heeft een sterke mening en is niet bang om die met steekhoudende argumenten te verdedigen wanneer ze anders over iets denkt dan jij. Ze weet waar ze mee bezig is en staat stevig in haar schoenen. Haar grootste kracht vond ik haar vermogen om snel door te hebben wie ik was en wat ik wilde. Ze laat ook niets aan het toeval over. Haar voorbereidingen zijn echt heel uitgebreid en gedetailleerd. Ze zet dubbele puntjes op de i. Je krijgt ook een verslag van elke sessie, waardoor je alles goed kunt blijven volgen. Mijn vader is ook ondernemer, las mee achter de schermen en zag samen met mij dat het goed was.”

De juiste prijs

“De prijs bepalen voor mijn diensten heb ik altijd erg moeilijk gevonden. Ik ben een intuïtieve ondernemer en ben niet graag met de zakelijke kant van ondernemen bezig. Maar Katlijn heeft me min of meer verplicht om die oefening te doen. En dat was een echte eyeopener. Ik verdiende op een van mijn pijlers eigenlijk wat te weinig. Nu heb ik dankzij de begeleiding van Katlijn een correcte prijszetting voor de meerwaarde die ik bied.”

Zeer waardevol traject

“In het begin is het even slikken als je de prijs van het businesstraject hoort. Die is op het eerste gezicht best stevig. Maar ik was zo overtuigd door alles wat ik las en hoorde over het traject dat ik me niet heb laten tegenhouden. Zoals zo vaak heb je pas achteraf alle informatie om de juiste conclusie te trekken. En die is dat ik nu zelfs nog meer zou betalen voor het businesstraject. De meerwaarde en return on investment is heel hoog. Je krijgt bijna een garantie voor meer omzet. Ik ben een echte fan en ambassadeur en heb al veel mensen aangeraden om het traject te volgen.”

www.chocola-tutti.be

Wil jij ook het concept van je onderneming finetunen en versterken? Volg dan het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.