Elise Vandoninck, zaakvoerder van Casa Elise

Elise Vandoninck staat al meer dan 15 jaar aan het roer van een bloeiend schoonheidsinstituut. Ze had plannen om haar instituut uit te breiden met een volledig nieuw wellnesscomplex. Elise zocht naar een partner die haar kon helpen om haar strategische visie te vertalen naar een verbluffende klantbeleving, en zo kwam ons adviestraject klantbeleving tot stand. Dit traject, dat volledig loopt via het TOPgeMERKtmodel volgens het boek TOPgeMERKt (LannooCampus) van onze founder Katlijn, bestaat uit 9 afspraken waarbij we in drie cruciale stappen strategisch advies geven over customer experience vertaald naar de story experience, interaction experience en connection experience.

Buitengewone klantbeleving

Elise: “Toen ik besloot mijn instituut uit te breiden met een nieuw wellnesscomplex, wist ik dat ik een strategische partner in merkpositionering nodig had die een fantastische klantbeleving centraal stelt. Ik ontmoette Katlijn tijdens een inspirerende lezing over haar derde boek TOPgeMERKt. Ik kocht haar boek en de vele testimonials erin overtuigde me dat Opmerkelijk Agency de juiste partner was. Onze samenwerking heeft mijn verwachtingen volledig overtroffen.”

Merkidentiteit weerspiegelt ambities

“Elke stap van het traject was doordrongen van hun gepersonaliseerde aanpak en diepgaande kennis van de sector. Katlijn en haar team dompelden zich volledig onder in mijn wereld, begrepen mijn klanten en mijn ambities en werkten nauw met me samen om een merkidentiteit en opmerkelijk merkconcept te creëren die Casa Elise perfect weerspiegelde. Onze kernwaarden en verwachtingen voor het team werden opnieuw gedefinieerd, wat resulteerde in een vernieuwde missie en visie die onze bedrijfscultuur versterkten.”

Maximale impact dankzij interaction experience

“Maar daar stopte het niet. Sofie, als communication manager, bracht haar technische expertise in het traject om onze online en offline aanwezigheid te optimaliseren. Met haar grondige analyse en praktische aanbevelingen werden onze website, sociale media en klantinteracties geoptimaliseerd voor maximale impact. Sofie heeft heel veel kwantitatieve en kwalitatieve analyses gedaan, altijd heel stipt en punctueel. Dit gedeelte was soms wat technischer, maar tegelijk heel toegankelijk en begrijpelijk overgebracht. En als ik vragen had, kon ik altijd bij haar terecht. Niets was te veel.”

Strategisch merkverhaal

“Wat dit traject echt onderscheidde, was de persoonlijke betrokkenheid en warme communicatie van het Opmerkelijk-team. Vanaf het allereerste gesprek voelde ik me begrepen en gesteund in mijn grootse plannen. Hun heldere verslagen en doelgerichte vragen boden niet alleen waardevolle inzichten, maar ook concrete handvatten om onze strategie te verbeteren en te implementeren in de praktijk.”

Klantbeleving 2.0

“De samenwerking met Opmerkelijk Agency deed me iets belangrijks inzien: hoewel ik dacht dat ik mijn zaak door en door kende, bleek er nog zoveel onontdekte mogelijkheden te zijn. Hun traject bracht me terug naar de basis en liet me mijn bedrijf op een nieuwe manier bekijken. Het was niet altijd makkelijk, maar ik ben niet alleen gegroeid in mijn merkstrategie, ook als ondernemer en als persoon. Het resultaat? Mijn instituut is geëvolueerd naar een versie 2.0, met onverwachte successen en een team van vier wellness managers. Ik dacht dat ik er eentje nodig had toen ik het traject met Opmerkelijk startte (nvdr: lacht).”

Luxueuze customer experience

“Vandaag de dag ontvang ik mijn klanten in een omgeving die niet alleen luxueus is, maar ook doordacht, belevingsvol en gastvrij. Het werk dat we samen hebben verzet, heeft niet alleen geleid tot zakelijk succes, maar ook tot een diep gevoel van voldoening en trots. Opmerkelijk Agency heeft mijn bedrijf naar een niveau gebracht dat ik nooit voor mogelijk had gehouden en daar ben ik hen eeuwig dankbaar voor.”

Website Casa Elise

Wil jij net zoals Elise je ondernemersdromen waar maken en je klanten een echt TOPgevoel te geven? Bij Opmerkelijk begeleiden we jou naar een klantbeleving die de verwachtingen van je klanten vervult, regelmatig overtreft, en zelfs doordacht overstijgt. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Testimonial Opmerkelijk brandingtraject Maison BÛ

Kristof Buelens, zaakvoerder van Maison BU

Een gewoon bezoekje aan het kapsalon? Ondernemer Kristof Buelens pakt het liever anders aan. Als kapper verrast hij graag elke gast met een buitengewone experience in zijn atelier voor hair & beauty. Om zijn unieke visie te onderstrepen, bedenkt Kristof de nieuwe merknaam Maison BU. Maar daar blijft het niet bij, want niemand minder dan rebrandingexperte Katlijn van Opmerkelijk knipt zijn merkverhaal tot een onderscheidende coupe, boordevol structuur, strategie en beleving.

Dé juiste brandingexperte

Testimonial Opmerkelijk brandingtraject Maison BÛKristof: “Katlijn en ik go way back. Toch was zij niet de eerste bij wie ik aanklopte voor de strategische rebranding van mijn merk. Jammer genoeg … want die andere samenwerking viel flink tegen.

Gelukkig las ik niet veel later een post van Katlijn op LinkedIn. Haar tekst prikkelde mijn nieuwsgierigheid enorm en ik nam contact met haar op voor mijn kapperszaak.

Onze eerste afspraak was er boenk op. Katlijn zat meteen in mijn hoofd. Ze was zo empathisch en sprak in klare en begrijpbare taal over mijn branding. Dit was exact wat ik zocht.”

Klanten vatten nu mijn verhaal

“Ik tekende in op het strategische rebrandingtraject. Katlijn en haar team bleven niet bij de pakken zitten. Benchmarking, trendspotting, een stevige SWOT-analyse … Ik was aangenaam verrast hoe uitgebreid, gedetailleerd en stipt ze te werk gingen. Ze zetten de puntjes op de i zowel bij elke voorbereiding als bij de verslagen achteraf. Zo groeiden we samen naar een duidelijk kader.

Mijn verhaal en de plannen die ik had, waren een beetje veel van alles. Ik kreeg het zelf niet uitgelegd aan de buitenwereld. Mijn klanten konden onmogelijk mijn brand vatten. Gelukkig bracht Katlijn daar verandering in met een glasheldere structuur en een begrijpbare lijn.”

Onderscheiden met een straf concept en prikkelende belevingselementen

“Ik bedacht mijn nieuwe merknaam Maison BU, maar het was Katlijn die strategisch met mijn brand aan de slag ging. Ze creëerde een uniek en buitengewoon creatief concept waarmee ik mijn business kon structureren én de nodige slagkracht op de markt kreeg. Dankzij de vier pijlers van mijn concept (The Fundament, The Labs, The AmBUence en The Members) kon ik me duidelijk onderscheiden van al mijn conculega’s.

Ook de verschillende belevingselementen die Katlijn bedacht, misten hun doel niet. Ze stelde me bijzonder veel quotes, woordspelingen … voor, die zorgden voor een extra touch. Het verbaasde me keer op keer hoe creatief en verrassend ze uit de hoek kwam. Met elk voorstel sloeg ze de nagel op de kop. Echt niemand in mijn omgeving kon (en kan nog steeds trouwens) me zakelijk, conceptueel of creatief zo goed vatten als Katlijn.”

Een kritische kijk op de zaak

“Daarnaast apprecieer ik Katlijns kritische blik. Ze nam geen blad voor de mond en gaf me duidelijke feedback over mijn verbeterpunten of waar ik nog veel groeipotentieel liet liggen. Voor mij was dit een echte houvast; een ruggensteun om knopen door te hakken. Ook mijn strategisch aanbod en mijn doelgroepen nam ze onder de loep. Ze hield me een spiegel voor waardoor het voor mij duidelijk werd welke zaken ik moest afstoten en welke upsellmogelijkheden ik kon benutten.”

100% startklaar na mijn brandingtraject

“Ik durf gerust te zeggen dat ik alleen nooit op de structuur, het overzicht en de visie achter mijn merk zou komen. Nu heb ik een duidelijk beeld van hoe ik het in de toekomst moet aanpakken. Mijn brandingplan is mijn leidraad. Ik voel me 100% startklaar. Mijn merk staat er! En ook ikzelf, als ondernemer, ben enorm gegroeid in dit traject. Het gaf me een stevige energieboost.”

Een waardevolle investering

“Ik raad een strategisch rebrandingtraject bij Opmerkelijk zeker aan. Voor mijn nieuwe merk heb ik al flink geïnvesteerd in allerlei zaken. Maar dit traject is achteraf gezien het meest lonend. Er is niets dat zijn geld zo waard was.”

 

Testimonial Maison BÛ - Opmerkelijk

www.maisonbu.be

Streef jij voor jouw bedrijf ook naar een branding waarmee je het verschil maakt? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Testimonial Caroline Rigo

Caroline Rigo, zaakvoerster Rigorgeous

Cent Pur Cent, Café Beauté, i.am.klean … Merken die ongetwijfeld een belletje doen rinkelen. De rode draad van deze sterke brands is onderneemster Caroline Rigo. Voor haar overkoepelende merk Rigorgeous volgde ze alvast een strategisch brandingtraject bij Opmerkelijk. Maar het kriebelde bij Caroline naar meer. Voor haar nieuwe brand wilde ze groeien naar een TOPklantbeleving. Een uitdaging die brandingexpert Katlijn maar wat graag op zich nam.

Een TOPklantbeleving geeft me een voorsprong

Testimonial Caroline RigoCaroline: “Branding is heel waardevol, maar ik geloof persoonlijk dat de toekomst van bedrijven, retailers en winkels vooral ligt in de finesse van klantbeleving. Zo ga je nét dat stapje verder. Zet je hierop in, dan kan je een mooie voorsprong nemen ten opzichte van je conculega’s. Voor mij was het dan ook een no-brainer om dit adviestraject te volgen en de koe bij de hoorns te vatten.”

“De keuze voor Katlijn was evident. Haar laatste boek TOPgeMERKt gaf voor mij de doorslag. Daarnaast kan ik terugkijken op verschillende vruchtbare samenwerkingen met haar. En dat geeft natuurlijk veel vertrouwen. Waarom zou ik een andere partij kiezen na al mijn succeservaringen met Opmerkelijk?”

Een duidelijk gestructureerde aanpak

“Tijdens dit adviestraject klantbeleving nam Katlijn de structuur van haar boek als leidraad en vertaalde ze het volledig op maat van ons bedrijf. Zo ging ze van start met de story experience. Aspecten zoals kernwaarden, het merkverhaal, KBI’s enzovoort werden heel concreet gemaakt. Dat was de basis van mijn Rigorgeous-verhaal.

In de volgende fase analyseerde Sofie onze klantenreis zowel fysiek als digitaal. Elk detail van de interaction experience werd in kaart gebracht. Maar daar stopte het niet. Want om te groeien naar een echte TOPbeleving, stond ook de connection experience op het menu. En naar goede gewoonte kwam Opmerkelijk op dat vlak stevig uit de hoek. Ze bedachten tips en allerlei creatieve elementen om tot een onvergetelijke Rigorgeous-klantbeleving te komen.”

Geen loze woorden

“De methodiek van Katlijn werkt echt voor ons. Ik vertrouw er blindelings op. Ze start altijd bij het begin en bouwt dit verder uit. Neem nu onze story experience met een merkverhaal met drie pijlers: good hearted, good inspired en good connected. Het is superbelangrijk om dat te laten leven. Anders blijven het maar woorden op een blad papier. Dankzij dit traject maak ik de cirkel rond en gaan die mooie zinnetjes ook echte beloftes worden naar mijn klanten toe, zowel b2b als b2c.”

“Elk detail staat trouwens strategisch samengevat in een handboek, en daar ben ik minstens drie jaar zoet mee. Ik heb genoeg ideeën die ik stelselmatig kan uitrollen.”

Een zegen voor mijn personeel

“Zelfs op het vlak van employer branding werpt deze aanpak zijn vruchten af. Door een sterk merk met een TOPbeleving uit te bouwen, trek ik mensen aan en hou ik ze aan boord van mijn bedrijf.”

“Daarnaast weet iedere medewerker perfect wat er van hem of haar verwacht wordt. Dat komt onder andere door ons acroniem RIGO. Een TOPidee van Katlijn, waarmee ik de strategie van Rigorgeous naar elke werknemer uitdraag. Alle KPI’s en KBI’s komen er naar voren. Ik volg daarbij de creatieve voorzetten van Katlijn en gebruik het acroniem op verschillende plekken binnen mijn bedrijf en in de interne communicatie. Mijn team wordt op die manier echt ondergedompeld en weet wat de focus is.”

Verrassende tips op elk niveau van mijn phygital klantbeleving

“Een belangrijk aspect van dit adviestraject was mijn phygital klantbeleving. Sofie nam die grondig onder de loep volgens de zes niveaus van het TOPmerkmodel. Haar aanpak was superprofessioneel. Sofie is een zeer kritisch persoon met veel oog voor detail. Haar feedback schudde me regelmatig wakker. Het gaf meteen ook aan wat er op mijn prioriteitenlijstje moest komen. Alles aanpakken in één keer gaat natuurlijk niet, maar op deze manier kreeg ik wel een beter zicht op wat mijn eerste to do’s waren. Haar bevindingen schreef ze neer in een uitgebreid document boordevol verrassende tips. En die gingen van adviezen rond het inpakken van een webshoporder tot zelfs de geuren aan de ingang van een winkel.”

Opmerkelijk gaat all the way

“Het mooie aan dit adviestraject klantbeleving is de volledigheid. Het is écht een 360°-benadering. Op elke zintuiglijke beleving wordt ingezet. Net dat is de sterkte van Opmerkelijk. Ze gaan een serieuze stap verder en maken de cirkel rond. Zonder dit adviestraject had ik nooit zo kritisch naar mijn zaak en klantbeleving gekeken. Alleen al de tijd vrijmaken zou een hele klus zijn. Laat staan zo’n lijvig werkdocument op de wereld zetten.”

Katlijn kent mijn volledige verhaal

“Wat ik trouwens bijzonder vind aan Katlijns aanpak, is haar timing. Ze neemt altijd wat tijd tussen de verschillende sessies. Dankzij die manier van werken, werd ik verplicht om grondiger na te denken over mijn merk en klantbeleving.”

“Samenwerken met Katlijn leverde me persoonlijk nog een extra voordeel op. Tijdens de sessies leerde ze me grondig kennen. Toen ik een dossier over mezelf moest schrijven voor de JCI Award, kon ik rekenen op een sterke onderbouw en structuur die Katlijn samen uitwerkte met een geweldige copywriter. Zij zag me in the bigger picture en goot mijn verhaal in een logisch geheel. En met succes, want ik won de award omdat de jury helemaal overtuigd was!”

Ga eerst naar Opmerkelijk

“Een stevige strategische basis uitwerken voor je merk en een duidelijke richting bepalen is stap één. Die wordt helaas vaak vergeten. Nochtans is een sterke strategische branding en een duidelijk zicht op je klantbeleving essentieel. Heb je dat goed te pakken, dan kan je aan de slag met je communicatie voor de verdere uitvoering.”

“Mijn ultieme tip is dus simpel: ga eerst naar Opmerkelijk voor een grondig traject rond branding en klantbeleving. Je geniet jarenlang van hun inzichten en adviezen.”

 

Testimonial Rigorgeous

www.rigorgeous.be

Streef jij voor jouw bedrijf ook naar een TOPklantbeleving waarmee je het verschil maakt? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Caroline Rigo over branding agency Opmerkelijk Hasselt

Caroline Rigo, zaakvoerster van i.am.klean

Caroline RigoCaroline Rigo heeft een duidelijke missie voor ogen. Ze wil iedere vrouw doen stralen, waarbij ze niet perfect hoeft te zijn, maar wel écht zichzelf. Nadat ze succesvol het merk Cent Pur Cent gelanceerd heeft bij de apotheek, gaat ze nu een stapje verder.

Met i.am.klean introduceert ze een nieuwe lijn van minerale make-up bij de schoonheidsinstituten. Om de lancering van haar nieuwe brand een boost te geven, gaat ze voluit voor een communicatietraject bij branding agency Opmerkelijk.

Van een brandingtraject naar een communicatietraject

Caroline: “Ik volgde al een brandingtraject voor mijn overkoepelende merk Rigorgeous bij brandingexperte Katlijn. Ik was toen superenthousiast over het eindresultaat. Daarom leek het me interessant om ook een communicatietraject bij Opmerkelijk te volgen. Ik wilde mijn nieuwe make-uplijn i.am.klean lanceren en zocht naar frisse en creatieve initiatieven.”

Elke merk zijn identiteit

“Vooraleer ik van start ging met mijn communicatietraject, hielp Katlijn me met het aanpakken van de merkstrategie en het verfijnen van het concept voor i.am.klean. Omdat ik al een cosmeticamerk (Cent Pur Cent) runde, bestond het gevaar dat ik in het bestaande zou hervallen, en dat mocht natuurlijk niet gebeuren. Dankzij de nieuwe inzichten van Katlijn lukte het me om mijn merken voldoende te differentiëren en positioneren. Zo kregen Cent Pur Cent en i.am.klean twee verschillende identiteiten.”

Spectaculaire input

Sara begeleidde me tijdens mijn communicatietraject. Ik was oprecht verrast door haar professionele aanpak en spectaculaire input. Het resultaat van onze samenwerking mag er echt zijn. Na mijn communicatietraject had ik een gedetailleerd en praktisch plan in handen. Zo wist ik perfect wat, wanneer en hoe ik moest communiceren. Bij andere communicatiebureaus blijft het vaak nogal abstract. Dat was hier zeker niet het geval.”

Een goede investering

“Ik volgde mijn communicatietraject in volle coronatijd. Voor mij was dit het ideale moment om zaken als branding en communicatie aan te pakken. De online sessies met Opmerkelijk verliepen heel efficiënt. Sara hield er een goed tempo opna en respecteerde elke deadline.
Mijn traject was een schot in de roos: ik leerde onder andere hoe ik beter kon communiceren, hoe mijn klanten mijn boodschappen interpreteerden, enzovoort.

En last but not least, ik kon vol vertrouwen i.am.klean lanceren dankzij een perfect implementeerbaar communicatieplan.”

 

Logo i.am.klean

www.iamklean.be

Streef jij voor jouw bedrijf ook naar een communicatie die perfect aansluit bij je branding? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek bij branding agency Opmerkelijk.

Caroline Rigo over branding agency Opmerkelijk Hasselt

Caroline Rigo, zaakvoerster van Rigorgeous (Hasselt)

Caroline RigoMet maar liefst twee make-uplijnen (i.am.klean en Cent Pur Cent), haar Blush Academy en de belevingsstore Café Beauté is Caroline Rigo een bekende naam in de beautysector. Aan bruisende ideeën heeft deze dame geen gebrek. Maar ondanks haar creativiteit vindt ze het moeilijk om haar merken te verbinden. Daarom gaat ze, samen met brandingexperte Katlijn, tijdens een brandingtraject op zoek naar een overkoepelend merk dat perfect bij haar business past. Katlijn en haar team bedachten de merknaam Rigorgeous en het bijhorende merkverhaal: good hearted, good inspired en good connected.

Wat zet ik op mijn kaartje?

“Ik stond aan het roer van een aantal bedrijven. Maar telkens als ik me moest voorstellen, kwam ik in de problemen. Het werd maar al te vaak een ‘en-en-en…’-verhaal. Ik wist mijn merken niet onder eenzelfde noemer te brengen en vroeg me zelfs af wat ik op mijn naamkaartje moest zetten. Die verbindende lijn zat misschien wel in mijn hoofd, maar ik kreeg die simpelweg niet verwoord en dus ook niet de wereld in.“

Duidelijke verwachtingen

“Tijdens een informele babbel met Katlijn kwam mijn probleem ter sprake. En zo ging de bal aan het rollen. Katlijn vertelde me over het strategische brandingtraject van Opmerkelijk. Dat was exact wat ik zocht. Ik twijfelde dan ook geen seconde aan mijn beslissing. Waarom zou ik?

Katlijns professionaliteit, haar affiniteit met mijn business en haar externe kijk op mijn zaak overtuigden me onmiddellijk. Daarnaast wist ik perfect wat ik kon verwachten qua inhoud, timing en uiteindelijke kostprijs.”

Zeer ruime analyses

“In een volgende stap liet Katlijn mij nadenken over enkele vragen die de leidraad vormden voor verder onderzoek. Ze ging, samen met haar team, aan de slag met heel uiteenlopende benchmarks, en ook mijn SWOT-analyse was bijzonder ruim. Zo bracht ze de pijnpunten van mijn business en de markt rondom mijn business in kaart.”

Naar een overkoepelende merknaam

“Het was voor mij heel belangrijk dat Katlijn mijn activiteiten strategisch structureerde en een overkoepelende merknaam bedacht. Als onderneemster zat ik er te dicht op. Ik zag bijvoorbeeld niet meer hoe anderen mij zien. Katlijn zorgde voor een duidelijk merkverhaal voor mijn business en creëerde zo een rode draad door het geheel met de pijlers: good hearted, good inspired en good connected.

Zo werd mijn nieuwe brand Rigorgeous geboren. Het was dé verbinding tussen i.am.klean, Cent Pur Cent, Blush Academy en Café Beauté en onderstreepte wat de gemeenschappelijke drive was en nog altijd is: ik wil met mijn producten en diensten ervoor zorgen dat vrouwen zich mooier en gelukkiger in hun vel kunnen voelen, zonder dat ze perfect hoeven te zijn.”

Katlijn heeft veel meer in haar mars

“Ik vind Katlijn veel te bescheiden. Ze is een heel aangename en professionele dame, die zich strikt aan de deadlines houdt. Verder motiveert en inspireert ze me als onderneemster. Ze runt haar zaak tot in de puntjes. Heel haar team is van eenzelfde niveau, heeft eenzelfde communicatiestijl … Ik krijg soms schrik van hun perfectionisme. (lacht)

Blijf niet steken

“Voor mij was dit strategische brandingtraject absoluut zijn geld waard. Ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn interne zoektocht. Maar daar stopte het niet, want de ideeën om mijn nieuwe brand ook extern te boosten, begonnen al snel te bruisen.

Persoonlijk vind ik dat het prijskaartje zelfs gerust nog hoger had mogen zijn voor de return die ik kreeg. Katlijn en haar team namen echt de tijd die nodig was voor mijn branding. En ik, het ongeduldige type, werd verplicht om mijn merk te laten rijpen. Dat was voor mij een absoluut pluspunt.

Ik ben ervan overtuigd dat veel bedrijven blijven steken in hun bestaande kader. Ze halen geen spiegel meer boven en passen zich te weinig aan de realiteit aan. Voor hen is dit strategische brandingtraject (en ook het communicatietraject trouwens) een absolute aanrader.”

 

Logo Rigorgeous

www.rigorgeous.be

Streef jij ook zoals Rigorgeous uit Hasselt voor jouw bedrijf naar een branding waarmee je het verschil maakt? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Wanda Van Oeffelen, zaakvoerster van Allure

Na haar OpmerKelijk brandingtraject wist Wanda Van Oeffelen perfect waarvoor haar schoonheidsinstituut Allure stond. Om deze duidelijke branding door te trekken naar elk bezoekje of contact, koos ze voor de opleiding ‘Boost je klantenbeleving‘ bij OpmerKelijk. Lisa nam deze taak met veel allure en enthousiasme op zich.

De puntjes op de i

Wanda: “Na mijn OpmerKelijk brandingtraject ging er bij mij een lichtje branden: dit was het concept achter mijn merk Allure, dit was wat ik in de toekomst mijn klanten zou aanbieden. In een volgende stap moest ik elk detail met betrekking tot mijn zaak een Allure-touch geven. Om die puntjes op de i te zetten, ging ik te rade bij Lisa van OpmerKelijk voor de opleiding ‘Boost je klantenbeleving’.”

Klantenbeleving van a tot z

“Om de branding achter mijn schoonheidsinstituut op een eenduidige manier uit te dragen, nam Lisa elk detail onder de loep. Met enorm veel geduld bekeek ze het complete reilen en zeilen van mijn zaak. Zelfs mijn voicemailinstellingen moest eraan geloven. 🙂

Vanuit dit inzicht leerde ze me op verschillende manieren een volledig merkverhaal te brengen naar mijn klanten toe. Zo gaf ze me bijvoorbeeld tips rond mijn huisstijl, de aankleding van mijn instituut, de manier van communiceren op sociale media en ga zo maar door.

Ze bundelde deze info in een handig naslagwerk. Hierin vond ik alle voorbeelden, tips en to do’s terug zodat ik nadien onmiddellijk aan de slag kon.”

De resultaten zijn er

“Deze opleiding werkt! Sinds ik meer inzet op een juiste klantenbeleving, krijg ik ongelooflijk veel leuke complimentjes van mijn klanten. Ze zien een duidelijk verschil. Het totaalplaatje klopt voor hen en dat appreciëren ze enorm.

Daarnaast merk ik dat dames die vroeger eerder een afwachtende houding hadden, nu sneller overgaan tot actie. En dat is alleen maar positief.”

Inzetten op klantenbeleving is een must!

“Ik zou iedereen deze opleiding rond klantenbeleving aanraden. Doordat Lisa zo grondig en persoonlijk te werk gaat, ontdekt ze ook dingen die je als zaakvoerder niet meer ziet en die soms een volwaardige beleving van je merk in de war sturen. Zo vormt ze the finishing touch voor je zaak.”

 

www.allureskincare.be

Wil je ook inzetten op een originele en professionele klantenbeleving? Of besef je hoe belangrijk een klantgerichte service is? Ontdek dan de opleiding ‘Boost je klantenbeleving’ van OpmerKelijk.