Wanda Van Oeffelen, zaakvoerster van Allure

Na haar OpmerKelijk brandingtraject wist Wanda Van Oeffelen perfect waarvoor haar schoonheidsinstituut Allure stond. Om deze duidelijke branding door te trekken naar elk bezoekje of contact, koos ze voor de opleiding ‘Boost je klantenbeleving‘ bij OpmerKelijk. Lisa nam deze taak met veel allure en enthousiasme op zich.

De puntjes op de i

Wanda: “Na mijn OpmerKelijk brandingtraject ging er bij mij een lichtje branden: dit was het concept achter mijn merk Allure, dit was wat ik in de toekomst mijn klanten zou aanbieden. In een volgende stap moest ik elk detail met betrekking tot mijn zaak een Allure-touch geven. Om die puntjes op de i te zetten, ging ik te rade bij Lisa van OpmerKelijk voor de opleiding ‘Boost je klantenbeleving’.”

Klantenbeleving van a tot z

“Om de branding achter mijn schoonheidsinstituut op een eenduidige manier uit te dragen, nam Lisa elk detail onder de loep. Met enorm veel geduld bekeek ze het complete reilen en zeilen van mijn zaak. Zelfs mijn voicemailinstellingen moest eraan geloven. 🙂

Vanuit dit inzicht leerde ze me op verschillende manieren een volledig merkverhaal te brengen naar mijn klanten toe. Zo gaf ze me bijvoorbeeld tips rond mijn huisstijl, de aankleding van mijn instituut, de manier van communiceren op sociale media en ga zo maar door.

Ze bundelde deze info in een handig naslagwerk. Hierin vond ik alle voorbeelden, tips en to do’s terug zodat ik nadien onmiddellijk aan de slag kon.”

De resultaten zijn er

“Deze opleiding werkt! Sinds ik meer inzet op een juiste klantenbeleving, krijg ik ongelooflijk veel leuke complimentjes van mijn klanten. Ze zien een duidelijk verschil. Het totaalplaatje klopt voor hen en dat appreciëren ze enorm.

Daarnaast merk ik dat dames die vroeger eerder een afwachtende houding hadden, nu sneller overgaan tot actie. En dat is alleen maar positief.”

Inzetten op klantenbeleving is een must!

“Ik zou iedereen deze opleiding rond klantenbeleving aanraden. Doordat Lisa zo grondig en persoonlijk te werk gaat, ontdekt ze ook dingen die je als zaakvoerder niet meer ziet en die soms een volwaardige beleving van je merk in de war sturen. Zo vormt ze the finishing touch voor je zaak.”

 

www.allureskincare.be

Wil je ook inzetten op een originele en professionele klantenbeleving? Of besef je hoe belangrijk een klantgerichte service is? Ontdek dan de opleiding ‘Boost je klantenbeleving’ van OpmerKelijk.