Individuele opleiding ‘Boost je klantenbeleving’

Klantenbeleving, klantentevredenheid en een klantgerichte service worden alsmaar grotere en kostbaardere troeven waarmee je als eigenaar-ondernemer toch nog het persoonlijke onderscheid kan maken in de huidige digitale wereld. De beleving die je creëert en de service die je geeft in je totale branding, hebben een rechtstreekse impact op het enthousiasme van je klanten. Je zorgt daarmee niet alleen voor trouwe fans, maar ook voor invloedrijke ambassadeurs en geloofwaardige beïnvloeders die je merk ‘vermerkvuldigen’. Door te excelleren in elke stap die de klant doorloopt kan je als bedrijf een enorm onderscheid maken ten opzichte van andere spelers op de markt. Maar hoe zorg je er als ondernemer samen met je team voor dat alles van het begin tot het einde ‘klopt’ in de ogen van de klant? Dat is de centrale vraag waarmee onze brandingconsultant Lisa aan de slag gaat in deze individuele opleiding ‘Boost je klantenbeleving’.

Lisa OpmerKelijkNa een grondige voorbereiding komt Lisa bij jou ter plaatse in je bedrijf en geeft ze een opleiding op maat om je klantenbeleving en klantgerichte service te laten excelleren van het begin tot het einde. Ze bespreekt veel kleine en grote items op maat van je merk waarmee jij en/of je team vaak onbewust geen rekening zullen houden bij het contact met je klanten. We leggen het accent altijd op jouw specifieke bedrijf, maar na de opleiding ken je het antwoord op onder meer deze vragen:

  • Welke eerste indruk ervaren je klanten online en offline in je bedrijf?
  • Welke zaken kan je nog extra integreren in je werking om mond-tot-mondreclame te genereren?
  • Wat kan je versterken in de totale klantenervaring en/of -service?
  • Welke extra details zouden je klanten helemaal super enthousiast kunnen maken?
  • Hoe kan je een blijvende indruk achterlaten bij je klanten?
  • Wat zijn de grootste fouten die het personeel vaak onbewust maakt bij de beleving van de klanten?
  • Welke afspraken zijn er intern cruciaal voor een uniforme klantenbeleving?
  • Hoe kan je meer uit klachten halen?

Praktisch:

  • We plannen het tijdstip van de opleiding in onderling overleg.
  • We stemmen vooraf je vragen en verwachtingen af.
  • De opleiding duurt 2,5 tot 3 uur en vindt plaats bij jou op het bedrijf. Tot een afstand van 120 kilometer heen en terug rekenen we geen verplaatsingskosten. Vanaf 120 kilometer rekenen we 0,40 euro (excl. btw) per kilometer.
  • Na de opleiding bezorgen we je een praktische analyse om je klantenbeleving gericht te versterken.

Deze opleiding kost 595 euro (excl. btw), maar komt in aanmerking voor 40 % subsidie via de kmo-portefeuille. Voor een extra (anoniem) bezoek aan je bedrijf voorafgaand aan je opleiding, extra afstemmomenten na je opleiding of voor de praktische opleiding van je team bezorgen we graag een offerte op maat. In deze opleiding komt een korte bespreking van de belangrijkste aandachtspunten in je interieur aan bod. Wens je echter aansluitend op je opleiding een doorgedreven analyse van je interieur, dan verwijzen we je graag door naar de Interieurscan van No Nonsense Design.

Wil je ook je klantenbeleving en klantgerichte service een boost geven met een opleiding op de locatie van je bedrijf zodat we je klantenreis zelf optimaal kunnen ervaren en bespreken? Neem contact op voor meer informatie of om je opleiding te plannen via lisa@opmerkelijk.be.

Wanda Van Oeffelen, zaakvoerster van Allure

Doordat Lisa zo grondig en persoonlijk te werk gaat, ontdekt ze ook dingen die je als zaakvoerder niet meer ziet en die soms een volwaardige beleving van je merk in de war sturen. Zo vormt ze the finishing touch voor je zaak. Lees meer “Wanda Van Oeffelen, zaakvoerster van Allure”

Wanda Van Oeffelen
Allure

Jessica Van Humbeeck, zaakvoerster van Thee met een Verhaal

Het gedetailleerde rapport dat ik nu in handen heb, vormt voor mij en mijn mensen een groeiplan voor de komende jaren. Samen implementeren we stapje voor stapje alle ideeën – en dat zijn er enorm veel – om onze klanten aan ons te binden met meer beleving. Lees meer “Jessica Van Humbeeck, zaakvoerster van Thee met een Verhaal”

Jessica Van Humbeeck
Thee met een Verhaal