Laurie De Moor, B2B Trainer en Head of Academy bij Cent Pur Cent en i.am.klean

Caroline Rigo van cosmeticamerken Cent Pur Cent en i.am.klean gaat voluit voor een win-winrelatie met haar externe verkooppunten. Ze wil niet alleen de sales van Cent Pur Cent bij apothekers en i.am.klean bij schoonheidsinstituten boosten, maar ook hun totale verkoop stimuleren. Samen met haar collega Laurie De Moor gaat ze zonder enige twijfel voor dat… Lees meer “Laurie De Moor, B2B Trainer en Head of Academy bij Cent Pur Cent en i.am.klean”
Carla Van Corenland, zaakvoerster van Fiscadvies (Leuven)

Carla Van Corenland van Fiscadvies was zelf al een bezige bij op LinkedIn. Als onderneemster gelooft ze honderd procent in het professionele belang van dit platform. Dit enthousiasme over LinkedIn wilde ze graag overbrengen op haar team. Daarom ging Carla te rade bij Sofie van OpmerKelijk voor een LinkedIn-opleiding op maat van haar team. Op… Lees meer “Carla Van Corenland, zaakvoerster van Fiscadvies (Leuven)”
Kevin Coppieters, beleidsadviseur bij KBC

Een hechte relatie creëren tussen bankier en klant is een van de belangrijkste doelstellingen van KBC. Om dat doel te bereiken, richtte de bank zijn pijlen op LinkedIn, een medium waarmee KBC zowel zijn merk als zijn verhaal wil uitdragen. Maar omdat LinkedIn voor de meeste medewerkers nog veel geheimen had, klopte Kevin Coppieters, beleidsadviseur… Lees meer “Kevin Coppieters, beleidsadviseur bij KBC”
Greet Germeys, zaakvoerster van ERA Visitas

Greet Germeys runt haar immokantoor ERA Visitas al jaren met veel gedrevenheid. Maar door de snelle opkomst van sociale media kampte ze met heel wat vragen. Ze was zelfs een beetje wantrouwig tegenover deze nieuwe online communicatiekanalen. Maar onlangs besliste ze om al haar bedenkingen aan de kant te schuiven en een individueel socialemediatraject bij… Lees meer “Greet Germeys, zaakvoerster van ERA Visitas”
Rosaly Bettens, zaakvoerster van Naturelle

Rosaly Bettens volgde een brandingtraject bij Katlijn Voordeckers van OpmerKelijk. Het resultaat was een sprankelend nieuw concept voor haar schoonheidsinstituut Naturelle. Rosaly wilde haar nieuwe aanpak en concept maar wat graag optimaal verspreiden via sociale media. En om dat voor honderd procent in lijn te doen met haar nieuwe branding, riep ze de hulp in… Lees meer “Rosaly Bettens, zaakvoerster van Naturelle”
Joke Decru, directeur van AAP vzw

Een positieve mens-dierrelatie in de maatschappij, dat is het doel van Joke Decru. Met haar organisatie AAP vzw gaat ze daar voor honderd procent voor. Om haar merk en inventieve concept nog meer kracht bij te zetten, wilde Joke alle mogelijkheden van sociale media ontdekken en benutten. Daarvoor klopte ze aan bij OpmerKelijk, waar socialemedia-expert… Lees meer “Joke Decru, directeur van AAP vzw”
Petra Rubens, zaakvoerster van Talent4People
LinkedIn is hét zakelijke onlinenetwerk. Professionals gebruiken het platform om interessante contacten te leggen en om zichzelf en hun bedrijf voor te stellen. Petra Rubens, zaakvoerster van hr-kantoor Talent4People, is al jaren een intensieve LinkedIn-gebruiker. Uit haar brandingtraject bij OpmerKelijk bleek nog maar eens hoe belangrijk LinkedIn is binnen de communicatiestrategie van Talent4People. Zowel voor werving en… Lees meer “Petra Rubens, zaakvoerster van Talent4People”
Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode
Geef je een feestje? Ben je op zoek naar inspirerende quotes? Dan is Pinterest hét socialemediaplatform. Je vindt er toffe foto’s van verrukkelijke gerechten, fancy interieurs en sprookjeshuwelijken. Pinterest kun je vergelijken met je prikbord van vroeger. Ga je trouwen? Dan maakt Pinterest je helemaal gek. En dat is Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode, natuurlijk… Lees meer “Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode”
Tinneke Geukens, zaakvoerster van Ingentia Advocaten
LinkedIn biedt ontzettend veel mogelijkheden voor ondernemers. Tinneke Geukens van Ingentia Advocaten experimenteerde al met LinkedIn maar botste vaak op haar beperkte kennis van het medium. Het gevolg? Lange zoektochten, veel tijdverlies en nog meer ergernis. Ze besloot de individuele LinkedIn-opleiding van OpmerKelijk te volgen. Perfect voorbereid Tinneke Geukens: “Ik had Sofie vooraf laten weten tot waar… Lees meer “Tinneke Geukens, zaakvoerster van Ingentia Advocaten”
Mieke Cassiers, zaakvoerster van Chocola-Tuti
Mieke Cassiers van Chocola-Tuti verleidt met haar chocoladeworkshops jong en oud. Facebook is voor haar een belangrijk medium en ze zet er dan ook al een tijdje op in. Maar ze was ervan overtuigd dat ze met een frequentere aanwezigheid en een plan van aanpak nog beter zou scoren. Tijdens haar brandingtraject bij OpmerKelijk besliste Mieke daarom om een individuele… Lees meer “Mieke Cassiers, zaakvoerster van Chocola-Tuti”