Kristof Buelens, zaakvoerder van Maison BU

Een gewoon bezoekje aan het kapsalon? Ondernemer Kristof Buelens pakt het liever anders aan. Als kapper verrast hij graag elke gast met een buitengewone experience in zijn atelier voor hair & beauty. Om zijn unieke visie te onderstrepen, bedenkt Kristof de nieuwe merknaam Maison BU. Maar daar blijft het niet bij,… Lees meer “Kristof Buelens, zaakvoerder van Maison BU”
Caroline Rigo, zaakvoerster Rigorgeous

Cent Pur Cent, Café Beauté, i.am.klean … Merken die ongetwijfeld een belletje doen rinkelen. De rode draad van deze sterke brands is onderneemster Caroline Rigo. Voor haar overkoepelende merk Rigorgeous volgde ze alvast een strategisch brandingtraject bij Opmerkelijk. Maar het kriebelde bij Caroline naar meer. Voor haar nieuwe brand wilde ze groeien naar een… Lees meer “Caroline Rigo, zaakvoerster Rigorgeous”
Caroline Rigo, zaakvoerster van i.am.klean

Caroline Rigo heeft een duidelijke missie voor ogen. Ze wil iedere vrouw doen stralen, waarbij ze niet perfect hoeft te zijn, maar… Lees meer “Caroline Rigo, zaakvoerster van i.am.klean”
Caroline Rigo, zaakvoerster van Rigorgeous (Hasselt)

Met maar liefst twee make-uplijnen (i.am.klean en Cent Pur Cent), haar Blush Academy en de belevingsstore Café Beauté is Caroline Rigo… Lees meer “Caroline Rigo, zaakvoerster van Rigorgeous (Hasselt)”
Wanda Van Oeffelen, zaakvoerster van Allure

Na haar OpmerKelijk brandingtraject wist Wanda Van Oeffelen perfect waarvoor haar schoonheidsinstituut Allure stond. Om deze duidelijke branding door te trekken naar elk bezoekje of contact, koos ze voor de opleiding ‘Boost je klantenbeleving‘ bij OpmerKelijk. Lisa nam deze taak met veel allure en enthousiasme op zich. Lees meer “Wanda Van Oeffelen, zaakvoerster van Allure”