• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
  • Boeken
    • TOPgeMERKt
    • TOPgeMERKT e-books
    • VerMERKvuldig!
  • Ons verhaal
    • Ons team
    • Onze TOPgeMERKt-trainers
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • FAQ
  • Agenda
  • Lezing TOPgeMERKt
  • Contact
+32 493 34 41 28
  • 0Winkelwagen
Een Opmerkelijk sterk merk | Opmerkelijk
  • Branding
  • Communicatie
  • Klantbeleving
  • TOPgeMERKt
  • Academy
  • Onze aanpak
  • Gratis intakegesprek
  • Menu Menu

Horeca

Delphine De Meyer, zaakvoerster van Nog

Testimonial brandingtraject Delphine De Meyer

Delphine De Meyer bruist van de ideeën. Met haar concept ‘Nog’ voorziet ze zowel particulieren als bedrijven en feestgangers van gezonde voeding. Het enige probleem? Met een overvloed aan keuze op de menukaart van het ondernemerschap had ze nood aan een duidelijk strategisch concept. Opmerkelijk schotelde haar een gesmaakt brandingplan voor. Gezocht: structuur “Veel ideeën,… Lees meer “Delphine De Meyer, zaakvoerster van Nog”

Delphine De Meyer
Nog

Jack en Karien Knapen, zaakvoerders van Brood met een verhaal

Testimonial Brood met een verhaal

Jack en Karien houden van brood. In hun bakkerij in Bocholt serveren ze hun klanten het beste uit hun oven. Ook vennoot Arne deelt diezelfde passie. Maar als ondernemers denken ze graag wat verder dan granen en gist, en beseffen ze hoe belangrijk een sterk merk is. Daarom zetten ze brandingexpert Katlijn aan het bakken.… Lees meer “Jack en Karien Knapen, zaakvoerders van Brood met een verhaal”

Jack en Karien Knapen
Brood met een verhaal

Yves Beckers en Petra Wouters, zaakvoerders van ‘t Veldt (Retie)

Yves Beckers en Petra Wouters, en hun zakenpartners Rob en Caroline, boden met hun zaak ’t Veldt voor ieder wat wils: een zomerbar, een sfeervolle feestlocatie, gezellige teambuildings, uitdagende obstacle runs, perfecte kinderfeestjes, en ga zo maar door. Maar net dit uitgebreide aanbod maakte het voor hen moeilijk. Want ze slaagden er maar niet in… Lees meer “Yves Beckers en Petra Wouters, zaakvoerders van ‘t Veldt (Retie)”

Yves Beckers en Petra Wouters
't Veldt

André Claessens van Traiteur Claessens André (Zaventem)

André Claessens wil niet de zoveelste traiteur in het rijtje zijn. Daar past hij voor. Als zorgtraiteur wil hij zich duidelijk profileren op de markt. Maar al snel besefte hij dat hij daarvoor strategische keuzes moest maken. Wie is de doelgroep van mijn zaak? Waaruit bestaat het aanbod precies? Welke opportuniteiten pak ik vast en… Lees meer “André Claessens van Traiteur Claessens André (Zaventem)”

André Claessens
Traiteur Claessens André

Ben Sanders en Thérèse Dirkx, zaakvoerders van EEThentiek (Arendonk)

Ben Sanders en Thérèse Dirkx zijn geen groentjes in het vak. Al jaren runnen ze het succesvolle ETM Catering waarbij ze bedrijven en grotere groepen laten genieten van pareltjes uit hun keuken. Sinds kort gaan ze nog een stap verder: ze verkopen authentieke, lekkere en gezonde afhaalgerechten en heel wat extra’s via hun eigen conceptstore.… Lees meer “Ben Sanders en Thérèse Dirkx, zaakvoerders van EEThentiek (Arendonk)”

Ben & Thérèse Sanders-Dirkx
EEThentiek

Geert Goffin, zaakvoerster van gast-vrij

Tijdens een professionaliseringstraject van Toerisme Limburg werd de zaak van Geert Goffin van a tot z geanalyseerd. Uit dat onderzoek bleek dat vooral de communicatie rond haar drie vakantiewoningen beter kon. Omdat ze dankzij haar brandingtraject kon terugblikken op een positieve ervaring met OpmerKelijk, koos Geert voor dezelfde professionele aanpak om haar communicatie aan te… Lees meer “Geert Goffin, zaakvoerster van gast-vrij”

Geert Goffin
gast-vrij

Kris Vanstraelen en Nicole Reynders, zaakvoerders van Het Buskruid

Kris Vanstraelen en Nicole Reynders runnen al jaren hun hotel Het Buskruid in Lummen. Na een doorlichting van Toerisme Limburg kwamen er heel wat positieve aspecten naar boven. Een mysteryguest gaf een gunstige evaluatie en hun niet-alledaagse ontbijt kreeg een pluim. Maar er waren ook stevige werkpunten, zoals een gebrek aan merkbeleving en een gedateerde… Lees meer “Kris Vanstraelen en Nicole Reynders, zaakvoerders van Het Buskruid”

Kris Vanstraelen en Nicole Reynders
Het Buskruid

Maak een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek

Maak hier je afspraak

Wil je leren hoe je écht opgemerkt wordt?

Ja, ik wil mijn merk nog sterker laten opmerken.

Opmerkelijk is erkend dienstverlener voor tussenkomst via de kmo-portefeuille

KMO portefeuille

Een opmerkelijke TOPbeleving creëren voor je klanten?

Ontdek ons advies rond klantbeleving.

Volg Opmerkelijk op
sociale media

@opmerkelijk.agency
Opmerkelijk Agency & Academy
Branding🔹Communication🔹Customer Experience Agency & Academy #jemerksterkermaken #jemerkwaarmaken #jemerkgrootsmaken ➡️ Ontdek ons aanbod:
  • Wat als jouw merk het verhaal wordt dat anderen navertellen? Het overkwam @andre_claessens, zaakvoerder van @zorgtraiteurclaessensandre. 

Toen André tijdens een keynote van @katlijn_voordeckers spontaan op haar afstapte, had hij vooral veel strategische vragen: “Wie is vandaag eigenlijk écht mijn doelgroep? Hoe differentieer ik mijn aanbod? Wat is mijn langetermijnvisie?” Die openheid werd de start van een intens traject met Opmerkelijk. 

Samen gingen we aan de slag met zijn merkpositionering, strategische keuzes, duurzaamheid, klantbeleving en marktkansen. Niet met losse ideeën, maar met een heldere structuur, een krachtig merkverhaal en een strategie die klopt. En het resultaat? André groeide uit tot een topondernemer die niet alleen genomineerd werd voor kmo van het jaar, maar vooral een merk bouwde dat inspireert. 

In zijn eigen woorden: “Als je zelf ondernemer bent, dan weet je wat het betekent om voluit te gaan. Maar met Opmerkelijk kreeg ik een extra versnelling. Eentje die ik zelf nooit had kunnen bedenken.” 

Vandaag inspireert André op zijn beurt andere ondernemers. Niet als spreker, maar als levend voorbeeld van wat strategische keuzes écht kunnen opleveren. 

Wil jij ook een merk bouwen dat impact maakt én inspireert? Vraag je vrijblijvend intakegesprek aan via de link in bio! 

#merkpositionering #strategischverhaal #kmo #zorgtraiteurclaessensandré #brandingtraject #klantbeleving #opmerkelijkagency
  • "Rebranding? Dat is alleen als je merk in de problemen zit… toch?" 

Die vraag krijgen we bij Opmerkelijk wel vaker. Maar rebranding gaat niet over reageren op een crisis, het gaat over kansen. Vooruitziende kmo’s en familiebedrijven kiezen bewust voor een rebranding om hun merk te versterken, zich aan te passen aan een veranderende markt of om strategisch te groeien. 

Rebranding draait om helderheid. Om focus. En om een merkidentiteit die aansluit met waar jij vandaag voor staat – én waar je naartoe wil. 

Bij Opmerkelijk begeleiden we eigenaar-ondernemers die hun merk willen afstemmen op de toekomst. We vertrekken vanuit jouw unieke sterktes en bouwen een merk dat niet alleen herkenbaar is, maar ook relevant en onderscheidend blijft. 

Wacht dus niet tot het ‘moet’. Een rebranding is geen reddingsboei, maar een groeiversneller. 

Wil jij ontdekken hoe een rebranding jouw merk kan laten groeien? Vraag dan een vrijblijvend intakegesprek aan via de link in bio. 

#merkpositionering #rebranding #kmo #familiebedrijf #merkidentiteit #strategie
Bekijk op Instagram
© Opmerkelijk - Eggestraat 10, 3581 Beverlo - +32 493 34 41 28 - officemanager@opmerkelijk.be - disclaimer - privacy - algemene voorwaarden | webdesign We aRe Connected
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}