Sofie Frederickx, zaakvoerder van Freja Interior Concepts
“Tijdens het adviestraject liet Katlijn alle puzzelstukjes samenvallen” Een zaak runnen zonder goed en wel te beseffen wat je corebusiness is? Dat zorgt voor heel wat chaos, onrust en gemiste kansen. Sofie Frederickx, zaakvoerder van Freja Interior Concepts, kan erover meespreken. Wie is hun doelpubliek? Waar mogen de klanten zich aan verwachten? En waarin maken… Lees meer “Sofie Frederickx, zaakvoerder van Freja Interior Concepts”
Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix
“Wat is onze meerwaarde in de markt?” Met die vraag kwam Kim Vaessen, CEO van Climatrix, bij Opmerkelijk aankloppen. “We misten een sterk uitgewerkte identiteit voor Climatrix met een duidelijke merkbelofte. Katlijn kon exact de helderheid bieden die we nodig hadden. Wat zij met een merk strategisch doet is fenomenaal, daar kan geen enkel ander… Lees meer “Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix”
Elisa Vermeulen, zaakvoerster van Ossiado
Ossiado is een partner en expert in bodemuitdagingen- en kansen. Of met andere woorden: een bedrijf in een zeer specifieke sector dat nood had aan een sterke merkidentiteit, merkstrategie en een sterk merkverhaal. Opmerkelijk ging de uitdaging niet uit de weg en bezorgde zaakvoerster Elisa Vermeulen een brandingtraject van onschatbare wAARDE. Beloftevolle blikopener “Ik ontmoette… Lees meer “Elisa Vermeulen, zaakvoerster van Ossiado”
Ellen Coenen, zaakvoerster van Signature Ellen Coenen
Sfeer is maatwerk. Wat een klant precies verwacht, is heel persoonlijk. Dat inzicht geldt niet alleen voor het aanbod van Ellen Coenen maar ook voor haar aanpak. Als meester in sfeerstyling brengt ze huiselijke sfeer tot leven met raamdecoratie. Met meer dan tien jaar ervaring in het vak weet ze precies wat een klant nodig… Lees meer “Ellen Coenen, zaakvoerster van Signature Ellen Coenen”
Nicole Driesen, architectenbureau Do Modus
Architectenbureau Do Modus ontwerpt eengezins- en groepswoningen waarbij optimaal wooncomfort en een echt thuisgevoel centraal staan. Na 25 jaar voelde Nicole aan dat het tijd was om een nieuwe weg in te slaan. Het doel? Zich met een nieuwe branding en een doordachte communicatie onderscheiden van haar concurrenten, om zo nog meer potentiële klanten te overtuigen.… Lees meer “Nicole Driesen, architectenbureau Do Modus”