Sabine Pannemans en Tine Deldycke van CKS Elektrotechniek
“Doordat Katlijn de juiste vragen stelde, kwamen we samen tot de juiste conclusies” De grootste uitdaging van CKS Elektrotechniek? De juiste medewerkers vinden. Opmerkelijk verfijnde hun employer branding en reikte concrete handvaten aan. Hoe trek je potentiële medewerkers aan, en vooral: hoe hou je hen aan boord? Een vraag die Sabine Pannemens en Tine Deldycke… Lees meer “Sabine Pannemans en Tine Deldycke van CKS Elektrotechniek”
Pascal Wintmolders en Bea Princen, zaakvoerders van Wintmolders
“Katlijn leerde ons te kijken naar de échte meerwaarde die Wintmolders de klant biedt” Wintmolders is een familiebedrijf met meer dan 75 jaren op de teller, waar intussen de vierde generatie aan het werk is. Je vindt er machtige machinerie die het werk van tuin- en landbouwbedrijven en de industrie flink vergemakkelijkt. Maar waarmee Wintmolders… Lees meer “Pascal Wintmolders en Bea Princen, zaakvoerders van Wintmolders”
Raf Jansen, zaakvoerder van LUCO
Wat zit er in je bedrijf, en hoe haal je dat eruit? Hoe vertel je de klant zo efficiënt en doeltreffend mogelijk over datgene wat je doet? Het is een vraag die talloze ondernemers zichzelf stellen. Raf Jansen zocht naar een branding die samenviel met waar zijn bedrijf, LUCO, voor stond en vond na grondig… Lees meer “Raf Jansen, zaakvoerder van LUCO”
Vanessa Morini, zaakvoerder van TRU Global Solutions
TRU is expert in critical cleaning voor de sectoren lifescience, hightech food en hightech. Ze waren al actief in België en Nederland maar wilde nieuwe markten benaderen binnen en buiten de grenzen van ons continent. Een sterk merk en doordachte communicatie was essentieel om op te vallen tussen de concurrentie, zeker wanneer je zoals TRU… Lees meer “Vanessa Morini, zaakvoerder van TRU Global Solutions”
Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix
“Wat is onze meerwaarde in de markt?” Met die vraag kwam Kim Vaessen, CEO van Climatrix, bij Opmerkelijk aankloppen. “We misten een sterk uitgewerkte identiteit voor Climatrix met een duidelijke merkbelofte. Katlijn kon exact de helderheid bieden die we nodig hadden. Wat zij met een merk strategisch doet is fenomenaal, daar kan geen enkel ander… Lees meer “Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix”
Raf Coomans, zaakvoerder van Auva
Van EuroSys naar Auva. Het leek voor Raf Coomans een simpele klus. Maar het bleek niet zo simpel om klanten helemaal mee te krijgen in het verhaal. Ze bleven hangen in de oude benaming en misten een duidelijk zicht op wat Auva voor hen kon doen. Als zaakvoerder wist Raf wat hem te doen stond:… Lees meer “Raf Coomans, zaakvoerder van Auva”