Onze klanten
Opmerkelijk bedacht, versterkte, trainde en verbond de afgelopen jaren al heel wat merken. Wat hebben deze merken gemeen? Ze durfden opmerkelijk te zijn en wisten dat een sterk(er) merk niet zomaar uit de lucht komt vallen maar dat het een grondige expertise in branding, een doordachte strategische aanpak en een flinke portie opmerkelijk creatief denkwerk vraagt. Eigenaar-ondernemers uit heel Vlaanderen – van Limburg tot aan de kust – deden hiervoor beroep op de brandingaanpak van Opmerkelijk, een aanpak die zich sterk onderscheidt door zowel een doorgedreven strategische als creatieve expertise én kunde te combineren. Durf jij Opmerkelijk te zijn?
Klik op een categorie voor testimonials per sector.
Kristof Buelens, zaakvoerder van Maison BU
“Katlijn creëerde een uniek en buitengewoon creatief concept waarmee ik mijn business kan structureren én de nodige slagkracht op de markt krijg. Dankzij de vier pijlers van mijn concept kan ik me nu duidelijk onderscheiden van al mijn conculega’s.” Lees meer “Kristof Buelens, zaakvoerder van Maison BU”
Caroline Rigo, zaakvoerster van Rigorgeous (Hasselt)
Het was voor mij heel belangrijk dat Katlijn mijn activiteiten strategisch structureerde en een overkoepelende merknaam bedacht. Als onderneemster zat ik er te dicht op. Katlijn zorgde voor een duidelijk merkverhaal voor de verschillende pijlers van mijn business en creëerde zo een rode draad door het geheel. Lees meer “Caroline Rigo, zaakvoerster van Rigorgeous (Hasselt)”
Ann Van den Rijn en Kim Semadeni van Effect4Business (Rumst)
Katlijn en haar team blinken uit op verschillende domeinen: de professionele aanpak, de klantgerichtheid, de kennis van zaken, het gegarandeerde resultaat … Op het einde van het brandingtraject krijg je een strategisch brandingplan in handen. Een stevige houvast die jaren meegaat! Lees meer “Ann Van den Rijn en Kim Semadeni van Effect4Business (Rumst)”
Richard Maes en Marleen Nelissen, zaakvoerders van Fintegriteit (Hasselt)
Het leukste aan dit brandingtraject is dat je echt samenwerkt naar een gericht doel toe. De inspanningen die je doet, integreert Katlijn perfect in je branding. Op geen enkel moment houdt ze je handje vast. Ze zet eerder, samen met de zaakvoerders, haar schouders onder het merk. Lees meer “Richard Maes en Marleen Nelissen, zaakvoerders van Fintegriteit (Hasselt)”
Bert Vandermeer en Petra Rubens, zaakvoerders van The Water Purifier
Samen met Katlijn namen we bijvoorbeeld ook onze bedrijfsstructuur onder de loep: waar de risico’s zitten, welke groeimarkten er zijn, enzovoort. Bert en ik waren het gewend om vanuit ons product te vertrekken. Daar bracht Katlijn absoluut een verandering in. Lees meer “Bert Vandermeer en Petra Rubens, zaakvoerders van The Water Purifier”