Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix
“Wat is onze meerwaarde in de markt?” Met die vraag kwam Kim Vaessen, CEO van Climatrix, bij Opmerkelijk aankloppen. “We misten een sterk uitgewerkte identiteit voor Climatrix met een duidelijke merkbelofte. Katlijn kon exact de helderheid bieden die we nodig hadden. Wat zij met een merk strategisch doet is fenomenaal, daar kan geen enkel ander… Lees meer “Kim Vaessen, zaakvoerder van Climatrix”
Elisa Vermeulen, zaakvoerster van Ossiado
Ossiado is een partner en expert in bodemuitdagingen- en kansen. Of met andere woorden: een bedrijf in een zeer specifieke sector dat nood had aan een sterke merkidentiteit, merkstrategie en een sterk merkverhaal. Opmerkelijk ging de uitdaging niet uit de weg en bezorgde zaakvoerster Elisa Vermeulen een brandingtraject van onschatbare wAARDE. Beloftevolle blikopener “Ik ontmoette… Lees meer “Elisa Vermeulen, zaakvoerster van Ossiado”
Ellen Coenen, zaakvoerster van Signature Ellen Coenen
Sfeer is maatwerk. Wat een klant precies verwacht, is heel persoonlijk. Dat inzicht geldt niet alleen voor het aanbod van Ellen Coenen maar ook voor haar aanpak. Als meester in sfeerstyling brengt ze huiselijke sfeer tot leven met raamdecoratie. Met meer dan tien jaar ervaring in het vak weet ze precies wat een klant nodig… Lees meer “Ellen Coenen, zaakvoerster van Signature Ellen Coenen”
Herman en Claudia Aendekerk, zaakvoerders van Aendekerk Immobiliën
De droom van Claudia Aendekerk is heel duidelijk: voor elke klant een droompand! Met haar kantoor Aendekerk Immobiliën zoekt ze de perfecte match tussen mensen en immo. En dat op een manier die haar duidelijk onderscheidt van haar collega-concurrenten. Dankzij haar brandingtraject bij OpmerKelijk kan Claudia haar sterktes nog meer uitspelen op de markt. En… Lees meer “Herman en Claudia Aendekerk, zaakvoerders van Aendekerk Immobiliën”
Nicole Driesen, architectenbureau Do Modus
Architectenbureau Do Modus ontwerpt eengezins- en groepswoningen waarbij optimaal wooncomfort en een echt thuisgevoel centraal staan. Na 25 jaar voelde Nicole aan dat het tijd was om een nieuwe weg in te slaan. Het doel? Zich met een nieuwe branding en een doordachte communicatie onderscheiden van haar concurrenten, om zo nog meer potentiële klanten te overtuigen.… Lees meer “Nicole Driesen, architectenbureau Do Modus”