Van TOPidentiteit tot TOPaandacht
Bij Opmerkelijk breng ik – Katlijn Voordeckers – jou samen met mijn team in zeven stappen naar een klantbeleving die de verwachtingen van je klanten vervult, regelmatig overtreft, en zelfs doordacht overstijgt.
Zo trek je niet alleen nieuwe klanten aan, maar creëer je ook trouwe, terugkerende klanten én krijg je positieve mond-tot-mondreclame. Je speelt bovendien gericht in op de grote uitdagingen van een klantreis die almaar meer phygital wordt en dus een combinatie van digitaal en fysiek contact is.
In mijn boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) help ik kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen op weg naar een grootse klantbeleving. De zeven doelgerichte stappen uit het boek – onderverdeeld in drie grote categorieën – vormen ook de basis van een strategisch adviestraject waarin ik jou persoonlijk begeleid met de customer experience van jouw merk.
We pakken samen jouw story experience, interaction experience en connection experience aan.
Wil je zelf graag aan de slag gaan met de inzichten van TOPgeMERKt? Download dan hier de negen e-books die je helpen op je remarkable journey naar een TOPbeleving!