Bert Vandermeer, zaakvoerder van The Water Purifier (Beverlo)
Bert Vandermeer wilde zijn producten zo duidelijk mogelijk voorstellen aan zijn potentiële klanten. Daarom vroeg hij OpmerKelijk om een overzichtelijke infographic te maken voor zijn bedrijf The Water Purifier.
Geen zotte kosten
Bert: “Op de markt zie ik veel spelers die de eindconsument overladen met info. Al die catalogi en datafiches kosten stukken van mensen en worden simpelweg doorgerekend aan de klant. Persoonlijk geloof ik hier niet in.
Daarom vroeg ik OpmerKelijk om een beknopte infographic te maken. Voor mij is dat dé manier om de klant een duidelijk plaatje te schetsen van wat wij als bedrijf doen, en dat op de meest voordelige manier.”
Een heldere structuur voor een breed palet aan producten en diensten
“Ons assortiment wordt in de infographic voorgesteld aan de hand van de vier pijlers van ons merkverhaal, waarvan we de sterke basis hebben gelegd in ons OpmerKelijke brandingtraject. Dat vormt een goede leidraad voor mijn verkoopteam. Terwijl ze een pijler bespreken, krijgt de consument ook de andere takken van The Water Purifier mee. Ik merk dat dit voor extra verkoop zorgt.”
Vertrouwen in professionaliteit
“Niet alleen de extra duidelijkheid en de mogelijkheden voor upselling zijn belangrijke voordelen van onze infographic. Deze tool ondersteunt ook de geloofwaardigheid van onze firma. In ons segment zijn er bedrijven van allerlei aard. Daarom is het voor ons heel belangrijk om professioneel over te komen en een vertrouwensband te creëren met de klant. Lisa van OpmerKelijk koos er bewust voor om beelden van ons en ons bedrijfsgebouw te integreren. Zo stralen we de degelijkheid en professionaliteit uit die we wensen.
Samengevat: de infographic van OpmerKelijk biedt ons absoluut de verkoopondersteuning die we zochten!”
Wil je, net zoals The Water Purifier uit Beverlo, ook je merk strategisch visualiseren en je sales boosten? Ontdek hoe je een infographic voor jouw business kan laten werken. Neem contact op voor meer informatie.