Interactieve dagopleiding TOPgeMERKt


Evenementgegevens


Kies voor een ongezien concurrentievoordeel door een phygital klantreis met een TOPbeleving


Rekening houdend met de huidige coronamaatregelen zullen we alle inspanningen leveren om alles veilig te laten verlopen. Bijkomende informatie kan je hieronder terugvinden bij het onderdeel ‘Waar en wanneer?’.

Voor wie?

Deze onmisbare opleiding is bedoeld voor ondernemers die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn.

Wat?

Hoe creëer je een TOPklantbeleving voor je merk in 7 stappen?

Die vraag staat in mijn boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) én in deze interactieve offline dagopleiding centraal. Ik leer je hoe je ook als k van kmo je klanten een TOPbeleving kan laten ervaren. Zelfs in een wereld waarin onze klanten veel veeleisender worden en eenvoudiger de weg vinden naar andere merken. Vandaag volstaat het echt niet meer om louter en alleen in te zetten op klantvriendelijkheid, klantenservice en klanttevredenheid. Nee, we gaan een concrete invulling geven aan hoe je kan uitgroeien tot een echt TOPmerk omdat je leert hoe je voortaan de verwachtingen van klanten nog beter kan inlossen, overtreffen of zelfs overstijgen.

Je wordt in deze dagopleiding meegenomen op klantbelevingsreis via een verrassende, snackbare, maar vooral ook doordachte structuur, waarmee je onmiddellijk aan de slag kan gaan in de praktijk. Je krijgt concrete handvaten om een diepgaande connectie met je klant te behouden tijdens elke fase van zijn phygital klantreis, waarbij persoonlijk contact en digitaliteit een sterke combinatie vormen.

Vanuit zeven relevante challenges leer je om op een toegankelijke manier een geweldige klantbeleving te creëren. Met haalbare inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen ondernemen. Kortom, een onmisbare opleiding voor ondernemers die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn.

Waarom deze opleiding volgen?

Je leert:

  • hoe je een unieke TOPidentiteit met een story experience creëert die het onderscheid maakt tegenover andere spelers in de markt
  • welke verbeterpunten je nooit uit het oog mag verliezen als je je aanpak en service enkele treden hoger wil krijgen tot een TOPniveau
  • waarmee je je klanten emotioneel kan raken voor een treffende ervaring met een geweldig gevoel
  • hoe je jezelf en iedereen van je team vleugels geeft, zodat ze bevlogen en betrokken omgaan met klanten
  • waarom data en andere digitale mogelijkheden onmisbaar zijn om je klanten TOPaandacht te kunnen geven

Durf jij de uitdaging aan? Top! Want na deze opleiding zal je als ondernemer eindelijk het gevoel hebben dat een TOPbeleving ook voor jouw merk haalbaar is.

In deze opleiding vertrek ik volledig vanuit de leefwereld van eigenaar-ondernemers en gebruik ik herkenbare voorbeelden, zodat de theorie heel tastbaar wordt. Ik laat je ook vooraf enkele voorbereidingen doen. Bovendien zal ik de deelnemers meerdere opdrachten in groep laten uitwerken en zal er veel ruimte zijn voor interactie.

Je werkt tijdens de opleiding aan een praktische customer journey map en gaat dus meteen aan de slag om de klantbeleving van je merk te boosten.

Waar en wanneer?

  • Deze opleiding vindt plaats bij United Experts op de site van be-MINE in Beringen. Wij zullen alle veiligheidsmaatregelen nemen om alles coronaproof te laten verlopen. Het aantal deelnemers zal beperkt worden om social distancing te respecteren.
  • Vrijdag 24 september 2021 van 9.30 tot 16.00 uur (ontvangst vanaf 9 uur). Maximaal 10 deelnemers.
  • Deze opleiding is erkend voor de kmo-portefeuille (erkenningsnummer Opmerkelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag excl. btw van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen). Meer info over de tussenkomst en werking van de kmo-portefeuille vind je via deze link.
  • Deelname kost 350 euro (excl. btw), inclusief catering t.w.v. 25 euro (heerlijk gezonde en lichte lunch) en je persoonlijke customer journey map. De factuur en het infodocument over de kmo-portefeuille ontvang je via e-mail binnen de vijf werkdagen na inschrijving. De catering (tot maximaal 25 euro per opleidingsdag) komt eveneens in aanmerking voor de kmo-portefeuille.

Schrijf je nu in

Ticket Prijs Aantal
24 september 2021 €350,00 Uitverkocht