Enkele topics die aan bod komen in dit webinar:
- Kan je een TOPbeleving creëren als je geen marketing- of customerexperienceafdeling in je bedrijf hebt?
- Moet je je klanten van het ene wowmoment in het andere laten vallen?
- Kies je het best voor een goede basis in klantbeleving of zet je vooral in op de extraatjes?
- Is je persoonlijkheid als ondernemer nog belangrijk in een phygital wereld, waarbij digitaliteit almaar belangrijker wordt?
- Volstaat klantvriendelijkheid om klanten met plezier te laten terugkeren?
Duur: 75 minuten
Tarief: 55 euro (excl. btw)
Let wel:
- Koop je een van de belevingsboxen rond TOPgeMERKt? Dan is dit webinar voor jou inbegrepen.
- Heb jij je al eerder voor deze prelaunch rond mijn boek geregistreerd als een van de eerste vijftig geïnteresseerden? Dan ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail over de beloofde gratis deelname aan dit webinar.
Praktisch:
Na je registratie wordt het betaalproces automatisch gestart (Bancontact). Je ontvangt een bevestiging via e-mail. De factuur ontvang je binnen de vijf werkdagen.
Na registratie ontvang je de link naar het webinar, zodat je live kan meevolgen. De opname blijft zeven dagen beschikbaar.
Wil je na de officiële boeklancering nog meer ontdekken over de zeven challenges van TOPgeMERKt? Schrijf je dan zeker in voor de online training op dinsdag 4 mei van 19.30 tot 21.30 uur.