Webinar “Je mond-tot-mondreclame online en offline boosten”

In dit webinar deelt Katlijn Voordeckers – zaakvoerster van OpmerKelijk en auteur van het boek VerMERKvuldig! (LannooCampus) – de strategie achter haar VerMERKvuldigmodel, waarmee je met doordachte inspanningen voor je mond-tot-mondreclame meer return kan bereiken voor je merk.

Met de drie stappen van het VerMERKvuldigmodel – identificeren, communiceren en integreren – versterk je je merk en laat je het groeien vanuit een onderbouwde aanpak.

Het VerMERKvuldigmodel is niet alleen een instrument om je merk bekender te maken, het levert ook een grote bijdrage aan de werking en strategie van je bedrijf.  Mond-tot-mondreclame is voor élke ondernemer een essentiële succesfactor om zijn bedrijf te laten groeien en meer omzet te creëren. Deze opleiding is bedoeld voor ondernemers die hun volgende groeistap willen zetten door anderen veel meer over hun merk te laten praten. Van enthousiaste fans en ambassadeurs tot professionele beïnvloeders en social influencers.

Enkele topics die aan bod komen:

  • Hoe creëer je een merk waarover anderen spontaan gaan vertellen?
  • Welke elementen hebben een enorme impact op je mond-tot-mondreclame?
  • Wat is het verschil tussen fans en ambassadeurs en hoe kan je ze nog meer enthousiasmeren voor je merk?
  • Wat is het verschil tussen beïnvloeders en social influencers en waarom is het een must om je beïnvloeders te kennen en erkennen?
  • Welke kleine en grote inspanningen kan je leveren om positieve mond-tot-mondreclame te behouden en negatieve mond-tot-mondreclame te vermijden?

Duur
+/- 90 minuten

Tarief
€ 75 euro excl. btw

Na je registratie wordt het betaalproces automatisch gestart.
Je ontvangt een bevestiging van je registratie via e-mail.
De factuur ontvang je binnen de vijf werkdagen na registratie.

Beschikbaarheid
Het webinar is beschikbaar vanaf het moment dat je betaling correct werd uitgevoerd.

Je kan het webinar op een zelfgekozen moment volgen vanaf je computer, tablet of smartphone.

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *