• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
  • Boeken
    • DriediMERKsioneel
    • TOPgeMERKt
    • TOPgeMERKT e-books
    • VerMERKvuldig!
  • Ons verhaal
    • Ons team
    • Onze TOPgeMERKt-trainers
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • FAQ
  • Agenda
  • Lezing TOPgeMERKt
  • Contact
+32 493 34 41 28
  • 0Winkelwagen
Een Opmerkelijk sterk merk | Opmerkelijk
  • Branding
  • Communicatie
  • Klantbeleving
  • TOPgeMERKt
  • Academy
  • Onze aanpak
  • Gratis intakegesprek
  • Menu Menu

Het verMERKvuldigmodel

Het VerMERKvuldigmodel is een model dat eigenaar-ondernemers heel concrete handvaten geeft om de mond-tot-mondreclame voor hun merk te vermenigvuldigen. Het is opgebouwd rond drie pijlers: identificeren, communiceren en integreren.

Mond-tot-mondreclame is voor eigenaar-ondernemers een van de sterkste communicatiekanalen die er zijn. Potentiële klanten, maar ook alle andere mensen rond een merk, hechten er over het algemeen veel meer geloof aan dan aan andere vormen van reclame. Ik werkte dit model in detail en met veel praktische voorbeelden uit in mijn boek VerMERKvuldig!. Ik gebruik het bij OpmerKelijk bovendien als basis voor een aantal opleidingen én voor de VerMERKvuldigscan.

De essentie van het VerMERKvuldigmodel

Om je mond-tot-mondreclame te vermenigvuldigen werk je bewust aan deze drie dimensies van je merk:

  1. Identificeer!

Bepaal waarvoor je staat als merk, waarin je het onderscheid maakt, wat je kwaliteiten zijn en hoe je relevanter wordt voor mensen. Zo kom je tot je merkidentiteit.

Want … een sterk merk weet precies waarom het zo sterk is.

  1. Communiceer!

Vertaal je merkidentiteit naar je communicatie en krijg zo je fans,

ambassadeurs en beïnvloeders gericht aan het praten over je merk.

Want … een sterk merk communiceert gericht en creëert bewust een positieve mond-tot-mondreclame.

  1. Integreer!

Laat je merkidentiteit ook optimaal tot uiting komen in je merkbeleving, je volledige aanpak en de methodiek van je bedrijf.

Want … een sterk merk integreert zijn identiteit en merkverhaal optimaal in zijn dagelijkse werking.

Wil je meer weten over het VerMERKvuldigmodel en de kracht ervan ontdekken voor jouw merk? Dan verwijs ik je graag naar mijn boek VerMERKvuldig! Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen, uitgegeven door LannooCampus en te koop in de meeste boekhandels en via dit bestelformulier.

Wil je het VerMERKvuldigmodel concreet laten toepassen op jouw merk?

Vraag je VerMERKvuldigscan aan

Maak een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek

Maak hier je afspraak

Wil je leren hoe je écht opgemerkt wordt?

Ja, ik wil mijn merk nog sterker laten opmerken.

Opmerkelijk is erkend dienstverlener voor tussenkomst via de kmo-portefeuille

KMO portefeuille

Een opmerkelijke TOPbeleving creëren voor je klanten?

Ontdek ons advies rond klantbeleving.

Volg Opmerkelijk op
sociale media

© Opmerkelijk - Eggestraat 10, 3581 Beverlo - +32 493 34 41 28 - officemanager@opmerkelijk.be - disclaimer - privacy - algemene voorwaarden | webdesign We aRe Connected
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}