(t)optimalisatiescan-van-je-merk_Opmerkelijk

(t)optimalisatiescan

Wat missen je klanten in hun digitale klantreis? En wat waarderen ze enorm als ze online met je merk in contact komen via je website en sociale media?

Kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen besteden bijzonder veel aandacht aan hun klantervaring op het moment dat de klant voor hen staat. Maar ze laten nog – onbewust – bijzonder waardevolle opportuniteiten liggen als hun klanten digitaal op pad gaan. Uit onderzoek blijkt nochtans dat klanten die een geweldige digitale beleving ervaren veel trouwer zijn, meer aankopen en enthousiaster mond-tot-mondreclame vertellen over je merk. En dat wil je toch, niet?

Help, hoe begin ik hier aan?

Maar hoe begin je hier haalbaar, gestructureerd en vooral efficiënt aan als eigenaar-ondernemer? Waar moet je op letten? En vooral hoe kan je de ontdekte opportuniteiten heel snel implementeren zodat deze investering ook onmiddellijk rendeert?

Daarvoor kan je bij Opmerkelijk terecht voor een (t)optimalisatiescan van je belangrijkste communicatiekanalen (website en sociale media). Met onze grote expertise en ervaring in strategische branding, communicatie en klantbeleving blijft er tijdens onze praktische analyse geen enkele opportuniteit onopgemerkt waarmee jij voortaan ook echt TOPgemerkt wordt.

Het resultaat?

Als eigenaar-ondernemer wil je geen gebakken lucht en daarom werken we met het TOPgeMERKt-model dat al duizenden ondernemers heel concreet mocht inspireren, zoals onder andere Cent Pur Cent, Ellen Coenen Raamdecoratie, Nicole Janssen Vastgoed, Eurorent en vele anderen.

We kunnen niet wachten om je met onze (t)optimalisatiescan de volgende meerwaarde te bieden:

  • Een overzicht van wat goed is en wat je zeker moet behouden op je website en socialemediakanalen.
  • Een analyse van wat minder goed is of wat ontbreekt en waarmee je klanten je merk online niet ten volle kunnen beleven.
  • Een super handige actielijst met quick wins waarmee je onmiddellijk aan de slag kan gaan. Of die wij voor jou in orde kunnen brengen als je zelf geen tijd hebt om het aan te pakken op korte termijn.
  • Een snelle optimalisatie van je digitale klantbeleving zodat die ook helemaal aansluit bij je fysieke klantbeleving en je klanten een TOPervaring laat beleven.

Wat is inbegrepen in de (t)optimalisatiescan?

  • Analyse van en advies over de lay-out, structuur en opbouw.
  • Controle van doorkliklinks en gebruiksvriendelijkheid.
  • Analyse en advies vanuit branding- en klantbelevingsstandpunt.
  • Advies vanuit het standpunt van de klant.

Wil je na de (t)optimalisatiescan, op basis van ons advies, bepaalde zaken door ons laten uitvoeren (telefonische terugkoppeling naar je webdesigner en/of aanpassingen op je socialemediakanalen)? Dan kan je hiervoor in regie bij ons terecht!

Klaar voor een kritische blik op alle gemiste kansen van je merk?