Klinken grote theorieën over klantbeleving onbereikbaar en te ver gegrepen? Dan is TOPgeMERKt jouw ideale redmiddel! Ontdek het strategisch onderbouwd managementboek in een ongedwongen no-nonsense stijl.
Voordeelpakket:
Bestel TOPgeMERKt en VerMERKvuldig! samen voor slechts 50 euro incl. btw (zonder verzendkosten) in plaats van 29,99 euro per boek.
Anderen over VerMERKvuldig!
“In VerMERKvuldig! deelt Katlijn Voordeckers haar uitgebreide ervaring en expertise met de lezer via heldere voorbeelden en een goed doordachte methode. Iedere ondernemer kan hier haar of zijn voordeel mee doen, want wie de voorgestelde praktische stappen volgt staat veel sterker in een wereld die gekenmerkt wordt door de toenemend belang van goede interne en externe merkcommunicatie. Het boek is geschreven in een aangename, overtuigende, maar niet belerende stijl en biedt ondernemers een goed doordachte marketing toolkit.”
Prof. dr. Allard van Riel van UHasselt
“VerMERKvuldig! mag gewoon niet in je boekenkast ontbreken. Als proeflezer kan ik zeggen dat dit boek je echt helemaal meesleept in de wondere wereld van mond-tot-mondreclame. Na het lezen besef je dat je – ondanks de toenemende digitalisering – door een persoonlijke aanpak echt nog wel het verschil kan maken in de creatie en beleving van je merk. Dankzij de concrete handvaten die het boek biedt, ga je de mond-tot-mondreclame voor je merk kunnen vermenigvuldigen. Het boek is academisch sterk onderbouwd, maar is op zo’n vlotte manier geschreven dat het uitnodigt om het in één adem uit te lezen en de tips meteen toe te passen. Een boek dat ik zeker nog vaak opnieuw zal vastpakken.”
Petra Rubens van Talent4People
“VerMERKvuldig! is een bijzonder sterk boek omdat het stevig theoretisch onderbouwd is, maar toch meteen bruikbaar is in de praktijk. Dat geeft het boek een erg grote geloofwaardigheid mee, die nodig is om kritische lezers aan boord te houden. Katlijn verwoordt de theorie op een heel toegankelijke manier, zonder de academische insteek uit het oog te verliezen. En dat is een kunst! De cases die de theorie ondersteunen, zijn heel verhelderend en boeiend. Ze zetten je bovendien meteen aan om in actie te komen. De taalkundige spitsvondigheden maken dit non-fictieboek voor elke liefhebber van taal en boeken bovendien extra fijn om te lezen. Ik zou het boek aanbevelen aan elke zaakvoerder van een kmo, maar het is volgens mij een absolute must voor dienstverleners.”
Ellen Coninx van Hegius Advocaten
“Dat ik hier nog niet zelf aan gedacht had! Die gedachte schoot voortdurend door mijn hoofd terwijl ik VerMERKvuldig! aan het lezen was. De situaties die Katlijn beschrijft zijn zo herkenbaar en de adviezen zo praktisch, dat je ze meteen in de praktijk kan en wil toepassen. En uit de reacties van je klanten, leveranciers en medewerkers merk je vervolgens dat haar adviezen over mond-tot-mondreclame echt wel werken. Dit boek was voor mij een eyeopener!”
Sara Reymen van Tekstueel
“Met heel veel interesse en goesting las ik VerMERKvuldig! in één ruk uit. Een must read voor elke ondernemer die zichzelf serieus neemt. Je krijgt heldere inzichten over hoe je je merk sterk in de wereld kan zetten door consequent te communiceren. Want een sterk verhaal over een sterk merk wordt gedeeld en zo krijg je fans, ambassadeurs en beïnvloeders. Wat dat allemaal precies inhoudt, verduidelijkt Katlijn in mensentaal in haar boek. Met tal van tips waarmee je onmiddellijk aan de slag kan. Kortom: een opmerkelijk boek voor opmerkelijke ondernemers!”
Griet Carens van Studio Mira
Webinar over VerMERKvuldig!
In het webinar “Je mond-tot-mondreclame online en offline boosten” deelt Katlijn de strategie achter haar VerMERKvuldigmodel, waarmee je met doordachte inspanningen voor je mond-tot-mondreclame meer return kan bereiken voor je merk. Ontdek alles over de online opleiding via deze link.
VerMERKvuldig! Academy
Je vindt heel wat handige tips over een SWOT-analyse voor je merk, testimonials en handige tools voor je content in onze VerMERKvuldig! Academy. Download de tips gratis via deze link.
Over de auteur:
Katlijn Voordeckers is bestuurder van Opmerkelijk, een Agency & Academy gespecialiseerd in Branding, Communication & Customer Experience. Met haar ruime ervaring als kmo-adviseur in de banksector en jarenlange expertise als Strategic Branding & Experience Expert bij Opmerkelijk begeleidt ze samen met haar team groeiende kleine merken om hun merkidentiteit, merkverhaal, merkstrategie en merkbeleving sterker te maken én waar te maken in de huidige phygital ondernemerswereld. In 2021 verscheen ook haar derde boek TOPgeMERKt: Een grootse klantbeleving creëren in zeven stappen bij LannooCampus.