fbpx

Vacature: ervaren Office Manager met grote liefde voor customer experience

Laat jouw sneaker een opmerkelijke indruk achter?

We geven het graag toe. We houden binnen ons team van proactieve, punctuele en positieve persoonlijkheden. Mensen die ervoor gaan. Die zich smijten. Zoals onze klanten. Gebeten om te ondernemen. Gedreven om hun merk in de markt te zetten.

Bij Opmerkelijk zijn we een agency gespecialiseerd in strategische branding & customer experience. Ze noemen ons white sneaker syndrome warriors, want we zijn in Vlaanderen (en Nederland) de bestrijders van anonieme merken die opgaan in de massa. Voor onze merken gooien we met grote gretigheid onze expertise, ervaring en ons strategisch inzicht in de strijd. En dat verwachten we ook van iedereen binnen ons team.

Opzienbarend? Zeker! Onweerstaanbaar? Heel graag. Opmerkelijk? Altijd! Niet alleen strategisch, ook administratief en operationeel. Hierbij is de klantgerichte, gestructureerde aanpak van onze Office Manager dan ook onlosmakelijk verbonden met de impact en kwaliteit van onze diensten. Jouw rol is in de werking van ons team cruciaal want we rekenen steeds op jouw totaaloverzicht en talent in ontzorging … Met jouw organisatorische kracht, sociale vaardigheden en proactieve instelling zorg je ervoor dat onze klanten en teamleden altijd op je kunnen rekenen. Jij bent de rots in de branding die steeds het hoofd koel houdt en ervoor zorgt dat elk project en elke taak naadloos verloopt.

Ben jij die persoon die opvalt door een  professionele bijdrage aan onze missie en visie? We zijn alvast heel benieuwd. Durf jij opmerkelijk te zijn en in je job te kiezen voor een sneaker die niet opgaat in de massa?

Office Manager (deeltijds – 80%)

Het zit in je DNA

  • Positiviteit, punctualiteit, oog voor detail, klantgerichtheid en proactiviteit zijn een cruciaal deel van je persoonlijkheid.
  • Je bent sociaal sterk en blinkt bovendien uit in een klantvriendelijke geschreven en mondelinge communicatie.
  • Verantwoordelijkheid opnemen en projecten of taken zeer gestructureerd en precies opvolgen maken je helemaal enthousiast.
  • Je denkt en handelt team- en oplossingsgericht, werkt graag autonoom en verliest de organisatiedoelen niet uit het oog.
  • Je legt gemakkelijk verbanden, houdt het hoofd koel bij drukte en geniet ervan om zaken te optimaliseren.
  • Je hebt een groot engagement voor de ontzorging van klanten en collega’s waardoor ze steeds op jou kunnen rekenen voor administratieve of operationele taken. Met oog voor detail kijk je opdrachten na op onregelmatigheden en je omgeving kent jou als een positief-kritische ‘foutenspeurneus’.

Vacature_ManagementAssistant_Opmerkelijk

Het zit in je bagage

  • Je hebt minstens een diploma op bachelorniveau en hebt minimum 5 jaar relevante ervaring binnen de domeinen van administratie, projectcoördinatie en klantenservice.
  • Je drukt je mondeling en schriftelijk vlot en correct uit in het Nederlands. Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Je hebt een doorgedreven kennis van MS Office: Word, PowerPoint, Teams en Outlook beheers je vlot. Je bent al vertrouwd met het gebruik van Teamleader. Van Excel heb je basiskennis.
  • Kennis van programma’s zoals Yuki, Canva, WordPress is een grote meerwaarde, maar deze programma’s kunnen nog aangeleerd worden.

Het zit in je ideale job

  • Je bent zeer vlot, hartelijk en correct in je telefonische, schriftelijke en persoonlijke communicatie met klanten, externe experts en collega’s.
  • Je bent bereid om onze merkstem en opmerkelijke administratieve flows op korte termijn volledig onder de knie te krijgen.
  • Je wordt het eerstelijnsaanspreekpunt voor onze klanten, partners en andere stakeholders waarbij niets je te veel is om een opmerkelijke en professionele klantbeleving te garanderen.
  • Je pakt diverse taken (offertes en facturen opmaken, verslagen samenvatten en nalezen, notuleren, agendaplanning, mailbeheer, afspraken opvolgen, intakegesprekken inplannen …) heel praktisch en correct aan en werkt ze autonoom af.
  • Je volgt offertes en facturatie op, beheert de timesheets en bent verantwoordelijk voor onze erkenning als dienstverlener binnen de kmo-portefeuille.
  • Je bereidt de administratieve en operationele taken van onze opleidingen voor en zorgt ervoor dat deze volledig verlopen volgens onze opmerkelijke spirit.
  • Je bent de onmisbare, betrouwbare rechterhand van onze bestuurder Katlijn en biedt ondersteuning en ontzorging aan het ganse team zodat zij zich op hun strategische taken kunnen concentreren.

Het loont

  • Je functie is Opmerkelijk gevarieerd. Je vervelen? Geen minuut!
  • Het team is inspirerend en gedreven. De interactie is vlot en informeel. Het engagement is groot!
  • Je werkplek is innovatief, gedigitaliseerd en belevingsvol, met veel oog voor jouw ontwikkeling, groei en welzijn. Op woensdag en vrijdag doet iedereen van het team thuiswerk.
  • De locatie? In de buurt van be-MINE. Familiaal en kleinschalig maar groots in beleving. En vrij van files. 😉
  • Je kan deeltijds (80%) werken in volgend – nog bespreekbaar – werkrooster: op maandag, dinsdag en donderdag een volledige dag en woensdag en vrijdag een halve dag.
  • Je krijgt een aantrekkelijk loon, opleidingsmogelijkheden, ADV-dagen met daarnaast enkele interessante extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, smartphone, gsm-abonnement …

Wel, hoe zit het met jouw sneaker?

Zin om mee het wittesneakersyndroom te bestrijden en jouw klantgerichte voetafdruk te zetten in ons Opmerkelijk team? Overtuig ons van jouw merkidentiteit en match. Stuur je motivatie en CV voor 8 april naar Nancy Vankeirsbilck van RAAK Coaching en HR-advies (nancy@raakcoaching.be). Zij behartigt jouw sollicitatie exclusief en met zorg.

Benieuwd naar de rest van het team?