Interactieve dagopleiding TOPgeMERKt Antwerpen: Een unieke marktpositie en sterke groei door een TOPbeleving voor jouw merk
Geef je merk, mensen en (phygital) klantreis een geweldige story experience, interaction experience en connection experience!
Kies voor een ongezien concurrentievoordeel door een phygital klantreis met een TOPbeleving
Voor wie?
Deze praktische opleiding is bedoeld voor eigenaar-ondernemers of intrapreneurs van kmo’s, familiebedrijven of lokale ondernemingen die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn in elke fase van hun online en offline klantreis waarbij je vandaag niets meer aan het toeval kan overlaten.
Wat?
Hoe creëer je een TOPklantbeleving voor je merk in 7 stappen?
Die vraag staat centraal in het boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) én in deze interactieve dagopleiding die wordt gegeven door gecertificeerd TOPgeMERKt-trainer Elke Sockeel. Elke leert je hoe je ook als k van kmo je klanten een TOPbeleving kan laten ervaren. Zelfs in een wereld waarin onze klanten veel veeleisender worden en eenvoudiger de weg vinden naar andere merken. Vandaag volstaat het echt niet meer om louter en alleen in te zetten op klantvriendelijkheid, klantenservice en klanttevredenheid. Nee, we gaan een concrete invulling geven aan hoe je kan uitgroeien tot een echt TOPmerk omdat je leert hoe je voortaan de verwachtingen van klanten nog beter kan inlossen, overtreffen of zelfs overstijgen.
Je wordt in deze dagopleiding meegenomen op klantbelevingsreis via een verrassende, snackbare, maar vooral ook doordachte structuur, waarmee je onmiddellijk aan de slag kan gaan in de praktijk. Je krijgt concrete handvaten om een diepgaande connectie met je klant te behouden tijdens elke fase van zijn phygital klantreis, waarbij persoonlijk contact en digitaliteit een sterke combinatie vormen.
Vanuit zeven relevante challenges leert Elke je om op een toegankelijke manier een geweldige klantbeleving te creëren. Met haalbare inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleinere merken die groots willen ondernemen. Kortom, een onmisbare opleiding voor ondernemers en intrapreneurs die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn.
Waarom deze opleiding volgen?
Omdat je leert:
- Hoe je een unieke merkidentiteit met een story experience creëert die het onderscheid maakt tegenover andere spelers in de markt en veel meer online en offline mond-tot-mondreclame geeft bij klanten, medewerkers en andere stakeholders.
- Welke verbeterpunten in de phygital klantreis van je business vandaag onontbeerlijk zijn als je je aanpak en service enkele treden hoger wil krijgen tot een TOPniveau.
- Waarmee je je klanten emotioneel kan raken voor een treffende omni-channel ervaring met een geweldig gevoel, waardoor ze met plezier terugkeren.
- Hoe je jezelf en iedereen van je team vleugels geeft, zodat ze bevlogen en betrokken omgaan met klanten.
- Waarom data en andere digitale mogelijkheden onmisbaar zijn om je klanten TOPaandacht te kunnen geven.
Durf jij de uitdaging aan? Top! Want na deze opleiding zal je als ondernemer eindelijk het gevoel hebben dat een TOPbeleving ook voor jouw merk haalbaar is.
In deze opleiding vertrekt gecertificeerd TOPgeMERKt trainer Elke volledig vanuit de leefwereld van eigenaar-ondernemers en intrapreneurs van kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen en gebruikt ze herkenbare voorbeelden, zodat de theorie heel tastbaar wordt. Ze laat je ook vooraf enkele voorbereidingen doen. Bovendien zal Elke de deelnemers meerdere opdrachten in groep laten uitwerken en zal er veel ruimte zijn voor interactie en brainstorming.
Je werkt tijdens de opleiding aan een praktische aanpak van verbeterpunten in je customer journey en gaat dus meteen aan de slag om de customer experience van je merk te boosten.
Waar en wanneer?
- De opleiding vindt plaats bij x (Antwerpen).
- Op vrijdag 24 februari 2023 van 9.30 tot 16.30 uur (incl. een heerlijke, gezonde lunch en opmerkelijke tussendoortjes). Er kunnen maximaal 16 deelnemers inschrijven.
- Deze opleiding is erkend voor de kmo-portefeuille (erkenningsnummer Opmerkelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag excl. btw van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen). Meer info over de tussenkomst en werking van de kmo-portefeuille vind je via deze link.
- Deelname kost 525 euro (excl. btw), inclusief catering t.w.v. 25 euro. De factuur en het infodocument voor de kmo-portefeuille ontvang je via e-mail binnen de vijf werkdagen na inschrijving. De catering (tot maximaal 25 euro per opleidingsdag) komt eveneens in aanmerking voor de kmo-portefeuille.
Schrijf je nu in
Over de gecertificeerde TOPtrainer Elke Sockeel
Ik ben Elke Sockeel. Je kan mij het best omschrijven als een strategische storyteller met een brede
achtergrond en ruime blik op de wereld. Na mijn studies psychologie en bedrijfseconomie, startte ik mijn parcours in het medialandschap waar talloze merken, ondernemers en industry leaders mijn pad kruisten. Van TV host voor een internationale modezender, tot event manager bij coworking space Fosbury & Sons, tot hoofdredactrice van een internationaal,
gerenommeerd magazine (L’Officiel België). Ruim 10 jaar run ik een eigen platform op Instagram waar ik als content creator en influencer werk voor internationale lifestylemerken in het premium segment. Social media en
bijhorende customer experience voor brands is mijn playground.
Twee jaar geleden koos ik ervoor het medialandschap achter mij te laten en mij om te vormen tot consultant/coach in digitale communicatie en beleving voor ondernemers, kmo’s, familiebedrijven en start-ups. Verder tref je mij regelmatig in The Beacon by StartIt KBC waar ik ondernemers en start-ups begeleid om een duurzame impact online te maken vanuit een digitale strategie.
Mijn topspecialiteit bij Opmerkelijk? Ik leeft mij in bij elk merk en denk vanuit mijn creatieve achtergrond strategisch mee om merken opmerkelijk te profileren. Als journalist en content creator is mijn oog getraind op het blootleggen van de troeven van merken en die in klare taal om te zetten.