Let’s get personal …
Ik ben dol op: mojito en spaghetti vongole.
Ik hou niet zo van: onoprechte en respectloze mensen. Mijn leuze is dan ook behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden.
Hiervoor mag je mij altijd wekken: een lekkere brunch met een glaasje cava om dan uren bij te praten en samen te genieten en relaxen.
Het mooiste compliment dat ik ooit kreeg: dat ik echt luister naar mijn klant en de plannen bijstuur waar en indien nodig, zonder het einddoel uit het oog te verliezen. Voor mij is dat de enige manier om de mooiste resultaten te behalen. Je kan een klant niet pushen om een bepaalde actie te ondernemen als het totaal niet goed aanvoelt voor de klant. Dan zoeken we gewoon naar een oplossing die hen ook uitdaagt, maar toch comfortabeler aanvoelt. De next level bereiken we dan wel op een ander moment.
Waarom ik TOPgeMERKt top vindt: op een heel toegankelijke, begrijpbare manier krijg je inzicht hoe je ook als kmo, familiebedrijf en lokale onderneming een sterk merk en sterke klantenbeleving kan neerzetten, zodat jij en je bedrijf herinnerd worden zoals jij dat zelf wil. En dit zonder grote budgetten te gaan uitgeven, maar gewoon dichtbij jezelf en je waarden te blijven. TOPgeMERKt toont ook dat het niet altijd over grootse dingen moet gaan, maar dat het soms in de kleinste details zit. Een aanrader voor elke ondernemer die er niet alleen wil uitspringen vanwege zijn expertise!
Waarom ik zo graag TOPgeMERKt-trainer wil zijn: gevraagd worden als TOPgeMERKt-trainer vind ik een hele eer, want ik heb heel veel respect voor niet alleen wat Katlijn en haar team in de wereld hebben gezet, maar ook voor de manier waarop! Van een klantbeleving gesproken. Ik mocht het persoonlijk ook ervaren. Pure klasse met de grote ‘K’. Katlijn straalt met Opmerkelijk alles uit waar TOPgeMERKt voor staat. ‘When you walk your talk, people listen’ is dan ook op haar lijf geschreven.
Onze gecertificeerde TOPgeMERKt-trainer Cathy Tavernier vind je vanaf 2023 in de regio Oost-Vlaanderen. Met haar grote expertise en ervaring in branding, communicatie, sociale media en klantbeleving deelt ze haar inzichten over hoe je je klanten een geweldige customer experience kan laten ervaren. Zij neemt je tijdens haar interactieve opleiding mee in het TOPgeMERKt-model van auteur Katlijn Voordeckers. Ga samen met Cathy Tavernier aan de slag met je story experience, interaction experience en connection experience. Het resultaat? Creëer als kmo, familiebedrijf of lokale onderneming ook een echt TOPmerk dat je klanten onweerstaanbaar vinden zodat ze graag terugkeren en met plezier mond-tot-mondreclame vertellen tegen anderen.