Interactieve dagopleiding TOPgeMERKt Oost-Vlaanderen: Een unieke marktpositie en sterke groei door een TOPbeleving voor jouw merk
Geef je merk, mensen en (phygital) klantreis een geweldige story experience, interaction experience en connection experience!
Kies voor een ongezien concurrentievoordeel door een phygital klantreis met een TOPbeleving
Voor wie?
Deze praktische opleiding is bedoeld voor eigenaar-ondernemers of intrapreneurs van kmo’s, familiebedrijven of lokale ondernemingen die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn in elke fase van hun online en offline klantreis waarbij je vandaag niets meer aan het toeval kan overlaten.
Wat?
Hoe creëer je een TOPklantbeleving voor je merk in 7 stappen?
Die vraag staat centraal in het boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) én in deze interactieve dagopleiding die wordt gegeven door gecertificeerd TOPgeMERKt-trainer Cathy Tavernier. Cathy leert je hoe je ook als k van kmo je klanten een TOPbeleving kan laten ervaren. Zelfs in een wereld waarin onze klanten veel veeleisender worden en eenvoudiger de weg vinden naar andere merken. Vandaag volstaat het echt niet meer om louter en alleen in te zetten op klantvriendelijkheid, klantenservice en klanttevredenheid. Nee, we gaan een concrete invulling geven aan hoe je kan uitgroeien tot een echt TOPmerk omdat je leert hoe je voortaan de verwachtingen van klanten nog beter kan inlossen, overtreffen of zelfs overstijgen.
Je wordt in deze dagopleiding meegenomen op klantbelevingsreis via een verrassende, snackbare, maar vooral ook doordachte structuur, waarmee je onmiddellijk aan de slag kan gaan in de praktijk. Je krijgt concrete handvaten om een diepgaande connectie met je klant te behouden tijdens elke fase van zijn phygital klantreis, waarbij persoonlijk contact en digitaliteit een sterke combinatie vormen.
Vanuit zeven relevante challenges leert Cathy je om op een toegankelijke manier een geweldige klantbeleving te creëren. Met haalbare inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleinere merken die groots willen ondernemen. Kortom, een onmisbare opleiding voor ondernemers en intrapreneurs die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn.
Waarom deze opleiding volgen?
Omdat je leert:
- Hoe je een unieke merkidentiteit met een story experience creëert die het onderscheid maakt tegenover andere spelers in de markt en veel meer online en offline mond-tot-mondreclame geeft bij klanten, medewerkers en andere stakeholders.
- Welke verbeterpunten in de phygital klantreis van je business vandaag onontbeerlijk zijn als je je aanpak en service enkele treden hoger wil krijgen tot een TOPniveau.
- Waarmee je je klanten emotioneel kan raken voor een treffende omni-channel ervaring met een geweldig gevoel, waardoor ze met plezier terugkeren.
- Hoe je jezelf en iedereen van je team vleugels geeft, zodat ze bevlogen en betrokken omgaan met klanten.
- Waarom data en andere digitale mogelijkheden onmisbaar zijn om je klanten TOPaandacht te kunnen geven.
Durf jij de uitdaging aan? Top! Want na deze opleiding zal je als ondernemer eindelijk het gevoel hebben dat een TOPbeleving ook voor jouw merk haalbaar is.
In deze opleiding vertrekt gecertificeerd TOPgeMERKt-trainer Cathy volledig vanuit de leefwereld van eigenaar-ondernemers en intrapreneurs van kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen en gebruikt ze herkenbare voorbeelden, zodat de theorie heel tastbaar wordt. Ze laat je ook vooraf enkele voorbereidingen doen. Bovendien zal Cathy de deelnemers meerdere opdrachten in groep laten uitwerken en zal er veel ruimte zijn voor interactie en brainstorming.
Je werkt tijdens de opleiding aan een praktische aanpak van verbeterpunten in je customer journey en gaat dus meteen aan de slag om de customer experience van je merk te boosten.
Waar en wanneer?
- De opleiding vindt plaats bij HOFsite in Temse (Oost-Vlaanderen).
- Op vrijdag 10 maart 2023 van 9.30 tot 16.30 uur (incl. een heerlijke, gezonde lunch en opmerkelijke tussendoortjes). Er kunnen maximaal 16 deelnemers inschrijven.
- Deze opleiding is erkend voor de kmo-portefeuille (erkenningsnummer Opmerkelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag excl. btw van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen). Meer info over de tussenkomst en werking van de kmo-portefeuille vind je via deze link.
- Deelname kost 525 euro (excl. btw), inclusief catering t.w.v. 25 euro. De factuur en het infodocument voor de kmo-portefeuille ontvang je via e-mail binnen de vijf werkdagen na inschrijving. De catering (tot maximaal 25 euro per opleidingsdag) komt eveneens in aanmerking voor de kmo-portefeuille.
Schrijf je nu in
Over de gecertificeerde TOPtrainer Cathy Tavernier
Ik ben Cathy Tavernier. In mijn dagelijkse leven help ik met mijn bedrijf Optimazing ondernemers, die beseffen dat ze te veel tijd verliezen aan online marketingactiviteiten, die hen geen klanten oplevert.
Tijdens mijn 9 jaar ondernemen zag ik hoe de volledige focus gelegd wordt op social media, terwijl dat ‘slechts’ een middel is om jouw doelen te bereiken. Uiteraard een belangrijk middel! Mijn expertise ligt dan ook in het optimaal inzetten van social media met het doel een community en klantenrelatie op lange termijn op te bouwen.
Tijdens een samenwerking deel ik mijn kennis – van het opzetten van een marketingstrategie, website- en social media optimalisatie tot het efficiënt inzetten van e-mailmarketing funnels en webinars – en vertel ik mijn klanten niet alleen wat ze moeten doen, maar leer ik ook het hoe!
Het bieden van een stevige houvast en ervoor zorgen dat zij in actie blijven, vind ik mijn topprioriteit.
En dat steeds met oog voor de klant, als ondernemer én als mens. Zodat de klant echt zijn authentieke zelf blijft. Volgens mij bestaat er dan ook geen one-fits-all aanpak op het vlak van jouw marketing en online zichtbaarheid.
De connectie met mijn klanten, het opbouwen van een hechte community en het wederzijds gevoel dat zowel de klant als ikzelf overhouden na een samenwerking, vind ik uitermate belangrijk en boeiend. Ik bekijk de zaken graag op lange termijn. ‘Afscheid’ nemen op het einde van een traject vind ik dan ook altijd een beetje dubbel.