VerMERKvuldig!

Over VerMERKvuldig!

Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen

Wat kun je zelf doen om mensen aan het praten te krijgen over jouw zaak?

Wat kunnen fans, ambassadeurs en beïnvloeders voor jouw merk betekenen?

Welke kleine inspanningen kunnen jou meer klanten en een sterk netwerk opleveren?

Brandingexpert Katlijn Voordeckers zet je in VerMERKvuldig! op
weg naar meer en betere mond-tot-mondreclame. In drie eenvoudige stappen – identificeren, communiceren en integreren – leer je je merk versterken en krijg je meer mensen over je zaak aan het praten. Altijd op basis van concrete en onmiddellijk toepasbare tips. VerMERKvuldig! is bedoeld voor eigenaar-ondernemers die met twee voeten in de praktijk staan en die snel het resultaat willen zien van hun inspanningen.

In dit praktische boek lees je tal van herkenbare voorbeelden van kleine, sterke merken. Eigenaar-ondernemers die zelf aan de weg van hun merk getimmerd hebben, zonder een eigen grote marketingafdeling. Kortom: geen ver-van-mijn-bedverhaal en eindeloze wetenschappelijke inzichten, maar tips waarvan je het succes meteen ondervindt. Vanaf nu neem je je mond-tot-mondreclame zelf in handen!

Bestel het boek VerMERKvuldig! in voorverkoop en geef je mond-tot-mondreclame een boost.

Wil je jezelf inschrijven voor de boekvoorstelling van VerMERKvuldig! op 22 februari in de Barrier in Houthalen-Helchteren? Dan kan dat via deze link.

Anderen over VerMERKvuldig!

VerMERKvuldig! mag gewoon niet in je boekenkast ontbreken. Als proeflezer kan ik zeggen dat dit boek je echt helemaal meesleept in de wondere wereld van mond-tot-mondreclame. Na het lezen besef je dat je – ondanks de toenemende digitalisering – door een persoonlijke aanpak echt nog wel het verschil kan maken in de creatie en beleving van je merk. Dankzij de concrete handvaten die het boek biedt, ga je de mond-tot-mondreclame voor je merk kunnen vermenigvuldigen. Het boek is academisch sterk onderbouwd, maar is op zo’n vlotte manier geschreven dat het uitnodigt om het in één adem uit te lezen en de tips meteen toe te passen. Een boek dat ik zeker nog vaak opnieuw zal vastpakken.”

Petra Rubens van Talent4People

 

VerMERKvuldig! is een bijzonder sterk boek omdat het stevig theoretisch onderbouwd is, maar toch meteen bruikbaar is in de praktijk. Dat geeft het boek een erg grote geloofwaardigheid mee, die nodig is om kritische lezers aan boord te houden. Katlijn verwoordt de theorie op een heel toegankelijke manier, zonder de academische insteek uit het oog te verliezen. En dat is een kunst! De cases die de theorie ondersteunen, zijn heel verhelderend en boeiend. Ze zetten je bovendien meteen aan om in actie te komen. De taalkundige spitsvondigheden maken dit non-fictieboek voor elke liefhebber van taal en boeken bovendien extra fijn om te lezen. Ik zou het boek aanbevelen aan elke zaakvoerder van een kmo, maar het is volgens mij een absolute must voor dienstverleners.”

Ellen Coninx van Hegius Advocaten

 

“Dat ik hier nog niet zelf aan gedacht had! Die gedachte schoot voortdurend door mijn hoofd terwijl ik VerMERKvuldig! aan het lezen was. De situaties die Katlijn beschrijft zijn zo herkenbaar en de adviezen zo praktisch, dat je ze meteen in de praktijk kan en wil toepassen. En uit de reacties van je klanten, leveranciers en medewerkers merk je vervolgens dat haar adviezen over mond-tot-mondreclame echt wel werken. Dit boek was voor mij een eyeopener!”

Sara Reymen van Tekstueel

 

“Met heel veel interesse en goesting las ik VerMERKvuldig! in één ruk uit. Een must read voor elke ondernemer die zichzelf serieus neemt. Je krijgt heldere inzichten over hoe je je merk sterk in de wereld kan zetten door consequent te communiceren. Want een sterk verhaal over een sterk merk wordt gedeeld en zo krijg je fans, ambassadeurs en beïnvloeders. Wat dat allemaal precies inhoudt, verduidelijkt Katlijn in mensentaal in haar boek. Met tal van tips waarmee je onmiddellijk aan de slag kan. Kortom: een OpmerKelijk boek voor OpmerKelijke ondernemers!”

Griet Carens van Studio Mira

Over Katlijn Voordeckers, de auteur

Katlijn Voordeckers is zaakvoerder van OpmerKelijk en gespecialiseerd
in branding en communicatie. Als master in de toegepaste economische wetenschappen met een jarenlange ervaring als kmo-adviseur in de banksector begeleidt ze eigenaar-ondernemers met hun strategische groei en de versterking van hun merk. De focus van OpmerKelijk ligt vooral op groeiende bedrijven, maar ook starters met een sterk businessidee zijn welkom.

OpmerKelijk identificeert merken, ontwikkelt creatieve concepten en helpt bedrijven vervolgens om hun branding doeltreffend te communiceren met de wereld en te integreren in hun werking. Zo krijgen ze meer focus en ontplooien ze hun groeipotentieel als sterk merk met een sterk netwerk.

Naast brandingtrajecten op maat biedt OpmerKelijk trainingen aan rond branding, communicatie en netwerken. Elk jaar vindt bovendien ‘Word OpmerKelijk Geïnspireerd’ plaats, een groot event voor vrouwelijke ondernemers. Katlijn is bezielster van het OpmerKelijk Netwerk en geeft meerdere keren per jaar het digitale Magic Match Magazine uit.

Katlijn schreef in 2014 met coauteur Sara Reymen Onderneemster zkt sterk merk: branding en communicatie waarmee je het verschil maakt, ook uitgegeven door LannooCampus. Dit boek kan je bestellen via deze link.