Hilde Neven, zaakvoerster van Verhalen Vertalen

Hilde Neven veranderde de naam van haar bedrijf Campana, dat ze oprichtte in 2006, onlangs in Verhalen Vertalen. “We vertalen het verhaal van onze klanten zowel letterlijk, van de ene naar de andere taal, als figuurlijk, omdat we het ook in een passende tekstvorm zoals een persbericht, advertorial, brochure, … kunnen gieten. De naam matcht helemaal met wie ik vandaag ben en wat ik klanten wil bieden, en klinkt in die zin heel vanzelfsprekend. En toch zou er helemaal geen sprake van zijn, als ik niet bij Katlijn had aangeklopt.”

“Aanvankelijk vertaalde ik louter zelf, maar al vrij snel ging ik ook op zoek naar versterking van andere vertalers. Om, op vraag van de klanten, meer talen te kunnen aanbieden, deadlines te kunnen blijven halen. Bovendien kreeg ik ook regelmatig de vraag om teksten van klanten te redigeren en teksten te schrijven. In die negen jaar heb ik een hele weg afgelegd. Want zelf vertalen, daar kom ik al even niet meer aan toe. Vandaag coördineer ik de diverse projecten, check ik vertalingen en schrijf ik uiteenlopende teksten, zowel commerciële als redactionele. Ondanks die groei, viel het me op dat ik nog steeds dacht als die beginnende freelance vertaler. En daardoor mijn eigen groei belemmerde. Zo was ik al een hele tijd toe aan een nieuwe website. Maar telkens wanneer ik wilde beginnen aan de structuur en teksten, blokkeerde ik helemaal. Er klopte iets niet, maar ik kon de vinger maar niet op de zere plek leggen.”

Onweer

“Op vakantie, schuilend in de wagen voor een Zuid-Frans onweer, besloot ik te doen waar ik al even aan dacht. En stuurde ik een mailtje naar Katlijn. Enkele weken later volgde het intakegesprek. Meteen kreeg ik het gevoel dat Katlijn mee was met mijn verhaal, met mijn angsten en mijn twijfels. En door de vragen die ze me stelde, de kanttekeningen die ze maakte, wist ik ook dat zij de ideale persoon zou zijn om mij te begeleiden. Ik heb daarna echt afgeteld naar dat eerste gesprek. En dat heb ik bij elk gesprek gedaan. Om iedere keer weer enthousiast thuis te komen, en opnieuw aan de slag te gaan met de vragen.”

Koffiekransje?

“Wat niet betekent dat je bij Katlijn een koffiekransje houdt, al zijn de koffies en pralines tijdens het gesprek wel mooi meegenomen (lacht). Maar zeker de eerste gesprekken krijg je het gevoel dat alles op losse schroeven komt te staan. Zo grondig neemt Katlijn alles onder de loep. Want niet alleen jij moet je huiswerk maken, ook Katlijn duikt helemaal mee in je bedrijfsverhaal. Dat maakt veel los, je merkt dingen op waar je niet eerder bij stilstond. Ik weet niet goed hoe Katlijn het doet, maar soms had ik het gevoel dat ze een kijkje in mijn hoofd kon nemen. Dan haalde ze net dat aan, waarmee ik leek te worstelen.”

Boenk

“Al vrij snel besloten we dat mijn bedrijfsnaam Campana de lading niet meer dekte. Vertalen was al een hele poos niet meer het enige waarvoor klanten me inschakelden, ik was de naam en de profilering ontgroeid. Bovendien kwam altijd opnieuw naar voren dat ik, of het nu om vertalen of schrijven gaat, heel erg veel belang hecht aan het verhaal van de klant. Daar moet je je in kunnen inleven als je een sterke vertaling wilt maken, of een passende tekst wilt schrijven. Toen Katlijn de naam Verhalen Vertalen voorstelde, was dat er voor mij dan ook ‘boenk’ op. Vanaf dan trok de mist in mijn hoofd weg, werd alles helder. De verdere uitwerking van het concept verliep heel vlot. Het eerste resultaat voor de buitenwereld, een gloednieuwe site, is net gelanceerd. Van heel wat klanten krijg ik te horen dat ‘het verhaal nu helemaal klopt’. Ik denk dat dat zowel voor Katlijn als voor mij, het mooiste compliment is. Al besef ik ook, dat mijn nieuwe verhaal nu pas begint …”

Een jaar later…

Hilde: “Het is nauwelijks te geloven dat het al een jaar geleden is dat ik een traject bij Katlijn gevolgd heb. Ik heb met haar begeleiding zo gericht en intensief aan mijn bedrijf gewerkt dat dat jaar voorbijgevlogen is. Het businesstraject was op elk vlak een voltreffer. Dankzij mijn nieuwe naam, heldere concept en doordachte communicatie trek ik de opdrachten aan die ik graag doe en is mijn omzet gestegen. Er is een trein vertrokken die snel vooruitgaat!

Het traject was intensief, maar heel fijn om te doen. Katlijn is een brandingexpert, maar ze helpt je ook om de juiste strategische beslissingen te nemen. Ze koppelt haar inzicht aan de persoon én het bedrijf waarmee ze samenwerkt. Je krijgt dus een strategie die echt bij je past. Dankzij het traject ben ik als persoon en als onderneemster gegroeid.”


www.verhalenvertalen.be

Wil je ook samen met Katlijn de weg naar een succesvolle branding en een helder concept bewandelen?  Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Joyce Buttiens, zaakvoerster van Pure Dieet & Pure Skin

Een heldere branding en een sterk concept vormen de basis voor een succesvolle onderneming. Vanuit dat besef volgde Joyce Buttiens van Pure Skin Huidinstituut jaren geleden een OpmerKelijk businesstraject. Zodra haar merk er stevig stond, volgde ze ook een doelgericht strategietraject. Stilaan merkten Joyce en Katlijn dat er veel potentieel zat in een van de vier pijlers van Pure Skin Huidinstituut: Pure Dieet. Dit kon voor Joyce een volwaardig merk worden met een eigen strategie. Tijd voor een nieuw businesstraject dus!

Concept gefinetuned

Joyce: “Pure Skin, Pure Make-up, Pure Ontharing en Pure Dieet zijn de fundamenten van Pure Skin Huidinstituut. Ik merkte dat ik met Pure Dieet mijn doelgroep van drukbezette mensen die op zoek zijn naar een betere balans in voeding en gezondheid, niet voldoende bereikte. Het was dus nodig om het concept van Pure Dieet te finetunen. Katlijn heeft de focus in mijn concept verlegd. Vroeger kwam ik naar buiten met Powerslim, de merknaam van mijn producten. Sinds kort plaats ik dankzij de begeleiding van Katlijn Pure Dieet op de voorgrond en poneer ik het echt als merk op de markt. Ik communiceer nu ook duidelijker en gerichter. Over de fases die mensen moeten doorlopen bijvoorbeeld. En die aanpak werkt.”

Inspelen op behoefte

“Katlijn heeft mijn aanbod een andere invulling gegeven en ervoor gezorgd dat ik echt kan inspelen op de behoeften van mijn doelgroep. Drukbezette mensen hebben niet veel tijd, dus moet je ervoor zorgen dan je hen zo efficiënt mogelijk kan begeleiden. Elke keer naar mij komen werkt drempelverhogend voor mijn doelgroep. Daar heeft Katlijn een oplossing voor gevonden. Ik begeleid mijn klanten nu ook online. Ze komen de eerste sessie bij mij langs voor een lichaamsmeting en een face-to-facegesprek – ik blijf persoonlijk contact heel belangrijk vinden – maar vanaf dan gaat alles via onlinesessies.”

Vijf sterke personen

“Om succesvol te zijn heb je vijf sterke personen nodig die elk met hun expertise jouw zaak ondersteunen. Katlijn is voor mij een van die vijf personen. Sterker nog, ze is de belangrijkste persoon. Ze is mijn klankbord en ruggensteun. Het blijft indrukwekkend hoe ze creatief en oplossingsgericht met je meedenkt en innovatieve concepten vindt waarmee je je concurrenten voorblijft. Kortom: ze is een echte meerwaarde voor mijn zaak.”

www.pure-dieet.be

Is jouw business toe aan een rebranding? Wil jij ook meer structuur in je aanbod brengen? Kies dan voor het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

BewarenBewaren

Nicole Driesen, architectenbureau Do Modus

Architectenbureau Do Modus ontwerpt eengezins- en groepswoningen waarbij optimaal wooncomfort en een echt thuisgevoel centraal staan. Na 25 jaar voelde Nicole aan dat het tijd was om een nieuwe weg in te slaan. Het doel? Zich met een nieuwe branding en een doordachte communicatie onderscheiden van haar concurrenten, om zo nog meer potentiële klanten te overtuigen. Een uitdaging die Katlijn graag samen met haar aanging.

Nicole: “Ik was al 25 jaar heel serieus en gedreven aan de slag. Maar met mijn imago en marketing hield ik mij niet bezig. Dat kwam ook niet aan bod in mijn opleiding. Ik merkte dat ik vaak tweede werd bij aanbestedingen en besloot dat het tijd was om met een nieuwe branding duidelijk te maken welke meerwaarde ik bied. Ook mijn naambekendheid mocht beter. Ik had het boek Onderneemster zkt sterk merk gelezen, en wist dat Katlijn de persoon was die ik nodig had. Ik stapte dan ook vol verwachting in het businesstraject.”

Sterke formule

Het businesstraject gaf Nicole de antwoorden die ze zocht. “Zo’n traject is echt geweldig. Het behandelt alle aspecten die je nodig hebt om je merk te versterken en je goed te profileren. Je komt echt tot inzichten. Ik weet nu precies waarin ik mij onderscheid en slaag er met een duidelijke communicatie in om dat over te brengen op mijn potentiële klanten. Zo ben ik bijvoorbeeld met de hulp van Katlijn bewust bezig met sociale media en stop ik persoonlijkheid in alles wat ik doe. Een traject bij Katlijn is heel intensief en je moet veel denkwerk verrichten. Het was niet altijd gemakkelijk om daar de tijd voor te vinden. Maar als je meegaat in de stapsgewijze opbouw van het traject, dan haal je echt veel meer uit je zaak.”

Meer dan de moeite waard

“Het is heel fijn om te zien dat je inspanningen resultaten opleveren. Katlijn is samen met mij op zoek gegaan naar een nieuw concept en een nieuwe branding. En die nieuwe aanpak werkt! Ik stap anders naar potentiële klanten toe, besteed veel aandacht aan de persoonlijke dimensie van een samenwerking en gebruik andere bewoordingen in mijn communicatie. Ik merkte al tijdens het traject dat mijn nieuwe werkwijze aansloeg. Een aantal grotere spelers op de markt van de sociale woningbouw hebben beloofd om in de toekomst met mij samen te werken.”

Professionele consultant

“Katlijn is heel bekwaam in haar vak. Ze straalt vertrouwen uit, en inspireert en motiveert. Ze heeft een schat aan ervaring en dat merk je. Ze hanteert een persoonlijke aanpak en dat geeft je een veilig en betrokken gevoel. Ik kan alleen maar lovend over haar zijn. Groeiende ondernemers die een nieuwe weg willen inslaan, moeten zeker contact opnemen met Katlijn.”

www.domodus.be

Wil je ook een vernieuwend concept en een duidelijke branding om nog meer uit je zaak te halen? Kies dan voor het OpmerKelijk businesstraject. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Levi Nelis en Ruth Meermans, zaakvoerders van studiebureau Multis

Multis is een studiebureau dat gespecialiseerd is in het ontwerp van technische uitrustingen voor gebouwen. Omdat zaakvoerders Levi en Ruth vaak wenkbrauwen omhoog zagen gaan als ze hun elevatorpitch vertelden én behoefte hadden aan een rebranding, volgden ze het brandingtraject van OpmerKelijk.

Ruth: “We merkten dat het moeilijk was om een helder antwoord te geven op de vraag wat we precies deden. Wij zijn natuurlijk heel vertrouwd met onze corebusiness, maar buitenstaanders hebben weinig affiniteit met een studiebureau in technieken. Daarom hadden we behoefte aan een samenhangend en begrijpelijk verhaal en een nieuwe branding. Een van de architecten met wie we samenwerken, had een brandingtraject van OpmerKelijk gevolgd en was daar heel positief over. Dus namen we contact op met Katlijn.”

Duidelijkheid vanaf het eerste moment

Ruth: “Het brandingtraject kost best wat geld. We hadden dus hoge verwachtingen toen we eraan begonnen. Maar Katlijn gaf vanaf het eerste moment de indruk dat ze die verwachtingen zou kunnen inlossen en zich uitstekend kon inleven in de materie. Ze creëerde onmiddellijk duidelijkheid. Elke afspraak – inclusief de inhoud van die afspraak – werd meteen vastgelegd. Dat is een goede aanpak, want zo zit iedereen elke sessie op dezelfde golflengte. En de prijs van Katlijn bleek heel gerechtvaardigd. Wij zijn ingenieurs en maken dus voortdurend berekeningen. Als je de prijs deelt door het aantal sessies en rekening houdt met de tijd die Katlijn besteedt aan de voorbereiding en het denkwerk, dan is die prijs heel correct. Zeker voor de meerwaarde die ze biedt.”

Heldere merkidentiteit

Ruth: “Katlijn heeft voor ons een concept ontwikkeld met drie duidelijke pijlers: overzicht, oplossing en ontzorging. Dat zijn de fundamenten waarop we onze methodiek enten. Die aanpak maakt dat onze merkidentiteit helder is en dat onze klanten weten waaraan ze zich kunnen verwachten. En het acroniem dat zij bedacht voor Multis – Met ultieme logica tot ingenieuze studie – vinden we ook heel mooi en duidelijk.”

Levi: “Katlijn laat je nadenken over dingen waar je niet bij stilstaat. Wij dachten vooral na over onze corebusiness en minder over hoe we ons moesten presenteren en profileren. Katlijn reikt de juiste ideeën en werkwijze aan, en helpt je om je klanten op de juiste manier te benaderen en aan te spreken.”

Van papier naar praktijk

Levi: “Het brandingplan dat je krijgt, is veel meer dan een doorlichting van je merk en je identiteit. Het is een handige tool waarmee je aan de slag kan gaan. Katlijn helpt je trouwens ook om je branding in de praktijk te brengen. Je kan met al je vragen bij haar terecht.”

Ruth: “De communicatiekant van ons rebrandingverhaal moeten we nog ‘vastpakken’, zoals Katlijn dat zo mooi zegt. Ze heeft ons ondersteund in de uitwerking van onze sitemapstructuur en methodiek, en blijft ook na afloop van ons traject betrokken. Zo heeft ze bijvoorbeeld haar feedback gegeven op ons aangepaste logo. Bovendien heeft ze ons geïntroduceerd in het OpmerKelijk Netwerk. Heel leuk en nuttig! Kortom: wij zijn heel tevreden over onze samenwerking. Het brandingtraject is een aanrader voor iedereen die ervoor openstaat om met een doordachte branding en een helder concept zijn zaak te laten groeien.”

www.multis-bvba.be

Wil je net zoals Levi en Ruth van studiebureau Multis een heldere elevatorpitch, een sterk concept en een duidelijke branding? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Sara Reymen, zaakvoerster van Tekstueel

Tekstueel is het copywritingbureau van Sara Reymen. Ondernemingen kunnen voor al hun commerciële teksten bij het bedrijf uit Hasselt terecht. De expertise van het huis? Teksten die scoren in Google. Omdat de zaak van Sara een snelle groei kende, en ze met een sterke en duidelijke branding die groei wilde vergemakkelijken, klopte ze aan bij OpmerKelijk.

Sara: “Tekstueel groeit snel. Daarom moest ik heel veel knopen doorhakken. En niet van de gemakkelijkste. Na veel telwerk besloot ik bijvoorbeeld om mijn eerste vaste medewerker aan te werven. Tot dan toe werkte ik met een vast team van freelancecopywriters, -eindredacteurs en -vertalers. Zo’n eerste aanwerving heeft natuurlijk een grote financiële impact. Verder groeien is dan ook een must. Een goede branding is daarvoor onontbeerlijk. Ik heb samen met Katlijn het boek Onderneemster zkt sterk merk geschreven en weet dus heel wat van branding en communicatie. Maar voor mijn eigen zaak had ik het gevoel dat ik er te dicht op zat. Ik weet dat Katlijn altijd bruist van de originele ideeën en inzichten en kon me dus geen betere persoon indenken om mijn branding onder de loep te nemen.”

USP’s benoemen en tastbaar maken

“Katlijn ziet dingen die anderen niet zien. Zo kregen potentiële klanten vroeger tijdens een intakegesprek vaak heel veel communicatieadvies. Ik gaf mijn expertise gratis weg. Katlijn heeft mijn aanbod gefinetuned en ervoor gezorgd dat ik mijn dienstverlening valoriseer. Ze is heel sterk in USP’s benoemen en die ook tastbaar maken. En ze is heel creatief. De slogan die ze voor Tekstueel bedacht heeft – Treffend, Tegendraads, Tekstueel – vind ik fantastisch. Die past helemaal bij ons.”

Grote affiniteit

Dat Katlijn zelf ook een zelfstandige ondernemer is, vond Sara een echte meerwaarde. “Ondernemer zijn is een vak apart. Gelukkig een vak dat Katlijn helemaal kent. Ze kent de uitdagingen die als ondernemer op je afkomen. Ze begrijpt wat het is om wakker te liggen van investeringen, groeipijnen of eerste vaste medewerkers. Die ervaring geeft het businesstraject nog meer waarde. Bovendien heeft Katlijn een economische achtergrond, waardoor ze altijd een blik op de financiële kant van het verhaal houdt. En dat is belangrijk voor je groei. Ook al ben je zelf gefocust op een deelaspect van je branding, zij blijft op elk moment het grotere geheel zien. Zo waakt Katlijn erover dat alle beslissingen en initiatieven binnen je branding passen.”

Starters én groeiers

“Het businesstraject is heel interessant voor zaakvoerders van startende én groeiende bedrijven. Je leert kritisch naar je bedrijf kijken en komt samen met Katlijn tot oplossingen en inzichten die je zelf nooit bereikt had. Ze verplicht je gewoon om je comfortzone te verlaten en je vastgeroeste patronen te doorbreken. En daar wordt je onderneming sterker van. Ik heb het traject al aan veel ondernemers aangeraden en zal dat in de toekomst ook blijven doen. Ik merk trouwens dat bedrijven met een brandingplan van OpmerKelijk veel efficiënter en gerichter kunnen communiceren. Ze weten waarvoor ze (willen) staan en daar begint werkelijk alles mee.”


www.tekstueel.be

Wil je net zoals Sara je volgende groeifase ingaan met een sterke branding? Volg dan het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Tinneke Geukens, zaakvoerster van Ingentia Advocaten

Advocate Tinneke Geukens laat zich in haar advocatenkantoor bijstaan door generalisten en specialisten. Die unieke combinatie is een meerwaarde in elk dossier. Toch merkte Tinneke op netwerkevents en bij marketinginspanningen dat het moeilijk was om die meerwaarde op een heldere manier te duiden. Daarom vroeg ze hulp van brandingspecialiste Katlijn Voordeckers.

Tinneke Geukens: “Mensen verwachten van een advocaat dat hij een specialist is. Maar in mijn advocatenkantoor hechten we ook veel belang aan een generalistische aanpak. Zo kunnen we het volledige overzicht over een dossier behouden. Toch merkte ik dat het moeilijk was om die boodschap duidelijk te communiceren. Bevriende ondernemers hadden Katlijn op Facebook geliket en zo heb ik haar opgemerkt. En al snel werd ze via haar posts ook voor mij OpmerKelijk. Daarom heb ik haar om hulp gevraagd.”

Glasheldere verwachtingen

Tinneke wist heel goed wat ze van de samenwerking verwachtte: “Vroeger was ik een eenmanskantoor. Maar doorheen de jaren is mijn praktijk gegroeid. Het gevolg? Het werd almaar minder duidelijk waar we naartoe gingen en waar we voor stonden. Ik hoopte dus met het brandingtraject een antwoord te krijgen op die vragen én de middelen aangereikt te krijgen om gefundeerd te groeien en sterker te worden. Ik kan zeggen dat Katlijn meer dan geslaagd is in die opdracht. Alles is nu heel duidelijk voor ons. En dat maakt onze werking een stuk gemakkelijker.”

Er boenk op

“Ik heb twee tegenovergestelde kanten: ik ben heel menselijk en zacht in de omgang en communicatie met mijn klanten, maar heel kordaat in de rechtbank. Als generalist vond ik het moeilijk om die twee te verenigen. Ik beschouwde het zelfs als een zwakte. Maar dankzij de begeleiding van Katlijn besef ik nu dat die dualiteit een ongelofelijke sterkte is. Haar aanpak is echt super. Ze luistert naar je, geeft altijd open en eerlijk haar mening en gaat samen met je op weg om de juiste branding en het juiste concept voor je zaak te vinden. En haar creativiteit is ongeëvenaard. De naam Ingentia betekent kracht en sloot perfect aan bij mijn concept en datgene waarvoor ik wil staan. En de slogan ‘Met een hart voor u, hard voor uw zaak’ was er boenk op. Die zegt gewoon alles! Toen ik die hoorde, vielen alle puzzelstukken in elkaar.”

Motiverende werking

“Een businesstraject is heel intens. Je wordt echt uitgedaagd en getriggerd. Ik heb in totaal negen keer samengezeten met Katlijn. Na elk gesprek vielen er een aantal puzzelstukken in elkaar. De structuur werd duidelijker en alles sloot uiteindelijk mooi op elkaar aan. Ik keek echt uit naar onze gesprekken en vond het jammer dat het traject afgelopen was. Ik heb nu een concept waar ik 100 procent achter sta. Op vakantie heb ik mijn brandingplan gelezen en dat werkt heel motiverend en enthousiasmerend. Het geeft je echt zin om elke dag op te staan en iets van je zaak te maken. Ik zou het traject dan ook aanraden aan elke ondernemer die duidelijker wil weten waar zijn/haar zaak voor staat of waar hij/zij ermee naartoe wil. Katlijn brengt op een professionele en toffe manier licht in de duisternis.”

www.tinnekegeukens.be

Wil jij ook een doordacht concept en een sterke branding voor je onderneming? Volg dan het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Petra Van Lommel, zaakvoerster van Platform 42-44 en Orthovalo

Petra Van Lommel is eigenares van de groepspraktijk Platform 42-44 én zaakvoerster van Orthovalo. Platform 42-44 huisvest verschillende medische en paramedische praktijken. Orthovalo, gespecialiseerd in orthopedische behandelingen, orthopedische (veiligheids-)schoenen en steunzolen op maat, is daar één van. Omdat Orthovalo oorspronkelijk de enige praktijk was in Platform 42-44 en haar twee bedrijven voor de buitenwereld onlosmakelijk met elkaar verweven waren, ging Petra langs bij Katlijn. Haar doel? Het businesstraject volgen om tot een nieuwe branding voor Orthovalo te komen. Het resultaat? Veel meer dan ze had verwacht!

Petra: “Ik worstelde met de vraag of ik mijn twee bedrijven moest opsplitsen of toch maar verweven laten. Had elk bedrijf bijvoorbeeld een eigen branding en website nodig? En welke professionele stappen moest ik zetten om te groeien? Ik dacht dat ik vooral de branding van Orthovalo moest aanpakken. Maar dat was buiten de kritische blik van Katlijn gerekend.”

Geïntegreerd concept

“De branding van Orthovalo zat vrij goed in elkaar. Maar Katlijn zag veel potentieel in de ontwikkeling van een sterk concept rond Platform 42-44. Haar idee? Een concept waarbij vier ‘platformen’ – medisch, paramedisch, podotherapeutisch en orthopedisch – die elkaar konden versterken in Platform 42-44 werden ondergebracht. Zo zou een groepspraktijk ontstaan die mensen een totaaltherapie op één locatie bood. Het is knap hoe Katlijn erin geslaagd is om het ‘oude’ concept van Orthovalo te behouden, open te trekken en te integreren in het nieuwe concept van Platform 42-44.”

Vlotte samenwerking

“De samenwerking met Katlijn is heel vlot verlopen. In haar aanpak is er ruimte voor discussie. Dat vond ik een echte meerwaarde. Je krijgt niets opgedrongen. Jij vertelt hoe jij het ziet en Katlijn geeft haar mening. Soms ben je het overzicht kwijt of heb je bepaalde inzichten niet omdat je te nauw betrokken bent. En dan zorgt Katlijn voor een helikopterperspectief. Die werking is de ideale basis om op verder te bouwen. Want zo kom je samen tot oplossingen waarbij je je goed voelt.”

Totaalpakket

“Het businesstraject van OpmerKelijk is een echte aanrader. Je krijgt de begeleiding die je nodig hebt om met een sterk concept en een heldere branding je bedrijf te laten groeien. Katlijn heeft aandacht voor alles wat met je onderneming te maken heeft. Van huisstijl en merkbeleving tot communicatie: alles komt aan bod. Het businesstraject is een echt totaalpakket.”

Maatwerk

“Katlijn is een expert in haar vak. Maar haar belangrijkste troef is vooral hoe ze haar expertise vertaalt naar maatwerk. Ze hanteert geen standaardoplossingen waarin ze je concept probeert te passen, maar gaat echt samen met jou aan de slag om het ideale concept en de juiste branding voor jouw zaak te vinden. Dat is zeker niet de gemakkelijkste werkwijze, maar wel de aanpak die leidt tot het beste resultaat.”

www.platform42-44.be

Wil jij ook een doordacht concept en een sterke branding voor je onderneming? Volg dan het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.

Karine Valy, zaakvoerster van La Bottega

La Bottega is een conceptstore van 2000 vierkante meter vol  schoenen, accessoires, kleding en good food. In een prachtig pand in de Hasseltse binnenstad vinden mannen, vrouwen en kinderen alles wat ze nodig hebben om stijlvol voor de dag te komen. Zaakvoerster Karine Valy kwam op het idee om bedrijven, organisaties en zelfstandige ondernemers te inspireren met boeiende workshops vanuit een doordacht concept. En dus klopte ze voor ondersteuning aan bij OpmerKelijk.

Karine: “Ik hou niet van half werk. Als ik iets doe, doe ik het goed of ik begin er niet aan. Ik ken Katlijn al enkele jaren en volg haar online. Ze is heel professioneel en heeft aandacht voor details. Het event Word OpmerKelijk Geïnspireerd is daar het bewijs van. Dat is tot in de puntjes verzorgd en voorbereid. Bovendien brengt ze haar eigen verhaal heel sterk naar buiten. Al die dingen samen maakten dat ik haar vroeg om mij te helpen met mijn workshops.”

Begripvolle aanpak

“De aanpak van Katlijn was verrassend en duidelijk. Ze is heel gestructureerd te werk gegaan. Ik was onder de indruk van haar voorbereidend werk. Ik heb het razend druk en had zelden tijd om mijn voorbereidingen te maken. En dat begreep Katlijn. Ze heeft veel werk uit mijn handen genomen en vaak de voorbereidingen in mijn plaats gemaakt. Toch zaten we altijd op het juiste spoor. Dankzij die manier van werken ging het project vooruit en keerde ik na elke sessie met veel energie en goesting naar huis.”

Meer dan verwacht

“Ik ben heel tevreden over mijn samenwerking met Katlijn. Mijn concept en de benamingen van de workshops voelen heel juist aan. Ik kijk er echt naar uit om ze te geven. Katlijn denkt heel strategisch mee en kan bijzonder creatief en uniek uit de hoek komen. Uitdagingen lijken daardoor helemaal geen onoverkomelijke obstakels. Ze heeft mij meer gegeven dan ik had verwacht. Zo bracht ze mij bijvoorbeeld in contact met mensen uit haar netwerk die interessant zouden kunnen zijn voor mij en die een meerwaarde konden betekenen in de groei van La Bottega.”

Echte aanrader

“Ik heb de begeleiding van Katlijn na mijn project al verschillende keren aangeraden. Als ik iemand tegenkom die worstelt met bepaalde aspecten van ondernemen of die met de hulp van Katlijn verder zouden kunnen groeien, dan spreek ik over haar. Ik vind dat OpmerKelijk echt een meerwaarde is voor ondernemers. En niet alleen de vrouwelijke. Want de begeleiding van Katlijn helpt je om bepaalde onderdelen in je onderneming of je ondernemerschap duidelijk te stellen en te professionaliseren.”

www.labottega.be

Wil jij ook een helder concept voor je workshops of onderneming? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.