Katlijn is zaakvoerster en bezielster van OpmerKelijk. Zij begeleidt alle branding- en strategietrajecten met eigenaar-ondernemers en schrijft de brandingplannen uit. Daarbij wordt ze voor research en voorbereidingen ondersteund door Sofie en Lisa. Samen met dit team organiseert ze ook het event Word OpmerKelijk Geïnspireerd en geeft ze verschillende opleidingen rond branding en sociale media.

Hoofdstuk 1 – De kinderjaren

Hoe Katlijn leergierig en eigenwijs opgroeit in Heusden-Zolder en veel tijd doorbrengt tussen de boeken en achter haar schrijftafeltje …

Hoofdstuk 2 – De studententijd

Hoe Katlijn Toegepaste Economische Wetenschappen studeert aan de UHasselt …

Hoofdstuk 3 – De bankjaren

Hoe Katlijn als Accountmanager Business kredietdossiers van ondernemers verdedigt bij de bank … en stilaan zelf ondernemer wil worden …

Hoofdstuk 4 – De geboorte van OpmerKelijk

Hoe Katlijn brandingexpert wordt en ondernemers gaat begeleiden in haar eigen onderneming OpmerKelijk …

Hoofdstuk 5 – De groei van OpmerKelijk

Hoe Katlijn haar onderneming laat uitgroeien tot een dynamisch bedrijf met enthousiaste klanten …

Hoofdstuk 6 – De kracht van het netwerk

Hoe Katlijn almaar meer vrouwelijke ondernemers bewust maakt van de kracht van een uitgebreid zakelijk netwerk …

Hoofdstuk 7 – De schrijfkriebels

Hoe Katlijn geprikkeld blijft door de schrijfmicrobe en brandingplannen, en blogs en nieuwsbrieven schrijft, boordevol inspiratie en tips voor ondernemers …

Hoofdstuk 8 – De speech

Hoe Katlijn een OpmerKelijke toespraak schrijft voor iedereen die ooit niet OpmerKelijk durfde te zijn en een halve zaal aan het huilen brengt … En hoe ze datzelfde doet tijdens de vier opeenvolgende edities van haar jaarlijkse evenement Word OpmerKelijk Geïnspireerd

Hoofdstuk 9 – Te weinig slaap

Hoe Katlijn nog altijd een boekenwurm is en zoveel wil bijleren dat ze er haar slaap voor laat …

Hoofdstuk 10 – Terug naar school

Hoe Katlijn zich blijft verdiepen in haar vakgebied en in 2013 ‘Brand Management & Communication’ en in 2017 ‘Product Management’ aan Vlerick Business School gaat volgen …

Hoofdstuk 11 – En toen was er … een boek

Hoe Katlijn in 2014 samen met co-auteur Sara Reymen een boek schrijft met de titel ‘Onderneemster zkt sterk merk, uitgegeven door LannooCampus …

Hoofdstuk 12 – De kmo-portefeuille

Hoe OpmerKelijk in 2015 slaagt voor een diepgravende audit door de Vlaamse overheid en klanten vanaf dan korting kan aanbieden via de kmo-portefeuille voor de pijlers ‘opleidingen’ en ‘advies’ …

Hoofdstuk 13 – De eerste medewerker

Hoe Sofie Kenens als eerste medewerker van OpmerKelijk start met een boeiende job als Social Media & Brand Manager. Daarnaast  geeft ze individuele trainingen sociale media aan de klanten van OpmerKelijk …

Hoofdstuk 14 – Word OpmerKelijk Geïnspireerd

Hoe Katlijn Word OpmerKelijk Geïnspireerd ziet uitgroeien tot een jaarlijks event voor 200 onderneemsters en hoofdgasten mag verwelkomen zoals An Nelissen, Els De Schepper en Annemie Struyf …

Hoofdstuk 15 – OpgemerKt door het Agentschap Ondernemen

Hoe het OpmerKelijk Netwerk wordt OpgemerKt door het Agentschap Ondernemen en Katlijn haar verbindende verhaal mag delen met de wereld …

Hoofdstuk 16 – Magic Match Magazines

Hoe Katlijn tal van online magazines uitbrengt waarin ze zelf branding- en communicatietips geeft, en onderneemsters hun kennis laat delen en een openhartige blik achter de schermen laat geven van hun ondernemerschap …

Hoofdstuk 17 – De tweede medewerker

Hoe Lisa Wouters start als Branding Consultant en het OpmerKelijke team van twee naar drie brengt …

Hoofdstuk 18 – VerMERKvuldig!

Hoe LannooCampus gelooft in VerMERKvuldig!, het tweede boek van Katlijn, met als thema mond-tot-mondreclame voor eigenaar-ondernemers …

Hoofdstuk 19 – OpmerKelijk-SOFIA Academy

Hoe Katlijn een samenwerking opzet met UHasselt SEE voor een academisch onderbouwde opleiding voor onderneemsters over branding en finance …

Hoofdstuk 20 – Blijven bouwen

Hoe Katlijn en haar team blijven bouwen aan een OpmerKelijke toekomst voor de vele eigenaar-ondernemers die ze dag na dag begeleiden bij hun branding en communicatie …

Streef je naar een sterk merk met een sterk netwerk? Neem dan vandaag nog contact op voor een vrijblijvend intakegesprek over jouw brandingtraject.

Sara Reymen, zaakvoerster van Tekstueel

Katlijn heeft een economische achtergrond, waardoor ze altijd een blik op de financiële en strategische kant van het verhaal houdt. En dat is belangrijk voor je groei. Ook al ben je zelf gefocust op een deelaspect van je branding, zij blijft op elk moment het grotere geheel zien Lees meer “Sara Reymen, zaakvoerster van Tekstueel”

Sara Reymen
Tekstueel

Lynn De Merlier, zaakvoerster van Goesting in Gezondheid en Goesting in Gezonde Granola

Katlijn is mijn rots in de … branding. Ik kan altijd bij haar terecht. Ze is heel toegankelijk. En ik denk dat ze ongeveer alles weet over marketing en branding. Ze is de top in haar vakgebied, denkt met je mee en geeft altijd eerlijk haar mening. En ze is heel gepassioneerd in alles wat ze doet. Het is heel aangenaam en geruststellend om met zo’n professional samen te werken Lees meer “Lynn De Merlier, zaakvoerster van Goesting in Gezondheid en Goesting in Gezonde Granola”

Lynn De Merlier
Goesting in Gezondheid en Goesting in Gezonde Granola

Ann Van den Rijn, zaakvoerster van Gym Tonic

Ik was onder de indruk van het schrijftalent van Katlijn. Hoe zij erin geslaagd is om mijn concept te verwoorden. Dat is echt straf! Elke keer als ik de samenvatting van een sessie las, werd ik emotioneel. Knap hoe zij er altijd in slaagde om de essentie te vatten en die treffend te verwoorden. Je merkt het al: ik ben fan. Ik zou het brandingtraject dan ook zeker aan iedereen aanraden. Dat heb ik trouwens al gedaan. Lees meer “Ann Van den Rijn, zaakvoerster van Gym Tonic”

Ann Van den Rijn
Gym Tonic