• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
  • Boeken
    • TOPgeMERKt
    • TOPgeMERKT e-books
    • VerMERKvuldig!
  • Ons verhaal
    • Ons team
    • Onze TOPgeMERKt-trainers
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • FAQ
  • Agenda
  • Lezing TOPgeMERKt
  • Contact
+32 493 34 41 28
  • 0Winkelwagen
Een Opmerkelijk sterk merk | Opmerkelijk
  • Branding
  • Communicatie
  • Klantbeleving
  • TOPgeMERKt
  • Academy
  • Onze aanpak
  • Gratis intakegesprek
  • Menu Menu
  • Interactieve dagopleiding TOPgeMERKt Vlaams-Brabant

Interactieve dagopleiding TOPgeMERKt Vlaams-Brabant: Een unieke marktpositie en sterke groei door een TOPbeleving voor jouw merk

Geef je merk, mensen en (phygital) klantreis een geweldige story experience, interaction experience en connection experience!

Kies voor een ongezien concurrentievoordeel door een phygital klantreis met een TOPbeleving

Voor wie?

Deze praktische opleiding is bedoeld voor eigenaar-ondernemers of intrapreneurs van kmo’s, familiebedrijven of lokale ondernemingen die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn in elke fase van hun online en offline klantreis waarbij je vandaag niets meer aan het toeval kan overlaten.

Wat?

Hoe creëer je een TOPklantbeleving voor je merk in 7 stappen?

Die vraag staat centraal in het boek TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) én in deze interactieve dagopleiding die wordt gegeven door gecertificeerd TOPgeMERKt-trainer Elke Coremans. Elke leert je hoe je ook als k van kmo je klanten een TOPbeleving kan laten ervaren. Zelfs in een wereld waarin onze klanten veel veeleisender worden en eenvoudiger de weg vinden naar andere merken. Vandaag volstaat het echt niet meer om louter en alleen in te zetten op klantvriendelijkheid, klantenservice en klanttevredenheid. Nee, we gaan een concrete invulling geven aan hoe je kan uitgroeien tot een echt TOPmerk omdat je leert hoe je voortaan de verwachtingen van klanten nog beter kan inlossen, overtreffen of zelfs overstijgen.

Je wordt in deze dagopleiding meegenomen op klantbelevingsreis via een verrassende, snackbare, maar vooral ook doordachte structuur, waarmee je onmiddellijk aan de slag kan gaan in de praktijk. Je krijgt concrete handvaten om een diepgaande connectie met je klant te behouden tijdens elke fase van zijn phygital klantreis, waarbij persoonlijk contact en digitaliteit een sterke combinatie vormen.

Vanuit zeven relevante challenges leert Elke je om op een toegankelijke manier een geweldige klantbeleving te creëren. Met haalbare inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleinere merken die groots willen ondernemen. Kortom, een onmisbare opleiding voor ondernemers en intrapreneurs die nooit tijd vinden voor de klantbeleving van hun merk, maar wel beseffen dat ze er bewust tijd voor moeten maken als ze onderscheidend willen zijn.

Waarom deze opleiding volgen?

Omdat je leert:

  • Hoe je een unieke merkidentiteit met een story experience creëert die het onderscheid maakt tegenover andere spelers in de markt en veel meer online en offline mond-tot-mondreclame geeft bij klanten, medewerkers en andere stakeholders.
  • Welke verbeterpunten in de phygital klantreis van je business vandaag onontbeerlijk zijn als je je aanpak en service enkele treden hoger wil krijgen tot een TOPniveau.
  • Waarmee je je klanten emotioneel kan raken voor een treffende omni-channel ervaring met een geweldig gevoel, waardoor ze met plezier terugkeren.
  • Hoe je jezelf en iedereen van je team vleugels geeft, zodat ze bevlogen en betrokken omgaan met klanten.
  • Waarom data en andere digitale mogelijkheden onmisbaar zijn om je klanten TOPaandacht te kunnen geven.

Durf jij de uitdaging aan? Top! Want na deze opleiding zal je als ondernemer eindelijk het gevoel hebben dat een TOPbeleving ook voor jouw merk haalbaar is.

In deze opleiding vertrekt gecertificeerd TOPgeMERKt trainer Elke volledig vanuit de leefwereld van eigenaar-ondernemers en intrapreneurs van kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen en gebruikt ze herkenbare voorbeelden, zodat de theorie heel tastbaar wordt. Ze laat je ook vooraf enkele voorbereidingen doen. Bovendien zal Elke de deelnemers meerdere opdrachten in groep laten uitwerken en zal er veel ruimte zijn voor interactie en brainstorming.

Je werkt tijdens de opleiding aan een praktische aanpak van verbeterpunten in je customer journey en gaat dus meteen aan de slag om de customer experience van je merk te boosten.

Waar en wanneer?

  • De opleiding vindt plaats bij x (Vlaams-Brabant). 
  • Op maandag 27 februari 2023 van 9.30 tot 16.30 uur (incl. een heerlijke, gezonde lunch en opmerkelijke tussendoortjes). Er kunnen maximaal 16 deelnemers inschrijven.
  • Deze opleiding is erkend voor de kmo-portefeuille (erkenningsnummer Opmerkelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag excl. btw van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen). Meer info over de tussenkomst en werking van de kmo-portefeuille vind je via deze link.
  • Deelname kost 525 euro (excl. btw), inclusief catering t.w.v. 25 euro. De factuur en het infodocument voor de kmo-portefeuille ontvang je via e-mail binnen de vijf werkdagen na inschrijving. De catering (tot maximaal 25 euro per opleidingsdag) komt eveneens in aanmerking voor de kmo-portefeuille.

Schrijf je nu in

Over de gecertificeerde TOPtrainer Elke Coremans

Ik ben Elke Coremans. Je kan mij omschrijven als een bezige bij die naast mijn andere activiteiten

 sinds maart 2022 actief betrokken is bij Opmerkelijk. Ik schaduwde Katlijn tijdens verschillende opmerkelijke brand

ingtrajecten. Ik raakte zo geboeid door het TOPgeMERKt-model dat ik meteen toezegde toen ik de kans kreeg om een van de TOPgeMERKt-trainers te worden. 

Ik ben een doorwinterd verhalenverteller die de liefde voor taal en communicatie met de paplepel meekreeg. Mijn linker- en rechterhersenhelften zijn goed in balans, want naast creatief met taal ben ik ook analyt

isch sterk en ga ik recht op mijn doel af. 

Na het behalen van mijn diploma als handelsingenieur aan KU Leuven, werkte ik 15 jaar voor verschillende grote bedrijven waar ik ervaring opdeed in supply chain management, projectmanagement en marketing. Eind 2017 richtte ik mijn eigen bedrijf op in de evenementensector. De combinatie van mijlpalen in mensenlevens meer waarde geven en boeiende merken nog opmerkelijker maken, is voor mij het perfecte recept voor professionele voldoening.

Maak een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek

Maak hier je afspraak

Wil je leren hoe je écht opgemerkt wordt?

Ja, ik wil mijn merk nog sterker laten opmerken.

Opmerkelijk is erkend dienstverlener voor tussenkomst via de kmo-portefeuille

KMO portefeuille

Een opmerkelijke TOPbeleving creëren voor je klanten?

Ontdek ons advies rond klantbeleving.

Volg Opmerkelijk op
sociale media

© Opmerkelijk - Eggestraat 10, 3581 Beverlo - +32 493 34 41 28 - officemanager@opmerkelijk.be - disclaimer - privacy - algemene voorwaarden | webdesign We aRe Connected
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}