Toekomstgericht en doordacht ondernemen met AI? Relevanter dan ooit voor je merkstrategie


Evenementgegevens


Herkenbaar?

Als eigenaar-ondernemer van een dynamische kmo of familiebedrijf was je altijd al volledig mee in je sector dankzij de grote expertise en ervaring die je zelf opbouwde. Maar vandaag sta je met je business volop voor nieuwe uitdagingen, kennis en mogelijkheden die de technologische revolutie dankzij AI met zich meebrengt.

Terwijl je enkele maanden geleden misschien nog een beetje afwachtend toekeek naar wat er allemaal rondom jou gebeurde op vlak van artificiële intelligentie, ben je ondertussen vast al het één aan het ander aan het experimenteren met AI-tools zoals teksten schrijven, interessante vragen stellen, zaken opzoeken …

Maar wist je dat er niet alleen op operationeel maar ook op strategisch vlak zoveel mogelijk is met AI voor je branding, communicatie en customer experience? De kans is groot dat je nog niet alle potentieel hebt ontdekt voor je merk of dat je niet onmiddellijk weet hoe je hieraan gestructureerd kan beginnen.

Dat willen we voor jou heel toegankelijk en haalbaar maken, zodat je onmiddellijk de impact, rendabiliteit en efficiëntie van je business kan verhogen dankzij een heel concreet plan van aanpak.

Wat organiseren we op jouw maat?

Je kan op 29 maart deelnemen aan een fysieke, hands-on dagtraining in Botanic Sanctuary Antwerp. We leren je met een concreet plan van aanpak hoe je vandaag – dankzij de mogelijkheden van AI – nog zoveel extra (zowel strategisch als operationeel) kan halen uit je branding, communicatie & customer experience. Want je kan zoveel meer met artificiële intelligentie dan gewoon wat tekstjes schrijven …

Voor wie?

Dit programma is exclusief op maat van onze klanten, namelijk eigenaar-ondernemers van kmo’s en familiebedrijven die al een Opmerkelijk brandingtraject of Opmerkelijk customer experience traject hebben gevolgd. Het is ook een meerwaarde indien je je interne communicatie- of marketingverantwoordelijke inschrijft voor deze opleiding (eerste persoon van een bedrijf betaalt € 950 excl. btw, een extra persoon van hetzelfde bedrijf betaalt slechts € 650 excl. btw, tussenkomst via kmo-p mogelijk).

 

Wat ga je bereiken?

We leren jou stap voor stap werken met AI-inzichten die ongekende waarde, tijdswinst én impact creëren voor je branding, communicatie en customer experience.

Want bij Opmerkelijk begrijpen we – dankzij onze intense samenwerking in het verleden – niet alleen jouw strategische branding en klantbeleving door én door, maar willen we je vandaag ook meenemen in de ongelofelijke mogelijkheden die AI biedt voor je concurrentiepositie, inzichten in trends, aansturing van je team, employer branding … We willen je helpen om AI te integreren in je bedrijfsvoering, zodat je nog meer impact en onderscheid met je merk kan bereiken. Want er is strategisch zoveel te ontdekken waarmee jij een voorsprong creëert met je bedrijf en aanpak.

Enkele eye-openers die je mag verwachten?

  • Win extra tijd en geld door AI in te zetten voor routineklussen in je branding, communicatie & customer experience, zodat jij en je team zich kunnen concentreren op wat echt telt.
  • Analyseer je concurrentie & nieuwe trends op een dieper niveau met AI en pas deze inzichten toe om je strategie te verfijnen, versterken of bij te sturen.
  • Verdiep je kernwaarden met AI-toepassingen waarbij je zorgt dat deze waarden echt worden uitgedragen door de medewerkers binnen je organisatie en veel beter worden ervaren door je klanten.
  • Leer hoe je AI kan gebruiken als leidraad voor teamoverlegmomenten en verfijnde, up-to-date Key Behaviour Indicators kan ontwikkelen die je teamleden duidelijke handvaten geven om hun gewenst gedrag te verbinden met de merkidentiteit van je bedrijf.
  • Ontdek hoe ChatGPT je kan ondersteunen in het genereren van unieke, merkgerichte content voor bijvoorbeeld je persoonlijke LinkedIn-profiel waarmee je je status als expert of thought leader nog versterkt en van je werknemers nog gemakkelijker ambassadeurs maakt.
  • Hou vinger aan de pols over wat klanten echt belangrijk vinden in jouw aanpak en welke noden, vragen, antwoorden of behoeften je in de toekomst nog gerichter kan integreren in je communicatie om meer klantgerichtheid te realiseren met je merk.

Prijs (met tussenkomst kmo-p)

  • Deelname aan de dagopleiding op 29 maart kost € 950 excl. btw (tussenkomst via kmo-p mogelijk) voor inschrijving van 1 persoon.
  • Bij inschrijving van een andere persoon binnen hetzelfde bedrijf bedraagt de prijs voor deze extra deelname € 650 excl. btw (tussenkomst via kmo-p mogelijk).
  • De factuur en het infodocument voor de kmo-portefeuille ontvang je na je inschrijving binnen de vijf werkdagen van Opmerkelijk via e-mail.
  • Als extra mag je deelnemen aan de voorbereidende online training (t.w.v. € 115 excl. btw, inclusief opname) om doordacht te starten met enkele onmisbare AI-tools waardoor je nog meer uit je branding, communicatie & customer experience kan halen (gegeven door strategische brandingexpert Katlijn Voordeckers van Opmerkelijk i.s.m. de AI-expert van Someflex).
  • Na de dagopleiding ontvang je ook een checklist met enkele to do’s om gericht van start te gaan met AI binnen je merkstrategie.

Praktisch:

  • Fysieke dagopleiding op 29 maart van 9:00 tot 17:00 uur in de meest bijzondere belevingslocatie van Vlaanderen, namelijk Botanic Sanctuary Antwerp***** (inclusief ontvangst met mini-ontbijt om 8.30 uur & verfijnde lunch, breaks & dranken).
  • Na inschrijving ontvang je de link naar de voorbereidende online training van +/- 75 minuten.
  • Na inschrijving ontvang je het detailprogramma en info over vervoer naar of parking in de buurt van de opleidingslocatie.