OpmerKelijke brandingtrip Valencia


Evenementgegevens


Connecting Business & Branding for
a Bright Experience in Valencia

van zaterdag 5/10 tot en met woensdag 9/10 met 22 OpmerKelijke ondernemers (m/v)

 

Download de folder

In het najaar van 2019 nemen zaakvoerder Katlijn van OpmerKelijk en haar team Sofie, Lisa en Eveline 22 ondernemers mee op een onvergetelijke brandingtrip vol beleving naar de bruisende stad Valencia. Deze reis is exclusief voor groeiende ondernemers die OpmerKelijk durven te zijn en hun merk een enorme boost willen geven door de bijzondere combinatie van business en branding … for a bright experience.

We zetten tijdens deze vijf dagen al je zintuigen centraal om voluit te leren, beleven en connecteren met boeiende collega-ondernemers. Na deze brandingtrip heb je niet alleen de blik op je ondernemerschap verruimd en je netwerk verdiept, maar ben je ook helemaal geïnspireerd om strategisch aan de slag te gaan met creatieve en innovatieve ideeën voor je merk.

Programma

5 dagen vol beleving met alle zintuigen

“Con nuestros cinco sentidos podemos sentir, ver, escuchar, oler y probar.”

Zaterdag 5 oktober
Thema: Sentir (Voelen)

Op deze dag gaan we jou de stad laten voelen op een heel bijzondere manier. We trekken naar de Mercado Central voor een OpmerKelijke beleving waarmee je de culturele en culinaire rijkdom van Valencia onmiddellijk leert kennen op een heel actieve manier. We willen je verrassen in de buurt van de Turia, het prachtige, groene park van Valencia, waarna we enkele highlights van Valencia zullen ontdekken op een manier die je nooit zal vergeten.

Zondag 6 oktober
Thema: Ver (Zien)

Op deze dag laten we je met een vernieuwende blik naar je merk kijken. We gaan aan de slag met zowel je merkstrategie om te groeien als met de visuele branding van je merk. We gaan naar een van de meest trendy en upcoming places van Valencia waar kunst en beleving centraal staan. Tegelijk is het een ware hemel voor foodies. We dompelen je op een trendy locatie helemaal onder in de wereld van fotografie en Instagram. ’s Avonds krijg je de mogelijkheid om Valencia by night helemaal op je eigen tempo te ontdekken aan de hand van onze inspiratietips.

Maandag 7 oktober
Thema: Escuchar (Horen)

Op deze dag werken we aan een duidelijke strategie die ervoor zorgt dat meer mensen van je merk horen en je OpgemerKt wordt door een communicatie die overtuigt. Je ontwikkelt je eigen unieke VerMERKvuldigplan om meer mond-tot-mondreclame te genereren en potentiële samenwerkingen uit te bouwen. We zetten je in de prachtige straten van Valencia ook intensief aan de slag met alle inzichten van de voorbije twee dagen en geven je de uitdaging om de inspiratie actief om te zetten in de praktijk. De zwoele tonen van Spaanse muziek zijn op deze dag nooit ver weg en we zullen bovendien luisteren naar de inspirerende verhalen over tegenslagen en successen van inspirerende ondernemers die je stimuleren en motiveren in je eigen leiderschap.

Dinsdag 8 oktober
Thema: Oler (Ruiken)

Op deze dag zoeken we de frisse zeelucht in Valencia op. We gaan voor een zalige beleving aan het strand én een heel innovatieve plek voor ondernemers aan de haven. We laten je de sfeer van Valencia echt opsnuiven, want we verplaatsen ons op deze dag grotendeels met de fiets door het stadspark Turia, de groene long van Valencia, en passeren het wereldwijd bekende l’Oceanogràfic in het verrassende centrum voor kunst en wetenschap.

We lunchen aan een beachbar op het strand en vertoeven een groot deel van de dag in Innsomnia, de bekende incubator in Valencia voor innovators die hun dromen willen waarmaken. In deze innovatieve omgeving, waar ook Google zijn meetings houdt, stillen we je honger naar kennis over klantenbeleving en een OpmerKelijke customer journey en leren we je de laatste snufjes om strategisch te communiceren op LinkedIn.

Woensdag 9 oktober
Thema: Probar (Proeven)

Na enkele vrije uurtjes in de voormiddag, waarin je in alle vrijheid volop van de Valenciaanse sfeer kan proeven, nemen we de boot naar het prachtige natuurpark Albufera voor onze OpmerKelijke slotactiviteit met afsluitende opleiding. We worden ontvangen op een prachtig landgoed midden in de natuur van een ondernemer met een bijzonder verhaal. In deze omgeving eet je de lekkerste paella, want dit heerlijke gerecht kent zijn oorsprong in de pan van de grootmoeders uit Albufera. We sluiten onze brandingtrip af met een concreet actieplan om je ideeën over business, branding en bright experience in België om te zetten naar de praktijk.

De beleving

Talk of the town
De stad: Estar más bueno

Valencia is de derde grootste stad van Spanje en ligt aan de zonnige Spaanse oostkust. Deze kosmopolitische stad is verrassend bruisend en tegelijk heerlijk ontspannen. Een knap contrast dat het perfecte kader vormt voor zeer diverse activiteiten vol beleving om je business verder te laten groeien. Het stadspark Jardín del Turia, dat maar liefst negen kilometer lang is, loopt als een groene draad doorheen onze reis en zal je de lucht, het water en de ruimte geven om je ideeën en inspiratie in deze wereldstad te laten ontplooien. Kortom, de perfecte combinatie van natuur, cultuur, architectuur en zelfs temperatuur.

Once in a blue moon
Het hotel: Quedarse de piedra

We kozen voor ons verblijf voor het prachtige vijfsterrenhotel Hospes Palau de la Mar dat staat voor klasse, verfijndheid en warme authenticiteit. Je verblijft er in een zeer comfortabel uitgeruste een- of tweepersoonskamer. Begin maar alvast te dromen van de zalige mix van kunst, licht, geschiedenis, zijdezachte materialen, gastronomie én een persoonlijke en vriendelijke gastvrijheid. Je zal je onmiddellijk thuis voelen. Het uitgebreide ontbijt met Valenciaanse delicatessen is inbegrepen. Onze opleidingen zullen bovendien regelmatig plaatsvinden in de comfortabel uitgeruste meetingrooms van het hotel, met huisgemaakt lekkers als heerlijk extraatje.

The best thing since sliced bread
De gastronomie: Se me hace agua la boca!

Tijdens deze reis zal je elke dag ook culinair kunnen genieten van heerlijke Spaanse en Valenciaanse specialiteiten op zorgvuldig geselecteerde adresjes van gedreven ondernemers. We kozen telkens voor plekken die een belevenis op zich zijn! Het ontbijt, de lunch en het diner zijn inbegrepen, exclusief de drank tijdens de lunch en het diner op bepaalde plaatsen. Goed om te weten: op zondag 6 oktober is er geen diner inbegrepen, omdat je die avond de stad vrij kan ontdekken.

We voorzien ook telkens koffiepauzes met zoete of hartige lekkernijen tijdens de activiteiten en in onze meetingrooms.

An investment in knowledge pays the best interest
De opleidingen: No hay mayor dificultad que la poca voluntad

Kennis delen en leren zijn twee essentiële elementen van deze brandingtrip. We hebben een programma van opleidingen samengesteld, zodat je net een OpmerKelijke stap verder kan gaan met je merkstrategie, visuele branding, sociale media, communicatie, customer journey, klantenbeleving en mond-tot-mondreclame. Maar … we laten je het aangeleerde ook ontdekken in de praktijk. Je maakt kennis met de beleving en het verhaal achter trendy zaakjes, hippe conceptstores, onontdekte winkeltjes, authentieke eetboetiekjes en bijzondere dienstverleners.

Deze reis is dan ook ideaal voor ondernemers die al bewust bezig zijn met hun branding, maar klaar zijn voor de volgende fase in hun groei. Van de totale prijs van de brandingtrip heeft het opleidingspakket een waarde van 1.250 euro, waardoor je een beroep kan doen op 500 euro tussenkomst via de kmo-portefeuille.

See eye to eye
Het netwerk: El mundo es un pañuelo

OpmerKelijk ben je nooit alleen. Een belangrijk extraatje van deze brandingtrip is dat we in al onze activiteiten het connecteren tussen de deelnemende ondernemers zullen stimuleren. We zorgen ervoor dat jullie elkaar kunnen inspireren met jullie persoonlijke ondernemersverhalen.

Vertrek van en terugkomst naar Eindhoven Airport

  • Heenvlucht: zaterdag 5/10/19, 07.05 u – 09.25 u.
  • Terugvlucht: woensdag 9/10/19, 19.35 u – 22.00 u.

Kostprijs

  • Het totaalbedrag van de brandingtrip bedraagt € 3.350 excl. btw op basis van een eenpersoonskamer en € 2.950 excl. btw op basis van een gedeelde tweepersoonskamer.
  • € 1.250 van dit totaalbedrag investeer je in opleidingen, waardoor je voor dit gedeelte recht hebt op 40% subsidie via de kmo-portefeuille (€ 500).
  • Je betaalt netto na tussenkomst via de kmo-portefeuille € 2.850 (eenpersoonskamer) of € 2.450 (gedeelde kamer).
  • De btw (die niet in aanmerking komt voor de kmo-portefeuille) betaal je op het totaalbedrag.

Inschrijven

Wil je graag inschrijven voor onze OpmerKelijke brandingtrip?

Stuur dan een mailtje naar sofie@opmerkelijk.be

Er zijn 22 plaatsen beschikbaar en hiervoor hanteren we het “first come, first served”-principe.