Growth design

Een sterke brandingstrategie en innovatieve groeimindset


Evenementgegevens


Gezien de huidige situatie omtrent het coronavirus zullen we de nodige veiligheidsmaatregelen nemen om de gezondheid van iedereen te garanderen. Bijkomende informatie kan je hieronder terugvinden bij het onderdeel ‘Waar en wanneer?’. 

Voor wie?

Voor groeiende ondernemers die hun volgende groeistap willen zetten met een doordachte, gestructureerde brandingstrategie en innovatieve groeimindset om zo hun huidige corebusiness te optimaliseren en op een rendabele manier nieuwe ideeën te lanceren.

Wat?

Een strategische, praktische én tegelijk heel interactieve opleiding – samen met andere groeiende eigenaar-ondernemers – om je volgende groeistap niet aan het toeval over te laten. Je pakt je groei gestructureerd aan en kan je ideeën volop afstemmen met andere groei-ondernemers die OpmerKelijk durven zijn. Je wordt gedurende twee dagen volledig meegenomen in de wereld van branding, groeistrategie, klantgerichtheid en growth design thinking. Brainstormen en nieuwe inzichten stimuleren staan centraal.

  • Wat zijn de bouwstenen van een sterk merk dat OpgeMERKt wordt en zich relevant en onderscheidend positioneert ten opzichte van zijn concurrenten?
  • Hoe laat je je merk doordacht en gestructureerd groeien vanuit een onderbouwde brandingstrategie?
  • Hoe vertaal je je brandingstrategie naar de juiste klanten die ervoor zorgen dat je business rendeert?
  • Hoe zorg je ervoor dat je niet alleen maar werkt in je zaak maar ook aan je zaak en dat je op tijd nieuwe opportuniteiten detecteert?

Katlijn Voordeckers, zaakvoerder van OpmerKelijk en auteur van het boek VerMERKvuldig! (LannooCampus), geeft jou een duidelijke structuur en vijf praktische stappen om gericht te werken aan de groeistrategie van je merk met een innovatieve groeimindset. Bij elke stap wordt er bewust tijd voorzien om met andere eigenaar-ondernemers te brainstormen of nieuwe ideeën te ontwikkelen. Want OpmerKelijk ben je nooit alleen.

Waarom deze opleiding volgen?

Omdat je gedurende twee dagen leert:

(dag 1)

  • hoe je vanuit een sterke branding enorm veel tijd bespaart om te werken aan de groei van je business
  • hoe je een groeimindset ontwikkelt om niet alleen te werken in je zaak maar ook aan de toekomst en blijvende relevantie van je business
  • welke bouwstenen in je branding noodzakelijk zijn om OpgeMERKt te worden door zowel klanten als getalenteerde werknemers
  • hoe je van klantenbeleving een essentieel onderdeel maakt van je strategie om je blijvend te onderscheiden van anderen
  • welke onderdelen in je branding en communicatie bijdragen aan een grotere klantwaarde én omzet
  • op welke klanten je je communicatie het best richt om de grootste return te creëren
  • waarom je merkstrategie onmisbaar is om een doordacht aanbod aan te bieden en keuzes te maken

(dag 2)

  • waarom het zo belangrijk is om je ogen en oren open te houden en alert te zijn voor zowel opportuniteiten in het heden als in de toekomst
  • waarom je samen met anderen creatiever leert denken over de mogelijkheden voor je business
  • met welke zaken je rekening moet houden als je nieuwe ideeën gericht wil onderzoeken
  • hoe je een innovatieve groeimindset ontwikkelt samen met anderen
  • welke brainstormtechnieken je kunnen helpen om nieuwe ideeën te exploreren
  • hoe je aan de slag gaat met een concreet plan van aanpak om je groei doordacht en gestructureerd te realiseren

Waar en wanneer?

  • Deze opleiding vindt plaats bij United Experts op de site van be-MINE in Beringen. Wij zullen de nodige veiligheidsmaatregelen nemen om de gezondheid van iedereen te garanderen. Het aantal deelnemers zal beperkt worden om social distancing te respecteren en bovendien zullen er mondmaskers en alcoholgel aanwezig zijn.
  • Dag 1: donderdag 1 oktober 2020 van 9 tot 16.30 uur (ontvangst vanaf 8.30 uur). Maximaal 10 deelnemers.
  • Dag 2: donderdag 15 oktober 2020 van 9 tot 16.30 uur (ontvangst vanaf 8.30 uur). Maximaal 10 deelnemers.
  • Deze opleiding is erkend voor de kmo-portefeuille (erkenningsnummer OpmerKelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag excl. btw van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen). Meer info over de tussenkomst en werking van de kmo-portefeuille vind je via deze link.
  • Deelname kost 950 euro (excl. btw) voor de twee opleidingsdagen incl. catering t.w.v. 50 euro (ontvangst met een mini-ontbijt, een heerlijke gezonde lunch, koffie, thee, water en tussendoortjes). De factuur en het infodocument omtrent de kmo-portefeuille zal je binnen de 5 werkdagen na inschrijving ontvangen via e-mail. De catering (tot maximaal 25 euro per opleidingsdag) komt eveneens in aanmerking voor de kmo-portefeuille.

Schrijf je nu in

Ticket Prijs Aantal
1/10 & 15/10 €950,00 Uitverkocht