Een OpmerKelijke aanpak in branding en communicatie

Branding is bij OpmerKelijk een begrip dat véél meer omvat dan er vaak mee geassocieerd wordt. Waar heel wat bureaus stoppen bij de ontwikkeling van een logo en huisstijl, ga ik bij OpmerKelijk een heel stuk verder. Ik beweeg 360° rond je merk en breng het strategisch, economisch, creatief én communicatief in kaart. Elke afspraak wordt grondig voorbereid – door jou, maar ook door mij – en gevolgd door een inzichtelijk verslag. Zo ben je na elke afspraak in je brandingtraject een grote stap dichter bij een sterk merk. Je kan telkens al gericht en heel praktisch de juiste acties ondernemen.

Branding als ankerpunt

Een sterk merk staat in de wereld met een duidelijke associatie. Het is herkenbaar, wekt vertrouwen op én verschilt van andere merken. En neen, die parameters gelden niet alleen voor grote, internationale merken. Elke onderneming – van eenmanszaak tot kmo of multinational – heeft een sterke branding nodig om te kunnen groeien. Een branding die degelijk verankerd is in de strategie en visie van het bedrijf.

Ik ga bij OpmerKelijk dan ook voor maatwerk met een hele grote M. Geen standaardformules, templates en one size fits all. Wel een erg onderbouwde aanpak en methodologie om tot een overtuigend resultaat te komen.

Het resultaat van een brandingtraject is dan ook veel meer dan een mooi verhaal met catchy visuals.

Lees meer over de brandingtrajecten van OpmerKelijk

Van een sterke branding naar communicatie die werkt

De corebusiness van OpmerKelijk is dus branding. Maar … branding en communicatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zonder een gerichte en overtuigende communicatie kan je een merk niet sterk in de markt zetten. Na een brandingtraject biedt OpmerKelijk daarom ook een communicatietraject aan zijn klanten aan. Zo kan het brandingplan heel gericht en efficiënt vertaald worden naar de praktijk.

→ Lees meer over het communicatietraject van OpmerKelijk

Wil jij gaan voor een OpmerKelijk sterk merk? Maak dan je afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek over jouw brandingtraject.

Karine Valy, zaakvoerster van La Bottega

Katlijn denkt heel strategisch mee en kan bijzonder creatief en uniek uit de hoek komen. Uitdagingen lijken daardoor helemaal geen onoverkomelijke obstakels. Ze heeft mij meer gegeven dan ik had verwacht. Lees meer “Karine Valy, zaakvoerster van La Bottega”

Karine Valy
La Bottega

Stéphanie Tuytens, zaakvoerder van F! by Fabulous!

Zonder Katlijn zou dit nooit zijn uitgegroeid tot zo’n mooi verhaal, daar ben ik echt van overtuigd. Katlijn is empathisch en tegelijkertijd heel open en eerlijk. Dat is soms confronterend. Toch heb ik het graag zo, want op die manier leer je het snelst. Ik raad onderneemsters dit businesstraject echt aan. Ik ben van Oudenaarde en OpmerKelijk ligt niet bij de deur. Maar Katlijns propositie voor vrouwelijke onderneemsters is uniek. Dus ik bazuin dat rond. Lees meer “Stéphanie Tuytens, zaakvoerder van F! by Fabulous!”

Stéphanie Tuytens
F! by Fabulous!