Testimonial Bouwdimensies

Emiel Denies, zaakvoerder van Bouwdimensies

Met Bouwdimensies, een platform voor ondernemers in de bouw,
zet ervaren bouwondernemer Emiel Denies een nieuw merk op de markt. Na meer dan vijftien jaar ondernemen in de bouwsector wil hij zijn visie delen met andere bouwondernemers. Om van zijn nieuwe merk een succes te maken, volgde hij het businesstraject van OpmerKelijk.

Emiel: “Ondernemers in de bouw werken vaak erg hard. Maar het kan anders, als je tenminste weet hoe. Daarover schreef ik het boek Zonder zwoegen en zweten. Maar ik wilde verder gaan. Ik wilde ondernemers effectief bijstaan met advies. Eigenlijk hield dat in dat ik naast mijn huidige activiteiten in de bouw een nieuw bedrijf moest oprichten. Ik ging op zoek naar iemand die me kon helpen bij het concept en de branding van dat nieuwe verhaal. Sara van Tekstueel vertelde me over Katlijn van OpmerKelijk. Ik was nieuwsgierig en boekte een verkennend intakegesprek.”

Kennis en meerwaarde

“Eerlijk? Ik was wat terughoudend. Ik vertelde Katlijn bij de start van het gesprek dat ik me afvroeg of zo’n OpmerKelijk businesstraject me vooruit zou helpen. We hebben lang gepraat. Na het intakegesprek was ik honderd procent overtuigd van de kennis van Katlijn en de meerwaarde die zij me kon bieden.”

Reflectie

“Katlijn is erin geslaagd om mijn ideeën gestructureerd op papier te zetten en Bouwdimensies mee vorm te geven. Het businesstraject heeft me veel geleerd. Katlijn is kritisch en stelt op het juiste moment de juiste vragen. Het hele traject duurt drie maanden. Zo heb je tussenin tijd en ruimte om alles te laten bezinken en tot antwoorden te komen. Katlijn is ook altijd tot in de puntjes voorbereid en verdiept zich met veel enthousiasme in je dossier.”

Aha-erlebnis

“Het was een topervaring om met Katlijn samen te werken. Ze heeft tegelijkertijd een sterk inzicht én een helicopterview. Ze komt altijd tot de juiste oplossingen. Zo kwam ze ook met de perfecte naam BouwdiMENSies. Een perfecte verwoording voor een concept dat bestaat uit de operationele, financiële en strategische dimensie en waarbij in het woord diMENSie de bouwondernemer als mens centraal staat. Katlijn had trouwens nog meer goede voorstellen. Die creativiteit typeert haar. Je merkt dat daarin een stuk van haar passie ligt. En dat werkt inspirerend.”

Onderscheidend profileren

“Dankzij Katlijn kan ik me nu onderscheidend profileren. Het resultaat van onze samenwerking? Een volledig uitgewerkt brandingplan met een helder concept, een duidelijke identiteit en een heldere communicatie. Ik kan nu duidelijk kaderen wat ik wil en waar ik voor sta. Met die kennis zet je gemakkelijk de volgende stappen zoals een website, logo, teksten … Al het denkwerk zit in je brandingplan, de bijbel van je merk. Katlijn is top in haar job. Ik raad het OpmerKelijk businesstraject aan iedereen aan!”

www.bouwdimensies.be

Kies net zoals Emiel voor het businesstraject van OpmerKelijk en onderscheid je zo met een heldere profilering en sterk concept. Neem gerust contact op voor meer informatie of een vrijblijvend intakegesprek.

Plaats een reactie

Je email zal nimmer op deze site vertoond worden, noch met anderen gedeeld. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*
*