Testimonial Tekstueel

Sara Reymen, zaakvoerster van Tekstueel

Tekstueel is het copywritingbureau van Sara Reymen. Ondernemingen kunnen voor al hun commerciële teksten bij het bedrijf uit Hasselt terecht. De expertise van het huis? Teksten die scoren in Google. Omdat de zaak van Sara een snelle groei kende, en ze met een sterke en duidelijke branding die groei wilde vergemakkelijken, klopte ze aan bij OpmerKelijk.

Sara: “Tekstueel groeit snel. Daarom moest ik heel veel knopen doorhakken. En niet van de gemakkelijkste. Na veel telwerk besloot ik bijvoorbeeld om mijn eerste vaste medewerker aan te werven. Tot dan toe werkte ik met een vast team van freelancecopywriters, -eindredacteurs en -vertalers. Zo’n eerste aanwerving heeft natuurlijk een grote financiële impact. Verder groeien is dan ook een must. Een goede branding is daarvoor onontbeerlijk. Ik heb samen met Katlijn het boek Onderneemster zkt sterk merk geschreven en weet dus heel wat van branding en communicatie. Maar voor mijn eigen zaak had ik het gevoel dat ik er te dicht op zat. Ik weet dat Katlijn altijd bruist van de originele ideeën en inzichten en kon me dus geen betere persoon indenken om mijn branding onder de loep te nemen.”

USP’s benoemen en tastbaar maken

“Katlijn ziet dingen die anderen niet zien. Zo kregen potentiële klanten vroeger tijdens een intakegesprek vaak heel veel communicatieadvies. Ik gaf mijn expertise gratis weg. Katlijn heeft mijn aanbod gefinetuned en ervoor gezorgd dat ik mijn dienstverlening valoriseer. Ze is heel sterk in USP’s benoemen en die ook tastbaar maken. En ze is heel creatief. De slogan die ze voor Tekstueel bedacht heeft – Treffend, Tegendraads, Tekstueel – vind ik fantastisch. Die past helemaal bij ons.”

Grote affiniteit

Dat Katlijn zelf ook een zelfstandige ondernemer is, vond Sara een echte meerwaarde. “Ondernemer zijn is een vak apart. Gelukkig een vak dat Katlijn helemaal kent. Ze kent de uitdagingen die als ondernemer op je afkomen. Ze begrijpt wat het is om wakker te liggen van investeringen, groeipijnen of eerste vaste medewerkers. Die ervaring geeft het businesstraject nog meer waarde. Bovendien heeft Katlijn een economische achtergrond, waardoor ze altijd een blik op de financiële kant van het verhaal houdt. En dat is belangrijk voor je groei. Ook al ben je zelf gefocust op een deelaspect van je branding, zij blijft op elk moment het grotere geheel zien. Zo waakt Katlijn erover dat alle beslissingen en initiatieven binnen je branding passen.”

Starters én groeiers

“Het businesstraject is heel interessant voor zaakvoerders van startende én groeiende bedrijven. Je leert kritisch naar je bedrijf kijken en komt samen met Katlijn tot oplossingen en inzichten die je zelf nooit bereikt had. Ze verplicht je gewoon om je comfortzone te verlaten en je vastgeroeste patronen te doorbreken. En daar wordt je onderneming sterker van. Ik heb het traject al aan veel ondernemers aangeraden en zal dat in de toekomst ook blijven doen. Ik merk trouwens dat bedrijven met een brandingplan van OpmerKelijk veel efficiënter en gerichter kunnen communiceren. Ze weten waarvoor ze (willen) staan en daar begint werkelijk alles mee.”

tekstueel_LOGOnew_CMYK_slogan

www.tekstueel.be

Wil je net zoals Sara je volgende groeifase ingaan met een sterke branding? Volg dan het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor meer informatie of een vrijblijvend intakegesprek.

Plaats een reactie

Je email zal nimmer op deze site vertoond worden, noch met anderen gedeeld. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*
*