Testimonial Goesting in Gezondheid

Lynn De Merlier, zaakvoerster van Goesting in Gezondheid en Goesting in Gezonde Granola

Neem een gedreven osteopaat en voedingsdeskundige die een
nieuwe richting uit wil IMG_9723met haar zaak, voeg daar een expert in branding en marketing aan toe, en overgiet alles met het OpmerKelijk Businesstraject. Het resultaat? Een gelukkige onderneemster met een sterk concept voor haar nieuwe zaak en webshop én toegang tot het ijzersterke OpmerKelijk Netwerk.

Lynn: “Ik had een osteopathiepraktijk en besteedde in mijn behandelingen veel aandacht aan voeding. Voor mij gaan osteopathie en gezonde voeding hand in hand. Die combinatie vormt de basis voor een gezond en fit lichaam. Mijn aanpak leidde tot gelukkige patiënten. Toch voelde ik dat ik almaar minder enthousiast werd over mijn praktijk. Eerst wist ik niet goed waarom, maar na een tijdje besefte ik dat mijn aanbod te uitgebreid was en dat ik een beetje blind aan het ondernemen was. De reden? Ik had mijn doel en doelgroep niet helder gedefinieerd. Dat wilde ik dus graag aanpassen. Gemakkelijker gezegd dan gedaan, want ik besefte heel goed dat dat vergaande gevolgen zou hebben voor mijn business.
De conclusie? Ik had professionele hulp nodig.”

Brandingplan als salestool

“Ik vertelde mijn professionele kopzorgen aan een collega-onderneemster die bij Katlijn een traject had gevolgd. Ze liet me haar brandingplan zien en … ik werd meteen heel enthousiast. Zo’n uitgebreide begeleiding waarbij elk aspect van je zaak op een professionele manier door een expert wordt bekeken en uitgewerkt, dat was precies wat ik nodig had. Ik maakte een afspraak voor een intakegesprek maar dat was eigenlijk een formaliteit. Ik was al verkocht voor ik een voet bij OpmerKelijk had binnengezet. De afstand Lokeren-Beverlo was geen enkel bezwaar. Voor expertise en intense begeleiding ben ik bereid om extra inspanningen te leveren. Trouwens, zo’n rit is een bezinningsmoment en geeft je de kans om eens rustig over je zaak na te denken.”

Helder concept en nieuwe naam

“De rebranding van mijn praktijk is vlot verlopen. Katlijn is echt heel sterk in wat ze doet. We hebben veel tijd besteed aan de definitie van mijn doel en doelgroep. Dat vond ik een heel moeilijke oefening. Maar eens je dat hebt gedaan, wordt elke andere beslissing een stuk makkelijker. De nieuwe naam van mijn zaak is daar een mooi voorbeeld van. Tijdens onze sessies kwam het woord goesting altijd terug. Goesting in energie, in lekker eten, in een lichaam dat beter functioneert … Het inspireerde Katlijn tot de naam Goesting in Gezondheid. Die geeft perfect weer waar ik en mijn zaak voor staan. Ik ben ook heel blij met de uitwerking van mijn concept. Katlijn heeft mijn aanbod aan osteopathie en voedingsadvies – of de combinatie van beide – heel overzichtelijk gemaakt en in trajecten gegoten. Ach, ze heeft zoveel voor mij gedaan. Dat allemaal opsommen is onbegonnen werk!”

Branding, the sequel

Het ene sterke concept leidde tot het andere. “Ik speelde al lang met het idee om mijn patiënten ook gezonde granola’s aan te bieden. Toen ik tijdens een van de laatste sessies dat idee met Katlijn deelde, zag zij meteen veel meer potentieel. Waarom zou ik mij beperken tot mijn patiënten? Ze overtuigde me om dat idee commercieel uit te werken en een webshop uit te bouwen. Katlijn was zo enthousiast dat ik besloot om het te doen. Dus deden we een traject small om mijn webshop Goesting in Gezonde Granola in de wereld te zetten. En weer bewees Katlijn haar expertise in marketing en branding. Trouwens, momenteel loopt er een tweede traject small waarin we ons focussen op mijn online voedingsadvies en workshops. Al die projecten had ik nooit kunnen realiseren zonder de professionele begeleiding van Katlijn. Voor ik haar kende, had ik geen kennis van marketing en branding hoewel dat even belangrijk, of zelfs nog belangrijker is voor je zaak dan je corebusiness. Katlijn heeft me echt uitstekend geholpen.”

Professionele rots

“Katlijn is mijn rots in de … branding. 🙂 Ik kan altijd bij haar terecht. Ze is heel toegankelijk en maakt er een erezaak van om je snel te antwoorden wanneer je een vraag hebt. Ik denk dat ze ongeveer alles weet over marketing en branding. Ze is de top in haar vakgebied, denkt met je mee en geeft altijd eerlijk haar mening. En ze is heel gepassioneerd in alles wat ze doet. Het is heel aangenaam en geruststellend om met zo’n professional samen te werken.”

Motiverend netwerk

“Het OpmerKelijk Netwerk is echt uniek. Het is heel motiverend om mensen te leren kennen die net zo gedreven zijn als jij. Deel uitmaken van het netwerk heeft mijn ondernemerszin nog meer aangewakkerd. Je komt in contact met de juiste mensen om je ideeën de juiste vorm en uitwerking te geven. De connecties die Katlijn je aanreikt, zijn echt super en helpen je om je zaak op een goede manier en met de hulp van professionals verder uit te bouwen. Kortom: wil je jouw bedrijf met succes rebranden, dan is samenwerken met Katlijn een must!”

Logo GIG

www.goestingingezondheid.be

Is jouw business toe aan een rebranding? Wil jij ook meer structuur in je aanbod brengen? Kies dan voor het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor meer informatie of een vrijblijvend intakegesprek.

Plaats een reactie

Je email zal nimmer op deze site vertoond worden, noch met anderen gedeeld. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*
*