Testimonial Nieuw (in) Zicht

Opmerkelijk testimonials

Katja Boons, zaakvoerster van Nieuw (in) Zicht

Katja BoonsKatja Boons had al jarenlang haar eigen zaak toen ze bij Katlijn van OpmerKelijk kwam aankloppen. Hoewel ze als gedreven zelfstandige interieurarchitecte voldoende werk had, voelde ze zich niet echt onderneemster. De reden? Ze vertrouwde vooral op haar intuïtie en buikgevoel om haar zaak uit te bouwen en had nood aan een uitgewerkt concept en een doordacht businessplan. Een wens die Katlijn samen met haar met veel plezier vervulde.

Katja: “Ik ben al zes jaar als zelfstandige interieurarchitecte actief en heb in die periode nooit om werk verlegen gezeten. Toch is er altijd die onzekerheid dat op een dag nieuwe klanten hun weg naar mij niet meer zullen vinden. Ik doe namelijk niet aan actieve prospectie en ondernam tot nog toe een beetje op goed geluk. Ik voelde dan ook aan alles dat het tijd was om bewuster te ondernemen. Daarnaast wilde ik mijn aanbod uitbreiden en speelde ik al een hele tijd met het idee om ook workshops te geven. Maar ik wist ook dat ik nooit effectief die stap zou zetten zonder het spreekwoordelijke duwtje in de rug. Ik had dus twee goede redenen om Katlijn om hulp te vragen.”

Terug naar start

Samen met Katlijn onderwierp Katja haar concept aan een grondige inspectie. Katja: “Uit de brainstormsessies met Katlijn bleek dat ik ergens wel een concept had, maar dat ik me daar niet van bewust was. Samen zijn we teruggegaan naar het begin en hebben we een sterk en transparant concept voor mijn zaak ontwikkeld. Katlijn heeft daarbij duidelijk gemaakt wat de kernelementen in mijn ondernemersverhaal moeten zijn. Een aanpak die werkt, want ik onderneem nu veel bewuster. Ook mijn droom om workshops te geven is realiteit geworden. Tijdens het traject hebben we het concept daarvoor volledig uitgewerkt en dat staat nu in de startblokken.”

Nieuw (in) Zicht

“Het absolute hoogtepunt van het businesstraject was voor mij de nieuwe naam die Katlijn voor mijn bedrijf bedacht. Die heeft veel teweeggebracht. De respons op mijn Facebook-pagina was enorm! Ik kan momenteel bijna niet volgen met offertes maken en projecten opstarten. Mijn workload is dankzij die nieuwe naam en mijn sterke concept enorm toegenomen.”

Return on investment

Katja’s investering in het businesstraject vertaalde zich onmiddellijk in groei … en niet alleen op zakelijk vlak. Katja: “Dankzij mijn concept voel ik mij zekerder. Ik netwerk nu zelfs graag. Iets wat ik altijd als onmogelijk had beschouwd. Ik heb als ondernemer dus grote stappen gezet. Bovendien is Katlijns expertise in huisstijl, branding en communicatie goud waard. Vroeger had ik daar weinig aandacht voor. Maar je goed profileren is heel belangrijk voor een ondernemer. Je merkt het resultaat dan ook onmiddellijk aan je omzet. De investering in het businesstraject is dus zeker de moeite waard.”

Professionele en empathische aanpak

“Katlijn is zakelijk maar op een warme manier. Ze is heel betrokken en ze zet je aan het denken. Ze serveert je geen voorgekauwde kost, maar stelt haar keuken voor je open. Ze vertelt je waar de ingrediënten liggen, maar jij bent de kok. Door zelf actief bij te dragen tot het proces, boek je het beste resultaat. Ondernemers, zelfs die met een aantal jaren ervaring, moeten niet twijfelen om het traject te volgen. Het biedt een absolute meerwaarde om je merk te versterken.”

www.nieuwinzicht.be

Is jouw business toe aan een rebranding? Wil jij ook meer structuur in je aanbod brengen? Kies dan voor het businesstraject van OpmerKelijk. Neem gerust contact op voor meer informatie of een vrijblijvend intakegesprek.

Plaats een reactie

Je email zal nimmer op deze site vertoond worden, noch met anderen gedeeld. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

*
*