• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
  • Boeken
    • TOPgeMERKt
    • TOPgeMERKT e-books
    • VerMERKvuldig!
  • Ons verhaal
    • Ons team
    • Onze TOPgeMERKt-trainers
    • Missie & Visie
  • Onze klanten
  • Blog
  • FAQ
  • Agenda
  • Lezing TOPgeMERKt
  • Contact
+32 493 34 41 28
  • 0Winkelwagen
Een Opmerkelijk sterk merk | Opmerkelijk
  • Branding
  • Communicatie
  • Klantbeleving
  • TOPgeMERKt
  • Academy
  • Onze aanpak
  • Gratis intakegesprek
  • Menu Menu

Laurie De Moor, B2B Trainer en Head of Academy bij Cent Pur Cent en i.am.klean

Laurie De Moor

Caroline Rigo van cosmeticamerken Cent Pur Cent en i.am.klean gaat voluit voor een win-winrelatie met haar externe verkooppunten. Ze wil niet alleen de sales van Cent Pur Cent bij apothekers en i.am.klean bij schoonheidsinstituten boosten, maar ook hun totale verkoop stimuleren. Samen met haar collega Laurie De Moor gaat ze zonder enige twijfel voor dat… Lees meer “Laurie De Moor, B2B Trainer en Head of Academy bij Cent Pur Cent en i.am.klean”

Laurie De Moor
Cent pur Cent en i.am.klean

Carla Van Corenland, zaakvoerster van Fiscadvies (Leuven)

Carla Van Corenland van Fiscadvies was zelf al een bezige bij op LinkedIn. Als onderneemster gelooft ze honderd procent in het professionele belang van dit platform. Dit enthousiasme over LinkedIn wilde ze graag overbrengen op haar team. Daarom ging Carla te rade bij Sofie van OpmerKelijk voor een LinkedIn-opleiding op maat van haar team. Op… Lees meer “Carla Van Corenland, zaakvoerster van Fiscadvies (Leuven)”

Carla Van Corenland
Fiscadvies

Kevin Coppieters, beleidsadviseur bij KBC

Communitymanagement voor de banksector

Een hechte relatie creëren tussen bankier en klant is een van de belangrijkste doelstellingen van KBC. Om dat doel te bereiken, richtte de bank zijn pijlen op LinkedIn, een medium waarmee KBC zowel zijn merk als zijn verhaal wil uitdragen. Maar omdat LinkedIn voor de meeste medewerkers nog veel geheimen had, klopte Kevin Coppieters, beleidsadviseur… Lees meer “Kevin Coppieters, beleidsadviseur bij KBC”

Kevin Coppieters
KBC

Greet Germeys, zaakvoerster van ERA Visitas

Greet Germeys runt haar immokantoor ERA Visitas al jaren met veel gedrevenheid. Maar door de snelle opkomst van sociale media kampte ze met heel wat vragen. Ze was zelfs een beetje wantrouwig tegenover deze nieuwe online communicatiekanalen. Maar onlangs besliste ze om al haar bedenkingen aan de kant te schuiven en een individueel socialemediatraject bij… Lees meer “Greet Germeys, zaakvoerster van ERA Visitas”

Greet Germeys
ERA Visitas

Rosaly Bettens, zaakvoerster van Naturelle

Rosaly Bettens volgde een brandingtraject bij Katlijn Voordeckers van OpmerKelijk. Het resultaat was een sprankelend nieuw concept voor haar schoonheidsinstituut Naturelle. Rosaly wilde haar nieuwe aanpak en concept maar wat graag optimaal verspreiden via sociale media. En om dat voor honderd procent in lijn te doen met haar nieuwe branding, riep ze de hulp in… Lees meer “Rosaly Bettens, zaakvoerster van Naturelle”

Rosaly Bettens
Naturelle

Joke Decru, directeur van AAP vzw

Een positieve mens-dierrelatie in de maatschappij, dat is het doel van Joke Decru. Met haar organisatie AAP vzw gaat ze daar voor honderd procent voor. Om haar merk en inventieve concept nog meer kracht bij te zetten, wilde Joke alle mogelijkheden van sociale media ontdekken en benutten. Daarvoor klopte ze aan bij OpmerKelijk, waar socialemedia-expert… Lees meer “Joke Decru, directeur van AAP vzw”

Joke Decru
AAP vzw

Petra Rubens, zaakvoerster van Talent4People

LinkedIn is hét zakelijke onlinenetwerk. Professionals gebruiken het platform om interessante contacten te leggen en om zichzelf en hun bedrijf voor te stellen. Petra Rubens, zaakvoerster van hr-kantoor Talent4People, is al jaren een intensieve LinkedIn-gebruiker. Uit haar brandingtraject bij OpmerKelijk bleek nog maar eens hoe belangrijk LinkedIn is binnen de communicatiestrategie van Talent4People. Zowel voor werving en… Lees meer “Petra Rubens, zaakvoerster van Talent4People”

Petra Rubens
Talent4People

Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode

Geef je een feestje? Ben je op zoek naar inspirerende quotes? Dan is Pinterest hét socialemediaplatform. Je vindt er toffe foto’s van verrukkelijke gerechten, fancy interieurs en sprookjeshuwelijken. Pinterest kun je vergelijken met je prikbord van vroeger. Ga je trouwen? Dan maakt Pinterest je helemaal gek. En dat is Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode, natuurlijk… Lees meer “Ancy Jacobs, eventplanner bij Tiendschuur Herkenrode”

Ancy Jacobs
Tiendschuur Herkenrode

Tinneke Geukens, zaakvoerster van Ingentia Advocaten

LinkedIn biedt ontzettend veel mogelijkheden voor ondernemers. Tinneke Geukens van Ingentia Advocaten experimenteerde al met LinkedIn maar botste vaak op haar beperkte kennis van het medium. Het gevolg? Lange zoektochten, veel tijdverlies en nog meer ergernis. Ze besloot de individuele LinkedIn-opleiding van OpmerKelijk te volgen. Perfect voorbereid Tinneke Geukens: “Ik had Sofie vooraf laten weten tot waar… Lees meer “Tinneke Geukens, zaakvoerster van Ingentia Advocaten”

Tinneke Geukens
Ingentia Advocaten

Mieke Cassiers, zaakvoerster van Chocola-Tuti

Mieke Cassiers van Chocola-Tuti verleidt met haar chocoladeworkshops jong en oud. Facebook is voor haar een belangrijk medium en ze zet er dan ook al een tijdje op in. Maar ze was ervan overtuigd dat ze met een frequentere aanwezigheid en een plan van aanpak nog beter zou scoren. Tijdens haar brandingtraject bij OpmerKelijk besliste Mieke daarom om een individuele… Lees meer “Mieke Cassiers, zaakvoerster van Chocola-Tuti”

Mieke Cassiers
Chocola-Tuti

Maak een afspraak voor een vrijblijvend intakegesprek

Maak hier je afspraak

Wil je leren hoe je écht opgemerkt wordt?

Ja, ik wil mijn merk nog sterker laten opmerken.

Opmerkelijk is erkend dienstverlener voor tussenkomst via de kmo-portefeuille

KMO portefeuille

Een opmerkelijke TOPbeleving creëren voor je klanten?

Ontdek ons advies rond klantbeleving.

Volg Opmerkelijk op
sociale media

@opmerkelijk.agency
Opmerkelijk Agency & Academy
Branding🔹Communication🔹Customer Experience Agency & Academy #jemerksterkermaken #jemerkwaarmaken #jemerkgrootsmaken ➡️ Ontdek ons aanbod:
  • Bij Opmerkelijk gebeurt er op dit moment heel wat – voor én achter de schermen. Van een awardtraject tot een AI-onderzoek, van podiumkansen tot erkenningen — we delen graag enkele opmerkelijke momenten. 

👉 We mochten samen met Stef Roets een strategisch brandingtraject uitwerken voor zijn JCI Award-kandidatuur. Het resultaat? Een award én een merkverhaal dat bijblijft. 
👉 Opmerkelijk werd voor de derde keer erkend als dienstverlener voor de kmo-portefeuille — ondernemers kunnen dus blijven rekenen op steun voor advies en opleiding. 
👉 Meer dan 500 ondernemers woonden de keynotes van Katlijn bij over merkstrategie en Gen AI. Een teken dat de honger naar houvast groter is dan ooit. 
👉 We ontwikkelden een AI-policy op maat van kmo’s en familiebedrijven, zodat AI ook in jouw organisatie op een veilige én strategische manier wordt ingezet. 
👉 En jawel, editie 9 van onze masterclass Gen AI komt eraan, net als een nieuw AI-membership voor ondernemers die strategisch willen groeien zonder hun merkidentiteit te verliezen. 

Onze strategische aanpak? Die blijkt actueler dan ooit, zeker in een tijd dat je niet meer om AI heen kan. Want jouw expertise, ervaring, eigenheid en creativiteit spelen een cruciale rol in onze niche van merkstrategie en Gen AI. 

 Benieuwd wat dat voor jouw merk kan betekenen? 
 
#merkstrategie #branding #kmo #genAI #merkpositionering #opmerkelijkagency
  • Wat als jouw merk het verhaal wordt dat anderen navertellen? Het overkwam @andre_claessens, zaakvoerder van @zorgtraiteurclaessensandre. 

Toen André tijdens een keynote van @katlijn_voordeckers spontaan op haar afstapte, had hij vooral veel strategische vragen: “Wie is vandaag eigenlijk écht mijn doelgroep? Hoe differentieer ik mijn aanbod? Wat is mijn langetermijnvisie?” Die openheid werd de start van een intens traject met Opmerkelijk. 

Samen gingen we aan de slag met zijn merkpositionering, strategische keuzes, duurzaamheid, klantbeleving en marktkansen. Niet met losse ideeën, maar met een heldere structuur, een krachtig merkverhaal en een strategie die klopt. En het resultaat? André groeide uit tot een topondernemer die niet alleen genomineerd werd voor kmo van het jaar, maar vooral een merk bouwde dat inspireert. 

In zijn eigen woorden: “Als je zelf ondernemer bent, dan weet je wat het betekent om voluit te gaan. Maar met Opmerkelijk kreeg ik een extra versnelling. Eentje die ik zelf nooit had kunnen bedenken.” 

Vandaag inspireert André op zijn beurt andere ondernemers. Niet als spreker, maar als levend voorbeeld van wat strategische keuzes écht kunnen opleveren. 

Wil jij ook een merk bouwen dat impact maakt én inspireert? Vraag je vrijblijvend intakegesprek aan via de link in bio! 

#merkpositionering #strategischverhaal #kmo #zorgtraiteurclaessensandré #brandingtraject #klantbeleving #opmerkelijkagency
Bekijk op Instagram
© Opmerkelijk - Eggestraat 10, 3581 Beverlo - +32 493 34 41 28 - officemanager@opmerkelijk.be - disclaimer - privacy - algemene voorwaarden | webdesign We aRe Connected
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest
Scroll naar bovenzijde
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}